Camping Zambujeira

CampingWeer vandaag28°18°
Camping Zambujeira
8,3

4 reviews over Camping Zambujeira in het Nederlands

Op loopafstand van dorp met leuke restaurantjes en strand. Schone toiletten; alles mooi geschilderd en prima onderhouden. Goede supermarket en voorzieningen. Erg gastvrije ontvangst. Prachtig zwembad met zoutwater zonder chemicaliën.

Oude reviews (archief)

Grote teleurstelling

Matthijs Punt
21-7-2012

De accommodatie ziet er goed uit. Je krijgt gemakkelijk een plekje aangewezen en alles is duidelijk. Het sanitair is niet geweldig en als je niet op het juiste moment komt is de helft van de camping afgesloten vanwege het lage aantal bezoekers. Hierdoor was maar één sanitairgebouw open en stond je in de rij voor de douche.

De receptionisten komen hun afspraken niet na en bij ons vertrek konden we onze bagage nergens kwijt (terwijl ze van tevoren aangaven dat we altijd onze bagage ergens kwijt konden als onze bus laat zou vetrekken).

Volgens de regel hoort het op de camping stil te zijn na twaalf uur. Dit is alles behalve het geval. Er hangen veel jongeren op de camping die in de nabijgelegen nachtclub (die ook geluidsoverlast veroorzaakt) gaan stappen. Bij hun voorbereidingen hiervoor en hun (dronken) terugkomst maken zij ontzettend veel kabaal en hier wordt niks aan gedaan door de camping. Dit was alles behalve een fijne ervaring, terwijl het bij zo'n leuk dorp ligt.

goed onderhouden en schaduwrijke camping

Robert Uzeel
25-2-2009

Camping Zambujeira is goed onderhouden maar de sanitairs en douches zijn verouderd.

Verder ligt de camping op wandelafstand van het dorp en strand +- 15 minuten wandelen.

Camping is naar mijn mening voor mensen die van rust houden,niet zoveel voor kindervakanties.

Eind oktober2008 haden we prachtig weer,maar de camping is praktisch verlaten,4 à5 campeerders.

Restaurant ,cafee en de zomervoorzieningen zijn dan ook dicht,jammer dat de buitenseizoenprijs per dag het zelfde blijft zoals het hoogseizoen.

Uitbaters van de camping zijn van middelbare leeftijd en zeer vriendelijk,zijn ook frans sprekend.

De stranden zijn heel ,mooi met helder water.

Wie van strandvissen houd op zeebaars,de ideale plek,zie fotos.

het dorp is zeer charmant met veel restaurantjes en cafees en heeft onmiddelijk een goed gevoel bij aankomst.

Voor herhaling vatbaar in de toekomst

is voor herhaling vatbaar

Uzeel Robert
25-11-2008

zijn er dit jaar oktober 2008 voor 7 dagen verbleven.

de camping was bijna verlaten,restaurant en bar en dergelijke waren gesloten.

Jammer dat de prijs dezelfde was als seizoenprijs zoals op veel campings ;

Heb er heel goed gevist op het stran en heel grote vissen gevangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zambujeira in Zambojeira do Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zambujeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zambujeira scoort een 8.33 uit 10 op basis van 7 reviews.