Appartement Albufeira Jardim I & II

6.1Voldoende

• 5.1Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 2018
    2Anoniem28-04-2018

Nooit meer, ga er niet heen!!

Niet naar toe gaan. Vieze oude kamers, muf, balkondeuren gaan bijna niet open, geen airco, wasbak door de helft gebroken, bruin water, lichtknoppen vallen van de muur, kei harde kleine bedden, brommende smerige koelkast, kluisje zonder slot, en een keukenraam wat midden in de nacht openklapt, en geen handdoeken op de kamer. Aangegeven maar niet gekregen die dag niet echt fijn aankomen op je 1e dag. Wij zijn opgestapt en een ander hotel gaan boeken. Gevalletje red mijn vakantie!! Oja je moet heel veel trappen lopen hier.

• 9Dhr de Jong01-03-2018

leuke ervaring voor eerste keer portugal

leuk gezellig albufeira in mooi simpel apphotel met onbijt

• 7Bert visser30-01-2018

Binnenkort weer

Super mooi, lekker gezellig

• 2017
    8hans van der werf16-05-2017

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.

• 7Gerry05-05-2017

Verouderd maar schoon complex

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)

• Oude reviews

7Sjang van Hooff02-05-2016

Low budget maar de moeite waard....

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.

• 5Bert Beekhof01-05-2016

Oud complex waaraan gewerkt wordt,

Ligging ligt hoog tov de stad, je moet goed ( omhoog ) kunnen lopen ( trappen ) om vanuit de stad naar Jardim te komen. Daardoor wel mooi uitzicht. Bedden waren goed, keuken met weinig spulletjes ( net voldoende ). Badkamer redelijk, douchen in bad, de doucheslang bleef maar net hangen. Wel goed warm water. WIFI in de receptie, veel engelsen, ongezellige centrale eetruimte, ik zou er nooit allinclusive nemen. Zwembad werd verbouwd, maar waarome moet dit zo diep zijn > 3 meter??

• 8P.D. van der Kuur13-09-2013

heel goed hotel

Kamer was weliswaar erg gedateerd, maar bedden waren goed en water in douche was heerlijk warm, Eten in buffetvorm was prima en personeel was erg vriendelijk. Handdoeken werden regelmatig ververst Er was een mooi zwembad.Hotel ligt op een heuvel en appartemenrten zijn alleen bereikbaar via trappen. Hotel is derhalve niet geschikt voor mensen die moelijk ter been zijn of long en /of hartklachten hebben Prijs-kwaliteitsverhouding is redelijk. Wij hebben van 30-08-2013 tot 06.09.2013 een prachtige vakantie gehad. in Albufeira

• 7maartje casteleijn22-06-2013

prijs kwaliteit verhouding goed.. netjes en schoon

Na een lange transfer, houd rekening met ongeveer 2 uur. het is een vrij groot complex, je kan het treffen en vooraan gepland zijn. ze hadden ons ook 128 treden boven aangepland. ik zei ja ik ben ziek en heb een chronische vermoeidheid bij mijn chrone, na een paar uurtjes hadden ze geregeld dat we voorin het complex konde. ondanks dat ze niet altijd vrolijk kijken zijn ze wel erg behulpzaam en wij hebben het erg prettig ervaren. de studios zijn schoon netjes en van goede voorzieningen ( geen koffie zetter ofzo maar gewoon een waterketeltje op het fornuis. )
    zwembad was goed en werd schoongemaakt. het is best een eindje naar het centrum het is niet de verte maar wel de stijle hellingen wat het vermoeiend maakt. maar er zijn taxis en van het centrum naar jardim is het 3.25 of 3.90 echt heel goedkoop. bij de panorama hebben ze internet vraag code bij de bar. al met al hebben wij een goede en leuke vakantie gehad, en kjken terug op een super leuke 8 dagen. en jardim bedankt. xxx

• 7Fam. de Koster04-09-2012

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Albufeira Jardim, viel ondanks de slechte recensies, wel mee. De appartementen zijn wat verouderd, maar worden iedere dag bijgehouden, ook iedere dag schone handdoeken. En we hebben geen kakkerlakken gesignaleerd. Het personeel was erg vriendelijk.

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4