Camping Zambujeira

8 reviews over Camping Zambujeira

• 2019
    8Bram en Marian de Wijze24-04-2019

Mooie kust.

Cadance,op deze camping in April 2019 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Camping: Zambujeira, Camping Villapark Zambujeira Bezoek data: 15 april. Prijs: CC € 15.00.
    Ontvangst: Netjes Paden : Net asfalt / beton. Staanplaats: Open onder Eucalyptus bomen op grofzand. Er zijn ook door coniferen afgebakende plaatsen met zon. Sanitair: Prachtig en goed onderhouden. Inkopen: Goed gesorteerde campwinkel en op 3 km. de Intermarche. Wifi: Free en redelijk.. Restaurant: Niet bezocht maar lijkt een Pizza gebeuren. Geluid: Stille camping. Eindoordeel: Een prachtige goed onderhouden en rustige camping met zwembad. Zeer geschikt voor rolstoel gebruikers. Mooi .schoon sanitair echter bij de heren ontbreken de wc brillen en er is geen papier. Het dorpje en strand is op loop afstand. Door de hoge bomen kan het wel eens moeilijk worden met de sc

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

9Ben Fikse07-12-2017

Geweldig mooie camping; heel erg schoon en verzorg

Op loopafstand van dorp met leuke restaurantjes en strand. Schone toiletten; alles mooi geschilderd en prima onderhouden. Goede supermarket en voorzieningen. Erg gastvrije ontvangst. Prachtig zwembad met zoutwater zonder chemicaliën.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 4Matthijs Punt21-07-2012

Grote teleurstelling

De accommodatie ziet er goed uit. Je krijgt gemakkelijk een plekje aangewezen en alles is duidelijk. Het sanitair is niet geweldig en als je niet op het juiste moment komt is de helft van de camping afgesloten vanwege het lage aantal bezoekers. Hierdoor was maar één sanitairgebouw open en stond je in de rij voor de douche. De receptionisten komen hun afspraken niet na en bij ons vertrek konden we onze bagage nergens kwijt (terwijl ze van tevoren aangaven dat we altijd onze bagage ergens kwijt konden als onze bus laat zou vetrekken). Volgens de regel hoort het op de camping stil te zijn na twaalf uur. Dit is alles behalve het geval. Er hangen veel jongeren op de camping die in de nabijgelegen nachtclub (die ook geluidsoverlast veroorzaakt) gaan stappen. Bij hun voorbereidingen hiervoor en hun (dronken) terugkomst maken zij ontzettend veel kabaal en hier wordt niks aan gedaan door de camping. Dit was alles behalve een fijne ervaring, terwijl het bij zo'n leuk dorp ligt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Robert Uzeel25-02-2009

goed onderhouden en schaduwrijke camping

Camping Zambujeira is goed onderhouden maar de sanitairs en douches zijn verouderd. Verder ligt de camping op wandelafstand van het dorp en strand +- 15 minuten wandelen. Camping is naar mijn mening voor mensen die van rust houden,niet zoveel voor kindervakanties. Eind oktober2008 haden we prachtig weer,maar de camping is praktisch verlaten,4 à5 campeerders. Restaurant ,cafee en de zomervoorzieningen zijn dan ook dicht,jammer dat de buitenseizoenprijs per dag het zelfde blijft zoals het hoogseizoen. Uitbaters van de camping zijn van middelbare leeftijd en zeer vriendelijk,zijn ook frans sprekend. De stranden zijn heel ,mooi met helder water. Wie van strandvissen houd op zeebaars,de ideale plek,zie fotos. het dorp is zeer charmant met veel restaurantjes en cafees en heeft onmiddelijk een goed gevoel bij aankomst. Voor herhaling vatbaar in de toekomst

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2008

• 6Uzeel Robert25-11-2008

is voor herhaling vatbaar

zijn er dit jaar oktober 2008 voor 7 dagen verbleven. de camping was bijna verlaten,restaurant en bar en dergelijke waren gesloten. Jammer dat de prijs dezelfde was als seizoenprijs zoals op veel campings ; Heb er heel goed gevist op het stran en heel grote vissen gevangen.

Gereisd met partner in november 2008

Camping Zambujeira info