Albufeira

Reviews over Albufeira

Top hotel !

Coen Dammers,
    18-4-2019

Heel goed hotel , perfecte ligging net buiten alle herrie van dronken eng...... Vriendelijk personeel, schoon Zeer uitgebreid ontbijt en avond buffet Ook A la carte een aanrader Een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2019
    João Meireles - General Manager, Manager, 19-4-2019

Dear Mr. Coen Dammers.,

We thank you for having taken the time to fill out our questionary with your comments about your stay at the Hotel Apartamento Cerro Alagoa. We welcome all your comments and suggestions, they deserve our best attention.

Our main objective is to continuously improve to better serve our guests, always trying to exceed your expectations. Your comments and suggestions are therefore very valuable for us and help us in correcting eventual deficiencies and in improving our service levels.

We sincerely hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future and look forward to greeting you personally upon your arrival.

With sincere regards,

João Meireles (General Manager)

Prima hotel

B. Krones,
    18-4-2019

Niet aan te raden voor mensen slecht ter been: hotel gelegen op een heuvel. Vriendelijk personeel, schone kamers, eten goed: geen luxe maar wel wat prima hotel👍🏻

Gereisd met partner in april 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tophotel alles top in orde!

Gerdina,
    15-4-2019

Superleuk hotel ! Alles prima verzorgd ook eten was prima voor zo'n scherpe prijs!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Grandioos. Volgend jaar gaan wij zeker weer!

Gerald Rik,
    13-4-2019

Het z.g. overwinteren in Albufeira. Wij verbleven in dit hotel in de maanden januari en februari nadat wij met het management een deal hadden gesloten. De deal was een kamer met uitzicht op het zwembad en direct op de Atlantische oceaan.(ZW). Deze kamer is ingericht met complete keuken. Op het zw heb je op balkon een een groot deel van de dag zon en kun je vanaf 09.00 tot 15.00 uur in warmte zitten. Het hotel wil graag dit soort arrangementen. Zijn hier op ingericht. Voor 2 personen kun je gunstig onderhandelen over een dergelijke kamer en inclusief voortreffelijk ontbijt. Lokatie. je bent op loopafstand van het oude centrum,terwijl op 100 meter afstand een groot winkelcentrum is. Ook kun je goed en voor een redelijke prijs eten. In deze perode kun je via de Ticketshop voor een sterk verlaagde prijs prachtige excursies maken in de Algarve en ook in Spanje naar Sevilla.

Gereisd met partner in januari 2019
    Nuno Ramos (Assistent manager), Manager, 14-4-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van je mooie beoordeling en voor je vriendelijke woorden met betrekking tot ons hotel.

Het is zeker een plezier voor ons om te weten dat uw verblijf bij ons aan uw exepctaties en voorkeuren voldoet.

We herhalen onze dank voor de uitstekende feedback en hopen dat we je binnenkort heel graag terug kunnen verwelkomen in Vila Galé Cerro Alagoa.

Vriendelijke groeten,

Nuno Ramos

we gaan in okt-nov weer terug en dan weer in maart

mathieu bassant,
    7-4-2019

all in hotel auramar iets ouder hotel , moeilijk voor mensen met trappen voor de 5 e keer , ket is thuiskomen vriendelijk personeel, lekker eten , en geweldig animatie team nl franchesco

Gereisd met partner in maart 2019