Appartement Albufeira Jardim I & II

Appartement
Appartement Albufeira Jardim I & II

4 tips over Appartement Albufeira Jardim I & II

Nelly Tel, 22-10-2013
Restaurant Shalom I en II. Absoluut en onbetwist het beste wat Albufeira kan bieden. Ander restaurant aan de boulevard: Kip Piri Piri = bord patat met 5 blokjes kip, 7,95, KASSA!!!!! Ik heb 20 minuten op mijn wisselgeld moeten wachten.
P.D. van der Kuur, 13-9-2013

In centrum van albufeira is op een plein elke avond zang en dans geweest

gedurende onde vakantieperiode, het was er erg gezellig

Patricia, 27-6-2012

Shalom I en II in het centrum, lekker Nederlands met oa Ido! Ook NL mayo!

Aquamarine is ook erg leuk!! wij hadden een auto (bus) gehuurd de hele week.

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira Jardim I & II voor je op een rij gezet:

rosemary smid, 28-11-2011

huur een auto en verken de algarve, in november goede deal met extra gratis dag

let ook goed op de prijzen bij restaurants, men wil nog wel zakken want het is de rustigste maand van het jaar.

Uitgaanstip: Bar, Cafe Travessa, zijstraatje vanaf het plein (oude centrum), Nederlandse muzikant Luuk Wietsma is eigenaar en treedt op zaterdagavond zelf op, echt goede live music.