Appartement Albufeira Jardim I & II

Portugal, Algarve, Albufeira

6Voldoende

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

306 reviews over Appartement Albufeira Jardim I & II

• 8Frank21-04-2015

Parkwifi en wasgelegenheid niet aanwezig

Alle parken in de omgeving hebben een parkwifi, behalve Albufeira Yardim. Je kunt alleen in restaurant Panorama terecht om even je mail te checken. Dit is echter zeer traag en overbezet door de overige gasten. Bovendien staat het niet de hele dag aan. Jammer dat dit ene aspect onvoldoende is. Voor de rest mist het park ook de gelegenheid om je was te doen. Ook dit hebben de andere parken weer wel. Kortom het management van Albufeira Yardim moet eens goed om zich heen kijken wat hedendaags in een modern vakantiepark gaande is om zo niet de boot te missen aan klandizie in de komende toekomst.

Zakelijk

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

• Nelly Tel, 22-10-2013

Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.

• P.D. van der Kuur, 13-09-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

• Patricia, 27-06-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo! Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

1 vraag over Appartement Albufeira Jardim I & II

• wim, 23-09-2010

studio albufeira

Heeft er iemand de studio in albufeira jardim1blok12 nummer 304 eigenaar TH.Verbiesen gehuurt en wat zijn uw bevindingen ?

maartje casteleijn, 22-06-2013

wij zaten in studio A1 en dan kamer 26 vooraan, maar echt wij hebben het als super goed ervaren schoon elke dag schone handoeken en schoonmaak. alleen zondag is een rustdag. maar de studios zijn netjes

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4