Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

6Voldoende

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 8Fam.Voet22-11-2008

netjes,ruim,mooi uitzicht,schoon,goed bereikbaar

groot en ruim appartement, netjes onderhouden, voorzien van verduisteringsgordijnen op de slaapkamers. Regelmatige schoonmaak en schoon linnengoed. Matrassen zijn ietwat aan de (te) harde kant. Helaas geen koffiezet apparaat aanwezig dus een beetje behelpen met een pannetje wate koken. Mooi uitzicht als je minimaal 2 of 3 hoog zit. Wij zaten in blok A1. Ramen zijn jammer genoeg matig/slecht geisoleerd. Mooi zwembad waar zeker tot 1600u zon aanwezig was. Jammer dat je moet betalen voor een matras als je verblijft in het complex. Klein supermarktje aanwezig op 5min. lopen. Wel even wennen aan berg op en berg af. Strand is bereikbaar maar is een stevig tochtje. Temperatuur was erg aangenaam. Ca. 26C. Goede restaurantjes in de buurt. In deze periode van het jaar is het wel aan te raden een auto te hebben. Het is over het algemeen erg rustig. En vergeet niet een warm vest of trui mee te nemen voor 's-avonds. Dan koelt het sterk af. Al met al......erg geslaagd. Fam.Voet uit Rijen

• 5Marjan van der Beek26-10-2008

De volgende keer een ander appartement.

We weten natuurlijk niets over andere huisjes. Maar ons huisje was verschrikkelijk. Schimmel in de hoeken van de badkamer, in de badkuip aan de kraanknoppen. Stank. Vieze ramen. Ontzettend harde bedden, behoorlijk frustrerend voor mensen met rugklachten. De ligging was prima, mooie omgeving. Het personeel had wellicht wat vriendelijker kunnen wezen.

• 7M. den Dikken12-10-2008

best okay !!

Na het lezen van de beoordelingen zagen wij het ook somber in, maar we hebben echt een beste vakantie gehad, okay, het klimmem is inderdaad niet fijn, wij hadden 2 kinderen bij ons van 3 en 5, maar het zwembad was mooi en wij hadden HP, en dat was ook goed, elke dag keuze uit 3 soorten voor,hoofd en nagerecht, en jaaa wat kun je verwachten voor dat geld, App waren zeer ruim, en het park goed onderhouden en schoon maar wel verouderd, kortom wij hebben een prima vakantie gehad!!

• 8Familie Winkelman23-09-2008

Prima vakantielocatie niet ver van oude centrum

In de mei vakantie 2008 hebben we twe weken doorgebracht in Albufeira Jardim I. Wij hadden een erg ruim appartement met een nog ruimer balkon. De inrichting van het appartement was erg gedateerd (1973?) en ook niet heel erg schoon maar de ruimte en het uitzicht op zee maakte alles goed.

Prima locatie voor niet al te veel geld op een kleine tien minuutjes lopen van het oude centrum (als je tenminste aan de zeekant zit). Als je slecht ter been bent of geen zin hebt in steile heuvelds en erg veel trappen dan kun je er beter niet aan beginnen. Wij hebben een topvakantie gehad!

• 8Merkelbach21-09-2008

Wat een super groot appartement!!

Het appartement is super. Het is groot, voorzien van prima meubels, fijn balkon. Het wordt dagelijks (Behalve op zondag) schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor rolstoelgebruikers is het wat minder want bij alle appartementen moet je eerst trappen betreden. Wij reisden met een gehandicapt kindje en moesten de rolstoel dus de trappen af dragen. Was te doen hoor. Het fijne appartement maakte veel goed!!

• 8Miranda en Ilse01-09-2008

Subliem!

Voor de 2e keer ben ik in deze accomodatie geweest en ik kan niet anders zeggen dat het mij wederom prima is bevallen. Mensen moeten niet zo zeuren. Je weet wat je boekt en er zijn legio mogelijkheden om vóór de boeking het e.e.a. na te zoeken op internet. Mocht ik weer eens terug gaan naar Albufeira, staat deze accomodatie zeker op mijn lijst.

• 7Marcel en Jacqueline28-08-2008

Prima naar ons zin gehad

Toen we de reacties op het internet lazen, dachten we dit wordt een avontuur. Bij aankomst viel dit echter mee. We hebben in blok B3 kamer 201 gezeten met z'n 3en. Kamer was schoon maar wel verouderd. Enkele kleine gebreken heb ik met de Manager overleg en die zou ernaar kijken. Het eten bij het zwembad was goed. Het centrum is onwijs leuk. Volgens ons leuker dan de strip. Wel veel klimmen maar daar waren we op voorbreid. Neem wel een paar goede schoenen mee. Waar je ook rekening mee moet houden is de temperatuur van het zeewater. Hier valt niet in te zwemmen. Ongeveer 13 graden. Wat je zeker moet doen is een boottocht naar de dolfijnen op zee. Wij hebben er tientallen gezien. Onwijs gaaf. Er waren veel Nederlanders op het park. Erg gezellig. We hebben nog een tip. Laat je bagage ophalen door de medewerkers. Bel 9 vanuit je appartement en ze komen de bagage ophalen.

• 8Bert en Diny26-07-2008

Appartement verouderd

Appartement is wel ruim maar verouderd.Kooktoestel deed maar voor de helft, magnetron deed het niet, geen koffiezet apparaat. Wel een goede koelkast.Douchen is krap en het water gaat overal heen. Wij vonden het appartement niet echt fris. Wel elke dag schone handdoeken behalve op Zondag.Kom je vanuit het centrum dan is het al een hele klim naar het appartement toe, plus dan nog de 115 trap treden als je boven in zit.Een auto huren is een aanrader via de hostess ter plaatse geregeld, drie dagen plus één dag gratis voor € 160,00, inclusief afkopen eigenrisico,wordt gebracht en gehaald bij de receptie van het appartement.Tip: Monchique gebergte is mooi,Kaap st Vincent bij Sagres,Algarve shopping,enz. Kijk wel goed de nota na als je betaald in de restaurants(ze willen nog wel eens dubbel rekenen)is ons een paar keer overkomen bij verschillende restaurants. Ook andere mensen klaagden erover.

• 7M. van Steeg van Maanen23-07-2008

goed maar gaan er niet meer naartoe

mooi complex met goede service, ruim appartement, schoon en vriendelijke schoonmaakster. Nadeel van het complex is dat er erg veel hoogteverschillen zijn en de afstand, zowel naar het zwembad en restaurant en naar het dorp en strand te ver voor ons is gezien de mobiliteit van mijn man. Desondanks hebben we het toch naar ons zin gehad en hebben ons best vermaakt.

• 7Ard22-07-2008

appartement was oke

Mooi appartementencomplex. De ligging was wel oke, als je ziet hoe andere appartementen liggen was dit een geweldige ligging, ongeveer 10 min. lopen naar het strand. Het ontbijt was drie keer niks.

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4