Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

6Voldoende

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2018
    9Natasja14-11-2018

Veel te kort en snel weer!

De recensies brachten ons aan het twijfelen, maar wat hebben we geniten. We hadden een studio. Niet modern maar wel echt a la porugal, super. En schoon!!!! Elke dag schone handdoeken, niets was te gek, ze deden alles voor je. We hadden een stroomstoring, 2 min later stond er 2 man sterk aan de deur en is keurig en snel opgelost. Zelfs een pizza laten bezorgen is geen probleem, de receptionist heeft een kaart, uitzoeken maar en hij belt de bestelling door. De jeep safari geboekd bij de receptie, werden voor de deur opgehaald en afgezet, echt een super accomodatie. Een mooie plek, wel klauteren en klimmen maar een echte aanrader.

• Oude reviews

4Sofie20-06-2016

Zeer slechte accommodatie!

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.

• 9Jasper Kooij29-12-2015

fantastisch

Het was helemaal geweldig ik en mijn vrienden Matthijs, Oscar, Job en Koen hebben het reuzen naar ons zin gehad alleen Yorick vond het eten koud en de ligging wat minder. Maar eigenlijk was het top.

• 3seyed06-09-2014

Minder tevreden over deze apartmenten

Jardim Afbufeira bestaat uit aantal gebouwen op een hoge heuvel. Onze appartement lag op de hoogste punt waardoor we 4 trappen achter elkaar moesten nemen, niet goed voor oude mensen of mensen met gezondheidsbeperkingen. Onze appartement ruikte naar de geur van een stinkdier. Toen ik terug was in Nederland, zat die geur nog steeds in mijn kleren. De oude kleine koelkast deed het niet, vervelend aangezien het warme weer in Albufeira. Wij gingen naar de balie en ze zeiden dat ze iemand gaan sturen voor de koelkast maar dat is nooit gebeurd. Geen ventilatie en geen ramen, alleen glazen schuifdeur. Wat ik goed vond, was de redelijk grote zwembad en de afstand tot de centrum. Wifi alleen bij de balie en die was zo traag. Geen zeep en afwasmiddel, maar de doeken werden regelmatig vervangen. Ik zou volgende keer voor 100/200 euro meer een mooiere hotel/appartement kiezen. Een leuke appartement is belangrijk, ook als jij de hele dag buiten bent. De cijfer 6,5 vind ik te hoog. Ik zou 5 geven.

• 8Jan Pieter Wiegman04-05-2014

Geweldig onder de palmbomen

Fantastische vakantie gehad in het prachtige Albufeira. Veel zon en vriendelijke mensen om ons heen. Het appartement was goed en er was een prachtige zwembad bij. Voor herhaling vatbaar. Klasse

• 8s_andy_x05-01-2014

leuk voor jongeren

albufeira is op zich een leuke badplaats voor jongeren. samen met vriendinnen hebben wij ons prima vermaakt. om bij het centrum te komen moet je heuvels op en af, en als je pech hebt, veel trappen lopen. wij zijn twee keer geweest. dit jaar hadden we een voordeel appartement. de stroom sloeg af, en het fornuis deed het niet. we hadden totaal geen uitzicht vanaf ons balkon en zaten in een dode hoek. toen ik glas in mijn vinger had, en hiermee naar de receptie ging.. vertelde de receptionist dat hij een EHBO cursus had gevolgd. hierna wou hij het glas uit me vinger halen met een gebruikte paperclip.

• 4Michel Evers20-08-2013

Leuk maar de volgende keer écht iets anders!

Wij zijn dit jaar op vakantie geweest naar jardim ! super tof in naar het buitenland met vrienden ! we kwamen tegen de avond aan en zijn eigenlijk gelijk de stad in gedoken voor een gezellig feestje ! Wat dat betreft is albufeira erg aan te raden! de tweede dag gelijk na het opstaan hield onze buurman in het appartement naast ons een stoel over de reling van 't balkon, daarop volgend werd in het hele blok de watervoorziening afgesloten. Toen we naar de receptie liepen om dit door te geven troffen wij een ontzettend boze vrouw aan. Zij vroeg of wij vonden dat we normaal deden, en zei dat ze security had gestuurd. Bij terugkomst in ons appartement hoefden we ook maar even te wachten tot er een beer van een Portugees aan kwam. Hij intimideerde ons door te duwen en ons te bedreigen met een soort van zaklamp/stok. Al schreeuwend vertrok hij weer uit ons appartement. Terwijl wij niets verkeerd hadden gedaan! Hierna zat de schrik er goed in ! Schandalig dat zo iets gewoon kan!

• 2jobfayer19-08-2013

Een grote puinhoop

Wij als jongeren hoeven niet tot nauwelijks luxe te hebben, maar deze bouwval waarin we terecht kwamen hadden we nou ook weer niet verwacht. Bedden van steen en de geur van een stinkdier op de kamers. 6 personen, 4 glazen, 3 stoelen... alles was incompleet. Vervolgens ons ook nog wijsmaken dat we 5 glazen kapot hadden gemaakt, waardoor we een deel van de borg niet terug zagen. De schoonmaaksters maken geen randje schoon, trekken hooguit de lakens strak en leggen er nieuwe handdoeken neer, eens in de 2 dagen. Tevens een x aantal dingen gevraagd, maar totaal geen actie van het personeel. Het zwembad zijn we niet eens in geweest, want het water was net als op het filmpje red mijn vakantie nog steeds niet helder.

Het strand was op 10min lopen en was een goede uitwaaier na de zware nachten. Albufeira zelf is gezellig met vele barretjes, eettentjes en discotheekjes.

Mensen, beter wat meer betalen en de spullen voor mekaar!! Dan in deze chaos je vakantie door te moeten brengen.

• 5aniek25-07-2013

Niet meer

Was een prima appartement, beetje jammer dat 1: je kon de douchekop niet ophangen 2:het water spoot alle kanten uit 3: koelkast deed het maar half 4: vriezer deed het helemaal niet 5: in een week tijd 10 kakkerlakken gezien 6: de badkamer deur beschimmeld was 7: de tafel op het balkon was vies en plakkerig. Had wel een iets beter appartement verwacht. De ligging is super goed, je bent zo in het oude centrum. Ook was het appartement erg ruim en de bedden waren redelijk comfortabel. Ook was het fijn dat de receptie 24/7 open was. Zou er niet snel meer heen gaan, dan maar iets meer betalen voor een beter appartement.

• 2Josca Oudenes15-07-2013

Nooit meer

Dit is by far het meest verschrikkelijke appartement waar we ooit hebben gezeten. Het personeel is onbehulpzaam en langzaam, en spreekt daarbovenop nog eens slecht Engels. Er staat vermeld dat er kluisjes zijn, die zijn er niet. De sloten van de deuren zijn verschrikkelijk, en er is bij ons zonder moeite ingebroken. Daarnaast is het er smerig. Wij hebben in 8 dagen een stuk of 10 kakkerlakken op visite gehad. Het enige wat enigszins is aan te prijzen aan dit hotel is de ligging bij het oude centrum. Albufeira zelf is fantastisch, zeer aan te raden zelfs. Maar dit hotel, nooit meer!

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4