Appartement Alagoamar

Appartement
Appartement Alagoamar

139 reviews over Appartement Alagoamar in het Nederlands

Er heerst een goede sfeer

George van Eijmeren
28-3-2018

Verblijf van 6 weken, 4 a.d. Noordzijde en 2 a.d. Zuidzijde. Aan de Noordzijde moest eigenlijk de aircoheating de hele dag aan staan, maar dit gaat niet, omdat bij het verwijderen v.d. codekaart de 220 V wordt uitgeschakeld en je krijgt GEEN 2e kaart. In de winter is de zuidzijde veel prettiger ! Als u vaak wilt koken, neem dan mee:

Een garde, houten pollepel, juslepel, aardappelschiller, eierprikker, kaasschaaf, en een extra scherp mesje.

Er is een magnetron met grilfunktie, koffiezetapparaat moet u om vragen.

1x per week wordt er NIET schoon gemaakt en geen bedden opgemaakt en óók geen vuilniszak gebracht.

In keuken en badkamer is geen zeepbakje, een leuke oplossing zijn 2 schelpen zoeken a.h. strand of een espresso koffieschoteltje.

De ligging is ideaal i.v.m. uw boodschappen.

Het personeel is van goede wil maar goed schoonmaken van uw tegelvloer in het appartement lukt ze niet !

In keuken en badkamer is er geen

Heerlijk tusseb strip en oude centrum

Bart
28-9-2017

Ongeveer 15 min lopen van centrum alleen terug wel bergop. Verder leuk zwembad en een grote supermarkt om de hoek. Verdere ruime simpele kamers maar meer heb je ook niet nodig.

Leuke gezellige stad. Hoop te beleven

Fam. Jaspers
26-9-2017

Personeel doet zijn best vakantie was prima tot er een zak met kleding was verdwenen uit onze badkamer. Dit gemeld aan receptie en we kregen alleen maar te horen, na 4x vragen, dat de huishoudelijke hulp dit niet gedaan heeft. Hoofd receptie erg arrogant. Waar het op neer kwam was dat wij leugenaars waren.

Terwijl het ons niet om de kosten ging maar enige medeleven zat er niet in. Hadden ook het gevoel dat onze kamer daarna maar heel summier werd schoongemaakt. Erg jammer. De rest van het personeel doet zijn uiterste best voor je. En Albufeira is gewoon heel gezellig dus toch nog een top vakantie gehad. Alleen toch 1 met een rare smaak.

Geweldig genoten

m van vliet
1-8-2017

Ontzettend genoten in dit mooie appartement, wij waren hier 9 dagen en alleen maar lof, mooi groot appartement en elke dag netjes schoongemaakt, schone handdoeken en regelmatig schone lakens. Onze vrienden en dochters zaten ergens anders in de buurt maar vergeleken met hun was dit helemaal super. Begin Februari geboekt en met de vroegboekkorting was het ook nog redelijk te betalen voor een modaal gezin. Niks negatiefs te melden. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke mensen, 2 grote zwembaden, gaan pas opruimen en schoonmaken als de laatste mensen uit het zwembad zijn, niet tijdgebonden dus. Zelf een muziekje bij de bedjes aangezet, luchtbed en andere speeltjes in het zwembad. Ze zijn totaal niet moeilijk daar. Nogmaals alleen maar positief!!!

Ruim en net hotel

koos
22-7-2017

Zeer ruim en net hotel, mooi groot balkon.

Kamers ruim , keuken met alles er op en eraan voor een eenvoudige maaltijd klaar te maken.

Elke dag schonen handdoeken en om de paar dagen schoon bedden goed.

Wifi alleen bij het zwembad of lobby, is wel gratis.zwembad ook groot en genoeg bedjes.

Strand en centrum op 15 minuten lopen.

Zeer aan te raden dit hotel.

nooit meer na samenvoeging met Paladim

Rob
29-5-2017

Mooie ruime appartementen

mooie ligging

supermarkt pinco doce aan de overkant met prima restaurant voor weinig

bedden zijn super slecht

schoonmaken is in 1 minuut gebeurd dus slecht

vreselijk veel engelsen met bij behorende overlast

sinds samengaan met paladim zijn de bar en terras faciliteiten nu in alagoamar gehuisvest dus nog meer overlast tot diep in de nacht slaan met deuren heen en weer rennen schreeuwen enzovoorts

dus voor ons voortaan een andere accomodatie

11 dagen geweest. Lang genoeg.

Dhr Scheepers
25-5-2017

Geen 4-sterren waard.

Pluspunten:

Vriendelijk personeel. Goede hygiëne. Goede ligging. Direct naast een leuk winkelcentrum.

Gelukkig goede wifi, omdat onze studio vlak bij de receptie lag. De meeste gasten moesten hiervoor naar de lobby of het terras en restaurant. (anno 2017 ).

Minpunten: Ons studio-appartement aan de zwembadzijde was voldoende ruim maar gedateerd. Twee smalle kleerkasten en geen kapstok, dus de grotere kledingstukken maar verdelen over de kastdeuren en 2 keukenstoelen.

Geen koffiezet-apparaat. Maar 1 bed-tafeltje met lamp.

Maar 1 zetel...doorgezakt. Afstandbediening TV moet je lenen met 10 Euro borg. (vertelt je niemand).

Matrassen zijn aan vervanging toe.

Tot middernacht luide muziek in de bar (open deuren naar terras).

Eten..geen buffet..geen saladebar..etc.

Ontbijt erg sober. Of: Nederlands met toast, ei, 2 plakken kaas en ham (boter of jam moet je vragen).

Of: Engels...of Light met Müssli. Diner oké.

Voor de 2e kop koffie moet men betalen. (4*.??)

schoon en ruim appartement!

Francis en Leo
15-5-2017

Het appartement is verrassend ruim. Aparte slaapkamer. In de keuken was veel aanwezig behalve een koffiezetapparaat.

alle veranderingen zijn geen verbeteringen, door deze verandering van samenvoeging veel overlast van Engelse mensen en bar open tot 1 uur

s"nachts. Denk dat dit veel invloed heeft voor de vaste gasten .Vinden dit heel erg jammer zijn er vaker geweest en altijd perfect,

prima verblijf om te overwinteren

Johanna
10-2-2017

Aan de zwembadzijde heerlijke beschutte balkons, waar het al gauw mogelijk is te zonnebaden, en rustige ligging. Gezellige omgeving met winkels en restaurants. Keukenuitrusting en serviesgoed is wat minimaal, maar wel van goede kwaliteit. Er is vrij gemakkelijk en goedkoop in de buurt nog wat aanvulling te koop, zodat je je niet hoeft te behelpen. Er wordt vrijwel iedere dag schoongemaakt, schone handdoeken en eens in de 4 dagen schoon beddengoed. In het restaurant redelijk goede kaart, prettig personeel en verzorgde ambiance. Het appartement is geschikt voor meerdere personen, maar dan wordt het wel allemaal wat krap qua slaapplaatsen en kasten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alagoamar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alagoamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.