Hotel Monte dos Apóstolos

Kleine hotelsWeer vandaag25°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Monte dos Apóstolos voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monte dos Apóstolos in het Nederlands

Schitterend landgoed, prachtige ligging .

Tonny Alderden
11-2-2014

prima accomodatie, heerlijk eten en vriendelijke mensen. Licht wat buitenaf zodat het 24 uur rustig is. Uitstekend ook om met kinderen te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte dos Apóstolos in Urra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte dos Apóstolos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.