Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge
9,3

14 tips over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

debora1812, 30-9-2015

- Boek ook het ontbijt, goed verzorgd en elke dag een lekkere verrassing. Wat je over houdt neem je mee.

- Surflessen nemen in Odeceixe

- Minimaal 1 keer mee eten tijdens het gezamenlijke diner met de andere gasten

- Vis eten! Heerlijk vers, smakelijk en goed te betalen. Afsluiten met de Portugese koffie (bica)

- Catering bij de tent als je een luie dag hebt en niet weg wilt

- Boottocht in Lagos (al voor 10 euro pp voor een uur)

- Probeer de verschillende aanbevolen restaurants in het boek

Ilse, 1-9-2014
de tips die ze geven zeker bekijken...je komt op prachtige plaatsen die je anders niet zou vinden of niks van afweet!!
Hugo, 10-8-2014

-pak een glas wijn en geniet van de zonsondergang

-geniet van de kleine strandjes in de buurt

-ga eten bij arosa, heerlijk Portugees eten

-ga naar de Chinese winkel in odemira voor geinige hebbedingetjes

-als je veel online wil zijn, neem dan een databundel. Wifi is aanwezig maar traag. Maar...... Bij deze lokatie hoort dat ook eigenlijk zo. Laat het over je heen komen en onthaast gewoon... Is ons goed bevallen,

Tina, 6-5-2014
Als Joke en Peter je uitnodigen om 's avonds samen met de andere gasten te eten, moet je zeker instemmen. Voor een democratische prijs heb je heerlijk (veel) gegeten, drank, leuk gezelschap, kortom een fijne avond. Joke kookt trouwens heel lekker vegetarisch...
Elly, 18-9-2013
"april in Portugal, een bloemen festival" - nog nooit zoveel bloemen gezien!
BobR, 26-6-2013

Tip 1: Maak gebruik van de goede ontbijtservice. Elke dag verse broodjes, fruit en een verassing.

Tip 2: Neem fietsen mee of huur er (maximaal twee) van de eigenaren. De omgeving is erg uitnodigend voor een mooie trip en routes zijn uitgezet.

Rita Lemstra, 22-5-2013

Maak gebruik van de ontbijtjes en de maaltijden van Joke en Peter. Lekker!!

Als je van vogelen houdt. Ga kijken bij de lagune St. Andre.

Jorien Schouwenaars, 13-5-2013
Tips nodig tijdens je verblijf? Check de map die in de accomodatie aanwezig is; super compleet! Of gewoon ff vragen kan ook altijd.
saskia Hermans, 5-5-2013

De ontbijtjes van Joke.

Een dagje uit naar het zuiden,

En zeker de heerlijke wandel mogelijkheden in de directe omgeving.

Anne Maren Kruse, 17-10-2012
De ontbijtjes erbij is een superservice, met elke ochtend iets anders lekkers!