Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

131 reviews over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• 2018
    10Luc en ann31-07-2018

een aanrader

alles wat Joke en Peter beschreven in hun brochure klopte met de werkelijkheid om die eerlijkheid zouden we al onmiddellijk teruggaan. MAAR er was nog meer goeds, de stilte, de natuur, de vele dagelijkse tips, de fantastische lokale bewoners, ....

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Barbara19-07-2018

Heerlijke glampingplek

Een heerlijke en relaxte plek, met fijne gastvrouw en gastheer. Wij hadden de safaritent, vrij privé gelegen, met een erg fijn terras met uitzicht. Ook vielen de overdekte buitenkeuken en de aparte badkamer zeer in de smaak. Op de quinta is een natuurzwembad met kikkers, lelies, en lekkere bedden, en een grote relaxhut met een gevulde boekenkast en koelkast. Je kunt een paar keer per week eten bestellen bij Joke, erg lekker. Aanrader voor wie van glamping en rust houdt. Ook de omgeving vonden wij zeer de moeite waard, de Alentejo is erg mooi en nog vrij puur (en veel minder toeristisch dan de Algarve). Je bent zo aan de kust, waar o.a. de Fisherman's Trail loopt, een langeafstandspad, en waar ze goeie sardientjes en vinho verde hebben.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Gabrie Smits05-07-2018

fantastisch ! wanneer weer!

wij zijn al regelmatig bij Portugal Nature Lodge geweest en tot nu toe altijd in de Yurt. Nu kwam de mogelijkheid (eindelijk) om mee te doen aan de eerste recharge week. Een week van iedere ochtend yoga bij het mooie natuur zwembad en genieten van alle vegan food gemaakt door Joke. En we hebben nu de safari tent geboekt. De yoga werd gegeven door een lieve yogalerares die veel begrip en betrokkenheid had voor ieders niveau. We hebben twee keer yoga op het strand gehad met daarna een heerlijk ontbijt, altijd een verrukkelijk tussendoortje en de lunch kregen we mee. We hebben een mooie wandeling gemaakt waarna we een heerlijke lunch bij het meertje voorgeschoteld kregen. En als afsluiting een uitgebreid gezamenlijk diner en een afscheidsontbijt. Ik ben geïnspireerd geraakt en tot rust gekomen. Heb me gewenteld in de rust van deze prachtige plek en gelaafd aan het heerlijk eten.

met dank aan de goede , gezellige zorgen van Joke en Peter.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Liesbeth Michels01-05-2018

Natuur en rust met uitstekende service. Pareltje!

Dit is echt midden in de natuur. Een heerlijke plek om tot rust te komen, te wandelen, fietsen en de ruige kusten op een half uurtje rijden te verkennen. Supper gastheer en - vrouw. Met meer dan uitstekende kookkunsten. We komen zeker terug om bij te tanken!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Louise29-04-2018

Geweldige ervaring

Helemaal tot rust gekomen! Ik raad het iedereen aan. Wat een prachtige plek

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Paula01-03-2018

Nooit meer naar huis

September. Rustig en goedkoop Leuke nette en vriendelijke reisleiding

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

10Katrien HOfkens05-10-2017

Fantastisch!

2 weken hebben wij met het hele gezin (4 kinderen tussen 8 en 13j) genoten van deze prachtige plek, zalige, mooie en comfortabele accomodatie (lodgetent), super lief en enthousiast onthaal, heerlijke eten van Joke, geweldige service, ... na een dagje strand was het altijd zo fijn weerkeren in deze oase van rust! Je waant je alleen op de wereld op de Afrikaanse savanne! Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Familie Westerink29-08-2017

In 1 woord Fantastisch

Geweldige yurt, met ontzettend veel privacy, je waant je in Afrika, elke ochtend verse (warme) broodjes, en verse yoghurt. gastvrije eigenaren Peter en Joke, een heel gezellig stel, die ook nog eens heerlijk kunnen koken.echt een aanrader! wij komen volgend jaar terug, en hebben ons plekje hier echt gevonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Frans van Bergen25-08-2017

Prachtig en bijzonder

Wij hebben hier een unieke week gehad. Prachtig terrein, mooie yurt. Heel veel privacy en ruimte, en een geweldige omgeving. Mooie dorpjes, bossen en bergen. En de fantastische Atlantische Kust dichtbij! Joke en Peter zijn ontzettend leuke mensen die hun 'Nature Lodge' op een hele ontspannen, verantwoorde en sympathieke wijze runnen. Wij hebben erg genoten van ons verblijf hier. Een absolute aanrader, wat ons betreft!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9FrAnja15-07-2017

Europese Safari in Paradijsje :-)

'Glamping' in Europa voor ons de eerste keer Maar na deze ervaring komen wij zeker weer!

We wilden op safari maar dan wat dichterbij Zo geslaagd was deze trip wat voelden we ons vrij

Tot ziens lief Portugal voor altijd in ons hart wie weet te zijner tijd ook ónze nieuwe start...

Gereisd met partner in juni 2017

Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge info