Appartement
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

300 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II in het Nederlands

vervolg

Samantha
15-7-2012

Het zwembad is slecht onderhouden. losse tegels, groene wanden en lege bierbekers in het water, hoe verder de week vorderde hoe groener het werd. Wij hebben geluncht bij de bar langs het zwembad, waarna ik 4 dagen op bed heb gelegen met voedselvergiftiging. Na hiervan hersteld te zijn en ik eindelijk naar het zwembad kon is ook nog eens mijn tas gestolen. Dit heeft mij nog een vakantiedag gekost vanwege de aangifte, ook hierbij wilde de receptie mij niet helpen. Ik ga hier nooit meer terug en vind het schandalig dat dit appartement wordt aangeboden. Natuurlijk had ik geen vijf sterren appartement verwacht voor het bedrag waarvoor ik de vakantie geboekt hebt. Maar ik vind dat je minstens mag verwachten dat er goed wordt schoongemaakt in de appartementen, ongedierte verwijderd of tenminste bestreden worden en dat het complex verzorgd wordt. Een vriendin attendeerde mij vooraf aan mijn vakantie al op de uitzending van verleden jaar met Rob Geus waarin hij het appartement bezocht.

Gereisd Met partner in Mon Jul 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerig, onvriendelijk en teleurstellend

Samantha
      15-7-2012

Wij kwamen met zn 2en om 12 uur in de avond aan. Toen wij de sleutel kregen en naar het app. liepen kwamen we veel levende en dode kakkerlakken tegen. Bij het openen van de deur liep er ook een naar binnen. Na het verwijderen van deze kakkerlak zagen we dat er een duizendpoot boven het bed zat, kleine spinnetjes over het bed liepen en het er heel vies uitzag. Wij zijn deze nacht niet gaan slapen omdat de receptionist ons niet kon helpen. De volgende dag zijn we naar de manager gegaan maar zij kon en wilde ons ook niet helpen, ze was erg onvriendelijk en arrogant. De reisleidster heeft met haar gesproken maar na dit gesprek mocht ook de reisleidster niet meer op gesprek komen in dit appartement. Na een grote schoonmaak konden wij eindelijk gaan slapen.

mooie vakantie gehad

marloes
      13-7-2012

we gingen hier heen met een groep van 10. gelukkig zaten de appartementen naast elkaar. de afstand naar het centrum is te doen. vonden helaas wel 2x een kakkerlak in ons appartement.

vriendelijk personeel en een mooi zwembad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Prima vakantie!

Suzanne
      8-7-2012

Prima appartement, helaas kan het personeel slecht engels en zijn niet vriendelijk. Dat mocht de pret niet bederven, we hebben een leuke vakantie gehad. 'S avonds kun je lopen naar oud Albufeira en een drankje doen. Daarna een taxi voor 5 / 6 euro pakken naar nieuw Albufeira waar de barstrip zich bevind met onder andere discotheek Kiss, slam FM café etc. Het strand is 10 minuutjes lopen, de berg af. De kamers werden bij ons iedere dag schoongemaakt, zelfs als we in bed lagen ging ze gewoon haar gang. De handdoeken werden niet elke dag vervangen, daar moest je om vragen. Leuk appartement voor jeugd zoals wij.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Goed te doen

Patricia
      27-6-2012

Voor de kleine prijs kun je niet veel verwachten. De kamer stonk nog wel naar rook bij binnenkomst, maar dit was al snel weg. Wel een groot balkon met zitje!! Iedere avond gegeten in het centrum, daar was het een stuk gezelliger!voor een goedkopere vakantie goed te doen!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Prima appartement, dichtbij centrum

heer Smeitink
      4-3-2012

Prima basic appartement met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, op loopafstand van het oude centrum van Albufeira.

Gereisd Met partner in januari 2012

aanrader voor buiten seizoen

rosemary smid
      28-11-2011

Groot appartement voor een kleine prijs. Je kunt het outdated noemen maar ook rustiek portugees. Er wordt zeer goed schoongemaakt en als er iets niet werkt is er direct een klusjesman om het probleem op te lossen. Geweldig balkon met zeezicht. Restaurant is gesloten in november maar dat is geen probleem want je bent binnen tien minuten in het oude centrum.

Gereisd Alleenreizend in Sat Nov 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed appartement

Ylse
      13-10-2011

Mooi ruim(basic) appartement met een fijn zwembad. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het is wel een eindje lopen naar het gezellige centrum.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ellen
      13-9-2011

Super vakantie gehad. Mooi appartement. Super goed eten wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in september 2009

gezellig en autenthiek

Wilma
      17-8-2011

apartementen zijn naar tevredenheid, schoonmaak ook. Personeel is heeeeeel vriendelijk, veel nieuwe vrienden gemaakt. Eten in casa del serro op het terrein is goed en erg gezellige ruimte. Lastig lopen voor mensen die slecht ter been zijn maar genoeg mogelijkheden eruit te gaan dmv gratis vervoer naar dorp.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.