Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

Meer bedandbreakfast info

131 reviews over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• 10Ellen Vermeulen04-09-2016

Paradijselijk

Peter en Joke zijn er als je hen nodig hebt, maar laten je verder met rust. Iedereen heeft veel ruimte en privacy.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9Dave & Linda Brandt03-09-2016

Super locatie en bijzondere accommodatie!

Als je op zoek bent naar een relaxt verblijf, dat ook leuk voor kinderen is ((zwembadje) en je houdt van rust, geluiden en geuren van de natuur en mooie sterrenhemel dan is Portugal Nature Lodge dat wat je zoekt. Afgelegen, op goede reisafstand van de kust en mooie stranden! Veel privacy, super accommodaties. Ook kun je 1 x per week gezamenlijk eten (gezellig!) en kun je ontbijt (broodjes of uitgebreid) reserveren. Joke & Peter (eigenaren) verzorgen ook 2 x per week een super lekker diner, bij je accommodatie, als je dit wilt . Ook veel informatie over de omgeving aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tamara02-09-2016

Fantastische plek, gastvrij, rust,!

Wij hebben hier een fantastische week gehad. Peter en Joke zijn zzeer klantvriendelijk. Tijd voor een praatje of info over de omgeving is er altijd. Zwembad is niet groot maar heerlijk om af te koelen. Rustige stranden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Elly Celie-Takkenberg02-09-2016

Een absolute aanrader !!!

We hebben eigenlijk geen minpunten, we hadden een Tipi voor 2 personen, heel knus zowel in de Tipi, als buiten... Een mooi opgemaakt (goed) bed, met een klamboe, hierdoor geen last van muggen gehad. Nachtkastjes met bedlampjes, kledingrek en een kist van riet, heel knus, genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Buiten naast de Tipi, een zitje, bankstel, tafeltje, een hout/rieten overkapping erboven met ook klamboes rondom. Ook een eettafel met 2 stoelen, dus helemaal goed. 'savonds gaan vanzelf overal lampjes branden, die door de zon zijn opgeladen. De auto stond vlakbij onder een boom. Een gebouwtje naast de Tipi, de achterzijde is toilet en doucheruimte, de voorkant een keukentje met alles erop en eraan. En heel belangrijk, alles heel schoon. We werden heel hartelijk ontvangen en iedere ochtend kregen we een mand met altijd een iets zelf lekkers klaargemaakte verrassing erin. Portugal Nature Lodge is prachtig gelegen, midden in de natuur, lekker rustig. In de omgeving, leuke dorpjes, waar je lekker kunt eten, prachtige zandstranden, bijv. Almograve etc.etc. Kortom teveel om op te noemen, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en de eigenaars, Joke en Peter + 2 lieve honden, zijn heel aardige mensen... Als we nog een keer deze richting opgaan, zullen we zeker hier weer een plekje proberen te krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Rutger02-09-2016

Wat een prachtige locatie!

De camping is prachtig en elke tent heeft een hele ruime plek en daarmee ook privacy. De stranden zijn wel een stukje rijden dus het is wel noodzakelijk om een huurauto te hebben.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Debora Acquoy28-08-2016

Om nooit meer te vergeten

Wat een adembenemend mooie plek. Wij verbleven een heerlijke week in de lodge. De Lodge ligt op een prachtige plek met een heel mooi uitzicht. De Lodge is van alle gemakken voorzien. Ook het zwembad en de gemeenschappelijke ruimte met WIFi en the honesty bar waren top! Joke en Peter hebben ervoor gezorgd dat we niets te kort zijn gekomen. Super gastvrouw en gastheer. Joke kan ook nog eens heel erg lekker koken. Zij heeft heerlijk gekookt met groenten uit eigen moestuin. Wat een fantastische week hebben wij gehad, om nooit te vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9erwin wijnsouw08-08-2016

aanrader

heel lieve en betrokken mensen, ontbijtmandje met veel zorg gemaakt telkens met een briefje met de weersvoorspelling voor de dag.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Jeanne Ram03-08-2016

Hier kun je 'zijn' in optima forma!

Wij vonden alles meer dan goed! Joke en Peter weten precies waarmee ze bezig zijn. De accommodaties staan op ruime afstand van elkaar. Wij logeerden in de Yurt: ruim, schoon, uitstekend bed en sfeervolle inrichting. Ook uitstekend: de 'buitenzit' en de (buiten)keuken met aan de achterzijde een badkamer. Het uitzicht is prachtig, de natuur en stilte weldadig, de omgeving aantrekkelijk. Wat wil je nog meer?! Joke en Peter zijn bescheiden, attent en hartelijk. Ze laten je heerlijk vakantie vieren maar zijn onder handbereik als je vragen hebt.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Carola en Sjoerd Waltman03-08-2016

Fantastisch!!

Geweldige locatie met betrokken, Lief gastheerschap

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10dwight warnez01-08-2016

ach, wat kan tijd ruimte geven.

het is een mooie plek met fijne mensen die geheel leven met de omgeving. wat niet? geen idee ... te korte vakantie.?

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge info