Appartement Alagoamar

Appartement Alagoamar
7,5

12 tips over Appartement Alagoamar

koos, 22-7-2017
Wij vinden aan de zwembad kant rustiger als aan de straat kant.
jackyhage, 3-6-2016
Ga zeker uit eten bij Shalom in het oude centrum! Het is een restaurant met een nederlandse eigenaar, onwijs aardige man! Wij kregen 2 gratis cocktails omdat mijn zusje jarig was. Het eten is er echt overheerlijk! Ook het waterpark slide & splash is een aanrader!
Renate van Gendt, 19-8-2014

Huur een auto: we hebben heerlijk getoerd door een mooi stukje binnenland. De westkust is hartstikke mooi en Lagos is een hele mooie stad om te bezoeken. Ga met de speedboot langs de grotten en spot dolfijnen. Dit is een onvergetelijke ervaring.

Ga in oud Albufeira niet eten bij restaurant Bravo. Het is erg duur. Ze zetten ongevraagd brood met (zachte) toostjes op tafel. Dit vind je later terug op de rekening. Daarnaast was t eten niet echt geweldig en ook nog koud.

We hebben een aantal aanbieders voor Alagoamar voor je op een rij gezet:

xmiek, 30-6-2014
Excursie boeken naar de grotten + dolfijnen spotten. Was echt heel leuk, raad het iedereen aan :-)
Leonie, 14-9-2013
Doe de boodschappen niet bij Continente, die is aan de dure kant! Ga naar Pingo Doce, die is er tegenover. Daar kun je ook terecht voor een warme maaltijd.
psigi, 19-8-2013

oordoppen zijn niet overbodig.

verder hebben ze nederlandse snacks in het restaurantje

Linda, 6-7-2013

supermarkt ernaast!

huur een auto en rijd via de N125 naar allerlei plaatsjes ( neem tomtom mee) vermijd de a22 is een tolweg...

Fam. Kluijtmans, 18-11-2012
Huur een auto en ga naar de rotskust, prachtig! Maak een wandeling in de Ria Formosas(natuurreservaat). Faro zelf is weinig aan.
2 zeer tevreden mensen, 17-9-2012

Wij hebben 2 keer een excursie met een bus gemaakt en 1 keer met een catamaran.

We hebben de Foto Tour & Alte Village en de Historical Algarve excursie gedaan. Beide zeer de moeite waard!

Met de catamaran hebben we de Caves & Coastline met de Algar Experience gemaakt. Ook zeer de moeite waard! alle tijd om prachtige foto's te maken van de kust en de zeer mooie rotsen. Lekker in je badpak/zwembroek in de zon en genieten van wat je ziet!

Rita van der Staaij, 15-9-2012
In de gids van Sudtours staat vermeld dat het een geheel geroneveerde accommodatie betreft maar er staat helaas niet bij dat dit waarschijnlijk al zo'n jaar of 6 geleden heeft plaats gevonden. Ik denk dat opnieuw een goede renovatie deze accommodatie heel goed zou doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alagoamar voor je op een rij gezet: