Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

6Voldoende

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 1C. de Gier08-08-2010

Nooit meer

Oud interieur, zeker niet schoon, veel dingen kapot, slechte service, zeer slechte bedden, ligging niet top, veel jeugd (herrie, dronken......)

• 4H. Verzijl13-07-2010

Nooit meer.

Vergane glorie, we waren met zijn drietjes, voor mijn kleinzoon van 3 was er niks te beleven, voor ons was het veel te hoog, tv daar moest betaald voor worden, stond niet in de gids, bedje aan het zwembad moest betaald voor worden, belachelijk, daar er mensen waren die dat niet wilde betalen, lagen op het gras....wat de speelweide was voor de kinderen....dus ze konden niet spelen, we hadden ook bezoek van kakkerlakken, het was vies, en het stonk, voor mensen die niet makkelijk te been zijn.....aub niet gaan, het is werkelijk niet te doen, het koste ons ook 4 x daags een taxi...uitzicht was het enige wat mooi was, personeel was niet echt gezellig, jammer want het was onze eerste vakantie met die kleine naar de zon.........oh en voor de koffie liefhebber ...er is dus geen koffie apparaat, wat wel in de gids aangegeven is. en de winkel..nou ja soort van kast....daar kan je echt geen filtertje krijgen hoor....ook heel erg jammer....nooit meer.

• 8T.J.H.Tieken14-02-2010

zeer gunstige ligging t.o.v. centrum en strand

zeer gunstige ligging t.o.v. centrum en strand, alles ziet er netjes uit en je wordt vriendelijk bediend. ook is er een shuffel welke je naar de bushalte brengt

• 8Patrick van Veen29-12-2008

Goed complex

Oud maar toch netjes complex, helemaal voor de prijs die je betaald. Ben met mijn gezin geweest, twee kinderen 10 en 5 jaar oud. Het is ons prima bevallen, je kunt toch niet meer verwachten voor deze prijs.

• 7wj de jong27-12-2008

in geen 30 jaar zoiets slechts gezien

app was vies en overal liepen kakkerlakken,badkamer was gewoon goor en de 2e wasgelegenheid stonk erg naar riool. in de keukenkast lag tijdens ons verblijf een platgeslagen kakkerlak en was niet schoongemaakt van de 3 kookpitten deed het maar 1 en als de magnetron aangezet werd dan sloegen de stoppen door. bedden waren te hard en het balkondeur kon alleen door mij open gemaakt worden omdat die erg klemde. speelautomaten stonden voortdurend onder stroom ondankts alle meldingen (ze zouder er aan werken) Personeel was erg bot en excursie kan je beter buiten de deur doen. zwembadranden zat vol met aangekoekte gel en hier en daar lagen tegels los. Je moest ook smorgens vroeg al een bedje reserveren dmv een handdoek op te leggen en daarna nog eens afrekenen ook,niet bij de reissom inbegrepen.bij klacht neerleggen bij de directeur dan verstond hij plotseling geen engels meer?!?! Bij touroperator beaamde ze ook dat er klachten regende en dat het niet soepel verloopt.

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4