Appartement
Appartement Albufeira Jardim I & II

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II in het Nederlands

Prima appartementencomplex

Rijntjes
24-1-2016

Complex ligt tegen heuvel aan, met alleen maar trappen naar de appartementen. Geen lift, zwaar om je koffers boven te krijgen. Op loopafstand van centrum, rustig gelegen, eenvoudig ingericht. Prima zwembad. Eten niet bijzonder.

Prima vakantie gehad!

Yolanda
31-8-2014

Wij zijn hier 8 dagen geweest. Ruim 3 kmr app., met groot balkon. Met z'n vijven 3 stoelen... Het is aardig gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. De kleur van bv. de tegels lijkt me ook niet zo belangrijk voor de vakantie. Zowel geschikt voor gezinnen als jongeren. Schoonmaak was redelijk, 5 x per week. 1 x gegeten in restaurant, was goed te doen, niet heel bijzonder. Binnen 10 min ben je in de winkelstraat met eettentjes. Omgeving niet geschikt voor mindervaliden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

prima appartement

Baukje
25-8-2012

We zijn net terug van ons verblijf in albufeira Jardim. We waren erg benieuwd wat ons te wachten stond, omdat sommige mensten vreselijk negatief waren. De ligging van het appartement is goed, niet te ver van het strand en het oude centrum. Het appartement is een beetje ouderwets en niet luxe, maar wij zijn het liefst de hele dag buiten, dus dat was voor ons niet zo belangrijk. Het hele complex kon naar Nederlandse begrippen misschien wel een opknapbeurtje gebruiken, maar alle basis zaken waren aanwezig. Al met al is het ons prima bevallen voor de niet zo hoge prijs die we betaald hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

hele aardige mensen in een mooie omgeving

Marion
1-6-2011

ons ruime appartement was wel gedateerd, maar brandschoon, met een fantastisch uitzicht, we hadden 2 toiletruimtes, een erg aardige mevrouw die ons appartement elke dag schoon hield, het restaurant had heerlijk eten en de mensen daar waren erg aardig, hetzelfde gold voor het zwembad aardig personeel en een mooi schoon zwembad, het verhaal van een vies appartement en kakkerlakken klopt helemaal niet, deze mensen weten altijd wat en zullen er zelf wel een enorme rotzooi van gemaakt hebben, dan krijg je vanzelf wel kakkerlakken en personeel dat niet blij is met zulke gasten, wij hadden een klein probleempje en dat werd keurig opgelost door de dames van de receptie, niets dan lof

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Heerlijke plaats

Vivian
23-8-2010

Groene oase aan de rand van een levendige stad. Volledig uitzicht over Atlantische Oceaan, 's nachts erg stil, je ziet heel weinig auto's rijden, gratis volop parkeren. Vriendelijke mensen, in restaurant goede keuze. App. eenvoudig ingericht, wij hoeven geen vaatwasser op vakantie. Matrassen prima.

In 8 min. in centrum van de oude stad, alles te krijgen wat je maar kunt bedenken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

leuk verblijf

denise
9-5-2010

Wij zijn hier met zijn 5e geweest. Ouders, ik en me vriend en me zusje. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad. Het zwembad is goed te doen en het eten is er ook goed. Het enige nadeel is dat als je slecht ter been bent hier beter niet naartoe kan gaan. Dit is niet te doen omdat je erg veel moet klimmen. Ons appartement stond dan ook helemaal bovenop de heuvel(berg). Het strand is vlakbij en het centrum ook. Het strand is er heerlijk en in albufeira zelf kun je veel privéstrandjes vinden ( een aanrader).

Groetjes, Familie Remmert

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

Vergane glorie

Co Gelaudie
23-2-2010

Armoedig complex op bijzondere locatie. Het complex is echt over zijn hoogtepunt heen en dient dringend gerenoveerd te worden. Aan bijna de gehele inrichting ontbreekt wat. Lampen die het niet doen, een defecte ijskast, een zo kleine televisie dat het onmogelijk is om iets fatsoenlijk te volgen, geen kast gaat op een normale manier open en ook nog eens een niet werkende verwarming.

De locatie is overigens mooi, een fraai uitzicht over Albufeira en op loopafstand van het dorp. Het is een flinke klim maar zondermeer te doen. Maar alles overziend het complex maakt een troosteloze, gedateerde indruk. Wij zullen hier niet meer terugkomen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk maar niet voor herhaling

vakantieganger
6-8-2009

een leuk apartementencomplex werd gewoon normaal schoon gemaakt en erg keurig gedaan. had je een klacht werd deze direct of wel de zelfde dag verholpen. 2 nachten erg veel last gehad van jongeren die het veel en veelste bont hadden gemaakt. de volgende dag lagen ze lavenloos (lees comatoestant) en niet wakker te krijgen op hun balkon. daarna niks meer gehoord. na 2 weken ben je berg op berg af wel zat.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 06 2009 18:18:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

Hannah
4-8-2009

Dit hotel is vies, de schoonmakers maken niet op zondag schoon en het enige wat ze schoonmaken is: de vloer dweilen, bed opmaken en even snel de wc meenemen. Trouwens, we hadden geen bed, maar een bank dat dienst deed als bed, een hele harde nog wel, waardoor we elke dag zo stijf als een plank wakker werden. De koelkast deed het niet, we vonden de keuken te vies om er gebruik van te maken. De hele kamer was krakkemikkig. Voor jongeren die goedkoop op vakantie willen is het misschien een optie. Wel altijd mooi weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 04 2009 13:49:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goeie ligging

Marion
12-5-2009

leuk appartementen complex met een prima ligging.Netjes en vezorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albufeira Jardim I & II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albufeira Jardim I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.