Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

6Voldoende

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2rik13-09-2008

slecht app.

slecht app. Ondanks de goede ligging doen we dit niet meer. Harde bedden, vieze badkamer, muffe lucht en slecht sluitende deuren en ramen.

• 7A en A23-08-2008

best oké

Wij hebben 12 dagen doorgebracht in een eenkamer-appartement in Albufeira Jardim I. Nadat we de reacties hadden gelezen, zagen we het best wel heavy in, maar het is ons echt wel meegevallen. Het appartement was wel verouderd, douchen kon niet langer dan 15 min, soms een vreemde geur in de douche, harde bedden, was de weg naar het strand/oude centrum heerlijk en de weg terug wel klimmen (maar wel prima te doen), daarentegen was het appartement wel ruim en hadden we een mooi uitzicht over het oude Albufeira. Wij waren overdag altijd weg en waren dus ook niet veel in het appartement, we hebben ons er prima gered. En het was voor ons de goedkoopste optie, dus konden ook niet heel veel verwachten. Dus in onze ogen een prima verblijf!

• 7anoniem07-07-2008

oude centrum van albufeira erg gezellig, is wel te lopen, echter als je achterin complex zit heb je aardig wat trappen om te beklimmen Complex is mooi aangelegd, goed zwembad, weinig entertainment... Appartementen zijn ruim, inriching flink verouderd. Bedden zijn aan de harde kant. Service/vriendelijkheid is wisselend, ligt eraan wie je treft bij de receptie. Winkeltje is erg klein, supertje is in de buurt...

• 5onbekend15-06-2008

Als je slecht ter been bent boek dit dus niet. Me ouders moesten 98 trappen op voor hun appartement. Klagen help niet. Vieze kamer, geen koffiezetapparaat of iets dergelijk. En ze konden er niet koken. Koelkast was ook kapot. Wel aardig personeel in het restaurant en het complex zelf wel goed onderhouden.

• 5A. Janssen08-05-2008

Wat een tegenvaller was dit zeg. Enorm verouderde en uitgeleefde appartementen. Niet echt schoon, alhoewel wij geen kakkerlak gezien hebben. Veel herrie 's nachts. Prijs/kwaliteit: is het zeker niet waard! Toch nog iets positiefs dan: ruim appartement, mooi uitzicht.

• 4Evalts05-07-2007

Het stonk er vreselijk in het appartement door kapotte riolering. Personeel deed net of ze doof was en wimpelde alles af met "komt wel goed.." Zeker niet aan te raden voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen

• 7Annet17-06-2007

Appartement Albufeira Jardim I Wij zijn hier op 04-06-2007 voor 12 dagen geweest. Aankom snachts na 24uur app was hoog op a 11 deze is 157 treden van af de receptie. Hoog dus de koffer moest bij de reseptie blijven werd de volgende dag bezorgd die nacht niet geslapen smorgens gemeld en kon meteen een ander matras krijgen matras was schuimrubber maar om dat het zo hoog was wilden we een nieuwe kamer deze was laag gelegen dus geen trappen meer lekker nieuw matras geen schuimrubber wel oud maar alles wel schoon,met vriendelijke schoonmaaksters , soms een rioollucht in het appartement of balkon leuke vakantie gehad(achter het appartement een super leuke oude en nieuwe haven ongeveer een 15 munten lopen van af de tennis baan.( als maar naar beneden )daar kan je alle excursies boeken voor minder! ze vertrekken daar van af die haven.

• 8Lino08-06-2007

Wij zijn hier van 30 mei tot 6 juni 2007 geweest. Na veelal 'slechte' berichten op deze site, ging ik toch wel wat aarzelend naar dit complex. Wij hadden een 2 kamerappartement met een super groot balkon/terras (beneden) Ik denk dat het er aan ligt met welke instelling je hierheen gaat.. Wat betreft het appartement was idd. wat verouderd, maar absoluut niet storend ik heb geen ongedierte gezien! Dat mensen erover vallen dat er geen waterkoker is, snap ik ook niet...dan pak je toch een pannetje en dan kook je daar toch water mee??? je bent op vakantie en niet thuis... en de dames die elke ochtend het bed kwamen opmaken en een bezempje door het appartementje kwamen halen, waren heel vriendelijk. Verder hebben wij ons ook geen moment onveilig gevoeld hier. Kortom een supervakantie gehad!

• 8Monique20-05-2007

Wij zijn in 2004 in Jardim 1 geweest. Dit nadat een collega ook was geweest. Ik vond het er heerlijk. Inderdaad was het wat verouderd, maar het grote balkon van 4x4 meter maakt een boel goed!! Het is in de zuidelijke landen altijd een beetje tegenvaller vind ik... Ik zou zo weer gaan!

• 5jurgen zoetekouw17-05-2007

4 mei 2007 snacht aangekomen bij de receptie van Jardim I en II, we kwamen met onze kinderen van 4 en 2 jaar aan en nogal vermoeit, we moesten in een busje stappen omdat het nogal een graat complex was en ergens achteraf trappen op aangekomen in ons appartement. Ik heb nog nooit zo'n verouderd appartement gezien via Touroperator, ik denk dat er zo'n 40 jaar niets aan gebeurt is alles bruin tegels op de grond en muren en keuken echt vies oud zonder waterkoker of koffiezetapparaat. Ik ging liggen op een doorgezakt klam matrasje en heb 1,5 uur wakker gelegen.. Volgende dag meteen tegen reisleidster Susan gezegt dat ik hier niet wilde blijven en ze heeft keurig een ander appartement geregeld nl. aoraview beach club dicht bij nieuwe centrum en dit was echt een geweldig complex, alles etjes en schoon en fris witte betegeling twee badkamers en zelfs een vaatwasser!!!

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4