Appartement Albufeira Jardim I & II

6.1Voldoende

• 5.1Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2jobfayer19-08-2013

Een grote puinhoop

Wij als jongeren hoeven niet tot nauwelijks luxe te hebben, maar deze bouwval waarin we terecht kwamen hadden we nou ook weer niet verwacht. Bedden van steen en de geur van een stinkdier op de kamers. 6 personen, 4 glazen, 3 stoelen... alles was incompleet. Vervolgens ons ook nog wijsmaken dat we 5 glazen kapot hadden gemaakt, waardoor we een deel van de borg niet terug zagen. De schoonmaaksters maken geen randje schoon, trekken hooguit de lakens strak en leggen er nieuwe handdoeken neer, eens in de 2 dagen. Tevens een x aantal dingen gevraagd, maar totaal geen actie van het personeel. Het zwembad zijn we niet eens in geweest, want het water was net als op het filmpje red mijn vakantie nog steeds niet helder.

Het strand was op 10min lopen en was een goede uitwaaier na de zware nachten. Albufeira zelf is gezellig met vele barretjes, eettentjes en discotheekjes.

Mensen, beter wat meer betalen en de spullen voor mekaar!! Dan in deze chaos je vakantie door te moeten brengen.

• 5aniek25-07-2013

Niet meer

Was een prima appartement, beetje jammer dat 1: je kon de douchekop niet ophangen 2:het water spoot alle kanten uit 3: koelkast deed het maar half 4: vriezer deed het helemaal niet 5: in een week tijd 10 kakkerlakken gezien 6: de badkamer deur beschimmeld was 7: de tafel op het balkon was vies en plakkerig. Had wel een iets beter appartement verwacht. De ligging is super goed, je bent zo in het oude centrum. Ook was het appartement erg ruim en de bedden waren redelijk comfortabel. Ook was het fijn dat de receptie 24/7 open was. Zou er niet snel meer heen gaan, dan maar iets meer betalen voor een beter appartement.

• 2Josca Oudenes15-07-2013

Nooit meer

Dit is by far het meest verschrikkelijke appartement waar we ooit hebben gezeten. Het personeel is onbehulpzaam en langzaam, en spreekt daarbovenop nog eens slecht Engels. Er staat vermeld dat er kluisjes zijn, die zijn er niet. De sloten van de deuren zijn verschrikkelijk, en er is bij ons zonder moeite ingebroken. Daarnaast is het er smerig. Wij hebben in 8 dagen een stuk of 10 kakkerlakken op visite gehad. Het enige wat enigszins is aan te prijzen aan dit hotel is de ligging bij het oude centrum. Albufeira zelf is fantastisch, zeer aan te raden zelfs. Maar dit hotel, nooit meer!

• 7maartje casteleijn22-06-2013

prijs kwaliteit verhouding goed.. netjes en schoon

Na een lange transfer, houd rekening met ongeveer 2 uur. het is een vrij groot complex, je kan het treffen en vooraan gepland zijn. ze hadden ons ook 128 treden boven aangepland. ik zei ja ik ben ziek en heb een chronische vermoeidheid bij mijn chrone, na een paar uurtjes hadden ze geregeld dat we voorin het complex konde. ondanks dat ze niet altijd vrolijk kijken zijn ze wel erg behulpzaam en wij hebben het erg prettig ervaren. de studios zijn schoon netjes en van goede voorzieningen ( geen koffie zetter ofzo maar gewoon een waterketeltje op het fornuis. )
    zwembad was goed en werd schoongemaakt. het is best een eindje naar het centrum het is niet de verte maar wel de stijle hellingen wat het vermoeiend maakt. maar er zijn taxis en van het centrum naar jardim is het 3.25 of 3.90 echt heel goedkoop. bij de panorama hebben ze internet vraag code bij de bar. al met al hebben wij een goede en leuke vakantie gehad, en kjken terug op een super leuke 8 dagen. en jardim bedankt. xxx

• 7Fam. de Koster04-09-2012

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Albufeira Jardim, viel ondanks de slechte recensies, wel mee. De appartementen zijn wat verouderd, maar worden iedere dag bijgehouden, ook iedere dag schone handdoeken. En we hebben geen kakkerlakken gesignaleerd. Het personeel was erg vriendelijk.

• 8Sanne en Christiaan26-08-2012

Prima

De accommodatie ziet er wat gedateerd uit, maar is netjes en ruim. Wij hadden prima bedden. Het uitzicht vanuit onze kamer was mooi, over het oude centrum. Vanaf het zwembad had je ook een mooi uitzicht.

De accommodatie ligt wat hoger dan het centrum, waardoor de terug weg wat meer vermoeiend is. Maar dit is wel prima te doen, een taxi is wellicht ook een optie en niet zo duur.

De keren dat wij gegeten hebben bij het restaurant was de service prima, vriendelijke mensen, helpen je snel en eten was lekker.

Het appartement zag er netjes uit en werd elke dag schoongemaakt. Wij hebben alleen geen schoon bedden goed gehad gedurende de 10 dagen dat wij er waren. Verder was het prima.

• 8Baukje25-08-2012

prima appartement

We zijn net terug van ons verblijf in albufeira Jardim. We waren erg benieuwd wat ons te wachten stond, omdat sommige mensten vreselijk negatief waren. De ligging van het appartement is goed, niet te ver van het strand en het oude centrum. Het appartement is een beetje ouderwets en niet luxe, maar wij zijn het liefst de hele dag buiten, dus dat was voor ons niet zo belangrijk. Het hele complex kon naar Nederlandse begrippen misschien wel een opknapbeurtje gebruiken, maar alle basis zaken waren aanwezig. Al met al is het ons prima bevallen voor de niet zo hoge prijs die we betaald hebben.

Met oudere kinderen

• 8Bert Bousema24-08-2012

aanrader voor jongeren

een goed appartement, elke dag schone handoeken en werd er schoongemaakt. prima zwembad,

zekere een aanrader voor de jeugd

• 5De Graaf23-08-2012

Geen aanrader!

Ondanks een matig hotel toch een super vakantie gehad. Het enige positieve is dat het hotel dicht bij het gezellige centrum ligt. Erg harde bedden, slecht eten en matige bediening. Maar Albufeira zelf is fantastisch! Wij komen hier zeker in Albufeira.

• 7Jan Cees van Duijn27-07-2012

Redelijk

Wij verbleven hier van 16-24 juli. Prima appartement, maar helaas werkte er een aantal dingen niet. Airco? Niet eens aanwezig... Zeezicht? ho maar... Bedden waren steenhard na 3 minuten douchen was het warme water op. Verder een prima vakantie gehad in deze mooie plaats. Taxi's kosten geen drol. Richting centrum lopen gaat nog wel, maar terug elke keer een taxi gepakt. Tijdens onze vakantie maar 1 kakkerlak tegengekomen en verder was het allemaal netjes en schoon. Prima verblijf voor jeugd. Helaas sprak het personeel zeer gebrekkig Engels. Al met al een top-vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4