Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

131 reviews over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• 9john van lieshout10-08-2020

Paradijselijk tot rust komen.

Een klein paradijsje dat is het. Ontwaken midden in de natuur, kijkend vanuit je comfortabele bed naar de eerste zonnestralen die op de vele kurkeiken vallen. Dan je vers geleverde ontbijtje op mag eten op 't terrasje van de safaritent boven op de heuvel met uitzicht op "jouw landgoed". Zo voelt dat want je ziet je buur nagenoeg niet. Er staan nl. maar 4 luxe tenten op het megaterrein. Met wat geluk gaan je buren een dagje naar de prachtige stranden (nog geen half uur rijden hiervandaan) heb jij het natuurzwembad helemaal voor jezelf. Even doezelen totdat de zwaluwen met duikvluchten water komen nippen. Dan laten we ons ook nog verwennen door de heerlijke kookkunsten van Joke. Afgeleverd bij je tent of met alle gasten tegelijk in het poolhuis. 's Avonds de zon zien zakken in de verre zee met alle prachtige luchten daarbij vanuit de bank op jouw vlonder. Al met al een heerlijke plek voor rustzoekers, eet/natuur/strandliefhebbers.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    10Willeke15-09-2019

Komen hier zeker weten terug!!!

Het is een geweldige plek! Ons verblijf een Yurt, was er leuk Voelde on hier meteen op onze plek Het dagelijkse ontbijt en de kookkunst van Joke en peter waren heerlijk! De omgeving leent zich uitstekend voor allerlei activiteiten Wandelen fietsen zwemmen lekker eten of gewoon niks doen! Petje af voor Joke en Peter Ze hebben een geweldige vakantie plek in het mooiste deel van Portugal.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dominique08-07-2019

Highlight in Portugal

"Tijdens onze rondreis hebben we een 3-daags verblijf (19-21 juni) in de PNL gemaakt. Onze dochter had ons deze tip gegeven, ze was zelf zo enthousiast. We verheugden ons op dit verblijf met nieuwsgierigheid en waren niet teleurgesteld! De ligging en uitrusting van de safaritent is geweldig. We hebben erg genoten van de rust en afzondering. De ontvangst en de zorg waren warm. De aanbevolen restaurants en stranden waren echt een bezoek waard. Elke ochtend verheugden we ons op een heerlijk ontbijt met een persoonlijk tintje. Op warme dagen was het een genoegen om ons op te frissen in het nieuw gebouwde natuurlijke zwembad. Het verblijf is een hoogtepunt van onze 2 weken durende rondreis naar Portugal.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Liselotte van der Zwet05-05-2019

Heerlijke vakantie op unieke glamping

We gaan eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde bestemming, maar hier moesten we nog een keer terugkomen. Het terrein van Joke en Peter is zo mooi met de oude kurkeiken, de wilde bloemen en de vijver. De ruimte en rust uniek en de omgeving zo prachtig dat we dat graag nog eens wilden meemaken. Het natuurzwembad is een ervaring op zich! Wij zaten met onze kinderen in de yurt en ook zij hebben zich weer prima vermaakt. De stranden en de omgeving zijn prachtig, het eten heerlijk en de mensen vriendelijk. Ik zou zo weer terug willen 😃

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Sjef02-05-2019

Genieten!

Na negen jaar nog een keer terug geweest naar Peter en Joke op de "nature lodge". Bij het uitstappen uit de auto komt je de geur van de bloemen en planten die daar groeien je tegemoet. Het was al mooi, alleen met de nieuwe natuurvijver (die super mooi is gemaakt) waan je echt in een paradijs. Heerlijk wakker worden met op de achtergrond het gezang van heel veel verschillende vogels. Onder het genot van een super lekker ontbijt, wat iedere ochtend werd gebracht met verse ingrediënten uit eigen tuin en een zelfbaksel, genieten van het uitzicht waarvan je droomt. (Kilometers ver.) Als je van natuur houdt en echt tot rust wilt komen of lekker wilt genieten van de ongerepte natuur en niet omver gelopen wilt worden door heel veel andere toeristen, ben je hier op het juiste adres. Met alle lof voor Peter & Joke! Onze zoon van 6 wilde echt niet meer naar huis...

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10m.c. Pietersen26-04-2019

prachtig!!

We hadden een fly and drive door noord-portugal geboekt. We wilden in de reis iets wijzigen. Dat was geen probleem. En wat hebben we op prachtige locaties overnacht! Echt alle hotels waren prachtig. En dat voor een zeer gunstige prijs. Alles was goed geregeld. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2018
    9Anita15-08-2018

PNL ligt op een prachtige plek, voor je gevoel in de middle of nowhere. Maar toch heb je binnen 20 min alles binnen handbereik. De omgeving, alantejo is adembenemend. De service van PNL is uitstekend, zeer gastvrij alles is perfect bijgehouden en de hygiëne is top. Je kan merken dat de eigenaren met liefde voor hun lodge en de omgeving te werk gaan. Alles is er op gericht om je te laten genieten van wat Portugal te bieden heeft.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Aty & Willem15-08-2018

Echt een aanrader!

Wat een verrassende ontdekking en bijzondere ervaring. Kamperen met comfort in een Yurt op een prachtige plek midden in de natuur van Alentejo met veel ruimte en privacy. Mooie grillige kurkbomen in een heuvelachtige landschapsdecor en ’s-avonds een prachtige sterrenhemel. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Of erop uit te trekken om de ruige Atlantische kust met schitterende baaien en vergezichten te verkennen langs het lange-afstand wandelpad ‘Fisherman’s Trail’. Alles op goede reisafstand. Heerlijk eten in authentieke en betaalbare restaurants op onverwachte plaatsen. De bevolking is vriendelijk, van massatoerisme is geen sprake. De gastvrije ontvangst, goede informatievoorziening en verzorging van de lieve eigenaren Joke en Peter hebben zeker bijgedragen aan een onvergetelijk verblijf.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Nathalie Jansen14-08-2018

Samen 1 met de natuur!!

Prachtige natuur en tent. Hele lieve lokale bewoners. Rustig om te wandelen in de natuur. Zoek je rust dan ben je hier op je plaats. Heerlijke zwemvijver om even af te koelen. Heb je vragen dan staan Joke en Peter altijd voor je klaar met hun geweldig tips. Je hebt maximale privacy omdat de tenten ver uit elkaar staan. De avonden kunnen best fris zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Goedele en Kim13-08-2018

Zalig!

Prachtige locatie in alle rust! Op en top genieten in de natuur maar toch met alle comfort en privacy. We zijn de eigenaars dankbaar dat ze ons de kans hebben gegeven om mee te kunnen genieten van dit stukje paradijs. Lieve, authentieke eigenaars die ook nog eens heel lekker kunnen koken. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge info