Aparthotel Acqua Maris Balaia

Aparthotel Acqua Maris Balaia

4.6Matig

Portugal, Algarve, Albufeira

4.6Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Acqua Maris Balaia voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

17 reviews over Aparthotel Acqua Maris Balaia

• 2018
    4Tudi26-07-2018

ik zou niet aanraden.

We hebben ook erg slechte ervaring: - Het hotel was zeer verouderd; - De afzuigkap in de keuken werkte niet. Het was een algemeen probleem, zei het personeel; - De kraan in de keukern druppelde constant. Een aantal keren doorgeven, werd beloofd om te maken. Op de laatste dag was het nog steeds niet verholpen; - mieren in de keuken; - Er was geen airco in de slaapkamer; - De airco in de woonkamer werkte minimaal; - Er ontstond constant een waterplas op het balkon door airco; - De gebruikte handdoeken meegenomen maar geen nieuwe ontvangen, omdat ze niet waren bezorgd op het hotel; - het zwembad was onverzorgd en niet schoon; - je mocht niet zitten bij het zwembad waar drank wordt aangeboden, als je niets bestelde. Je werd vriendelijk verzocht om te vertrekken; - het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam, Ze probeerden je te helpen als dat mogelijk was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Paul11-06-2018

geen familie of stelletjes appartamenten

Erg gedateerd hotel. Zeer slecht onderhouden. Ongeïnteresseerd personeel. Uitrusting van de keuken was zeer incompleet. De handdoeken werden op een gegeven moment van de kamer gehaald en er werden geen nieuwe neergelegd. Regelmatig ging het brandalarm af omdat er op de kamers gerookt werd. Snachts kwamen er grote groepen dronken en schreeuwende pubers “thuis”en daar werd dan niet op ingegrepen. Televisie werkte niet naar behoren maar daar werd pas na 3 dagen wat aan gedaan. We hebben 3 dagen redelijk internet gehad maar op de laatste dag helemaal niet meer. Na klachten hierover werd er laconiek op gereageerd, het was drukker in het hotel dus internet was daardoor slechter. We hadden echter in het geheel geen internet meer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Debets11-01-2018

Leuk hotel in een perfecte plaats

Vooral het ontbijt en zwembad

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Piedy21-07-2011

Perfect

We zijn hier met 20 vrienden in augustus 2009 geweest. Toen we daar aankwamen, bleek het een familie appartementen complex te zijn. Vandaar denk ik ook de lage beoordeling, omdat familie's andere eisen stellen en veel meer verwachten. Voor ons als jeugd was het ideaal. Alle appartementen die we hadden, 4 stuks, waren allemaal anders ingericht, maar allemaal zeer ruim en voor jongeren, ook zeer luxe. Ook deed het personeel helemaal niet moeilijk, ondanks dat we met 20 man toch veel herrie maakten en altijd pas laat thuis kwamen

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 4anoniem14-09-2009

er zijn veel betere plekken in de algarve!

erg outdated, slecht onderhouden. er tegenover wordt momenteel een prachtig nieuw complex opgeleverd dus ga niet naar dominio do sol. het zwembad is erg klein, niet fris, veel te weinig ligbedden, geen bar, geen vermaak voor kinderen. onze kinderen zijn meer bij de " buren " balaia plaza geweest. erg veel geluid 's avonds en 's nachts van de drukke straat. airco in het appartement werkt goed. warm water in de badkamer ook (dat is wel eens anders in portugal). waardeloos terrasje (zie foto's)

beschrijving in de brochure (de gele met de rode letters) doet anders vermoeden. dit is echt geen 3,5 sleutels

(te) ver lopen naar restaurants. klein winkeltje in de buurt, maar koken is in deze keukentjes een uitdaging sowieso. het restaurant bij het complex is vaker gesloten dan open. geen half pension boeken dus. het strand is, zoals je mag verwachten in de algarve. prachtig dus. heel goed restaurant op het strand, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 5Erik van Turnhout18-08-2009

Fantastische ligging maar stoffig hotel

Een aardig Hotel met een fantastisch ligging

De pluspunten: - De ligging zeer dicht bij een prachtig strand, het is werkelijk de weg oversteken en een trap af en je bent er - Het restaurant bij het hotel is zeker aan te raden, uitstekend italiaans restaurant - Goede airconditioning in de kamers

De minpunten: - De receptie was behoorlijk onvriendelijk en kortaf en sprak erg beperkt Engels - Vooral de keuken op de kamer was erg slecht onderhouden en er drupte zelfs water op van een bovenliggende kamer. - Het hotel was erg stoffig en warm en het rook allemaal erg muf - Het zwembad was niet al te goed onderhouden, maar voor ons wel goed genoeg voor een frisse duik na een dagje aan het strand.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6Nathalie12-08-2009

Nooit weer

Klantvriendelijkheid was in dit appartement er niet. Er kon geen 'hoi'of 'doei'af als je langs de receptie liep, maar wel een chagerijnig gezicht. De ligging van het appartement is opzich wel mooi, alleen de faciliteiten waren weer nix. Op internet zie je mooie foto;s van het restaurant en een mooi zwembad. Restaurant was gesloten want dit was volgens hun 'no good busniss'. het zwembad was wel mooi, maar het tentje waar je vorig jaar ijs en een drankje kon halen was helemaal leeg. Ook het bubbelbad werkte niet en stond leeg. De kamer viel helemaal tegen! We hadden een appartement met 4 personen. Vorig jaar hadden we 2 kamers met 2 badkamers, hier waren we helemaal op ingesteld. Nu hadden we 1 slaapkamer beneden, en boven de woonkamer hadden ze nog een open slaapkamer. Totaal geen privacy, je kon vanuit het woongedeelte zo in de slaapkamer kijken. Ook hadden we maar 1 badkamer.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 1Mariska en Ton12-02-2009

Een brandende Hel in portugal

een week in juli hierheen gegana, leek een goede deal. Maar de airco viel soms gewoon uit, waardoor je wegbrandde in je huisje. Er lagen overal vieze vlekken ook op het plaffond, er liepen kakkerlakken rond en we hebben ook een rat gezien bij het zwembad. We zijn na 2 dagen weggegaan, het was verschrikkelijk. GA HIER NIET HEEEN!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 3Fam. Kremers20-10-2008

Erg, erg, erg en nog eens erg !!!!

We zijn afgelopen zomer naar Dominio do sol geweest.In 1 woord: erg! Bij aankomst kijk je er al vies op. Bij het inchecken ging het al verkeerd.De kamer was niet vrij. We moesten om 1600 uur maar terug komen (het was 0600 uur)Na aandringen konden we het smerige app. betrekken. (Haar in de wasbak, meubilair kapot,op stopkontakten zaten geen kapjes, erg vies) De service is erg slecht; de mensen zijn niet klantgericht en stappen elke dag met het verkeerde been uit bed. Het restaurant is redelijk maar duur.Zwembad stelt niet veel voor (we hebben alle dagen aan het zwembad van de buren gelegen) Het centrum is een heel eind lopen. Voor het strand moet je een traploper zijn. Het strand is super en het centrum ook. Leuke kroegjes en cafe'tjes (vooral Bom apetit is gezellig; Nederlandse uitbaters en erg vriendelijk.) Potugal is een mooi land en Albufeira is super, maar ga nooit naar dit app.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 4FamW29-09-2008

Tegenvaller.

In tegenstelling tot de reisgids troffen wij helaas geen recent gemoderniseerd complex aan. Deze renovatie is samen te vatten in het schilderen van bruin houtwerk met witte verf (plafond). Het geheel is gedateerd en onderhoud is een zeer duidelijk achter gebleven topic. Bubbelbad buiten is al enige jaren out of order en zowel verlichting als tegelwerk is gammel in het zwembad. De ruimte op de kmr is ruim voldoende, personeel doet het redelijk maar is veelal engels van afkomst met just another holiday job en niet opgeleid. Voorbeeld is elke avond rond 01.00 uur met lege flessen in zakken over de p-plaats slepen gepaard met de nodige decibels.

Veel trapjes op de verdiepingsvloeren etc en daarmee verre van kindvriendelijk, met een buggy is het illen geblazen. Geen value for money in elk geval, de beste keuze is om het aanbod uit de reisgids te halen ofwel het prijsniveau sterk aan te passen.

Wij gaan zeker niet nogmaals en adviseren iig sterk andere opties te overwegen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages