Appartement
Appartement Albufeira Jardim I & II

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II in het Nederlands

Fantastisch appartement,kustlijn,dorpjes

J.S
20-7-2017

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Gereisd Alleenreizend in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gedateerd en verouderde appartementen

Nelly Tel
22-10-2013

Helaas, een tegenvaller. Ziet er mooi uit als je aankomt, maar het appartement was zeer gedateerd met bruine tegels in de badkamer, groene tegels in de keuken (matige inventaris), gratis kakkerlakken en vieze borden, niet afgewassen door voorgaande gasten. Verschillende appartementen bekeken. Helaas, nummer 6 maar genomen en ook daar was ik niet gevrijwaard van kakkerlakken, oud meubilair en een matige keuken inventaris. Wel vriendelijk en goed Engels sprekend personeel, daar ligt het niet aan. Dit complex heeft een flinke renovatiebeurt nodig. Het complex ligt zeker 1,5 kilometer van het centrale plein van Albufeira en niet 800 meter, zoals touroperator beweerd. Steil, omhooglopende wegen, welke je volledig uitputten. Lidl en Aldi op ruim 1,5 kilometer. De sfeer werd vooral verziekd door Engelsen, die meteen beslag nemen van het zwembad en alle beschikbare bedjes (handoekjes leggen). Absolute afrader, zonde van het geld.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2013

aanrader voor buiten seizoen

rosemary smid
28-11-2011

Groot appartement voor een kleine prijs. Je kunt het outdated noemen maar ook rustiek portugees. Er wordt zeer goed schoongemaakt en als er iets niet werkt is er direct een klusjesman om het probleem op te lossen. Geweldig balkon met zeezicht. Restaurant is gesloten in november maar dat is geen probleem want je bent binnen tien minuten in het oude centrum.

Gereisd Alleenreizend in Sat Nov 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig en autenthiek

Wilma
17-8-2011

apartementen zijn naar tevredenheid, schoonmaak ook. Personeel is heeeeeel vriendelijk, veel nieuwe vrienden gemaakt. Eten in casa del serro op het terrein is goed en erg gezellige ruimte. Lastig lopen voor mensen die slecht ter been zijn maar genoeg mogelijkheden eruit te gaan dmv gratis vervoer naar dorp.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verwacht niet te veel

willy
19-10-2010

Zowel vorig jaar(okt.2009) als dit jaar geboekt.Voornamelijk voor de ligging buiten centrum,minder kabaal in avond, en fantastische uitzicht over Albufeira tot richting Faro. Locatie is steil op een heuvel en niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Maar dit is voor heel Albufeira,het is een en al heuvel op en heuvel af.Hotel is zeker 10 jaar geleden al aan renovatie toe buiten en binnen. Daar tegen over kamers worden van maandag t/m zaterdag schoon gemaakt.Idere dag schone handdoeken en om de dag schone lakens.Een probleempje gehad met de kamer die werd binnen het half uur opgelost.Volgend jaar terug voornamelijk voor de prijs/kwaliteit en de uitzicht.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

goed te doen voor weinig

Iris
8-3-2009

Ik ben net terug en vond het goed te doen .Het is verouderd ,maar was schoon .laten we eerlijk zijn we gaan niet binnen zitten .Het bed verzacht met een meegenomen luchtbed .Personeel was zeer vriendelijk.Voor mij een goede locatie ...

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 08 2009 14:37:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Ik heb hier een half jaar gewoond, in verschillende Het je

A. van der Meer
28-7-2007

Ik heb hier een half jaar gewoond, in verschillende appartementen. Het zijn prima appartementen, je moet niet luxe verwachten van 3 sterren én die prijs, helaas doen de meeste mensen dat wel..

Voor een strandvakantie zou ik hiervoor niet kiezen, het is nogal "verweg". Je moet namelijk nog een flink stuk lopen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.