Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

9,3

115 reviews over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge in het Nederlands

Anita
15-8-2018

PNL ligt op een prachtige plek, voor je gevoel in de middle of nowhere. Maar toch heb je binnen 20 min alles binnen handbereik. De omgeving, alantejo is adembenemend. De service van PNL is uitstekend, zeer gastvrij alles is perfect bijgehouden en de hygiëne is top. Je kan merken dat de eigenaren met liefde voor hun lodge en de omgeving te werk gaan. Alles is er op gericht om je te laten genieten van wat Portugal te bieden heeft.

Echt een aanrader!

Aty & Willem
15-8-2018

Wat een verrassende ontdekking en bijzondere ervaring. Kamperen met comfort in een Yurt op een prachtige plek midden in de natuur van Alentejo met veel ruimte en privacy. Mooie grillige kurkbomen in een heuvelachtige landschapsdecor en ’s-avonds een prachtige sterrenhemel. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Of erop uit te trekken om de ruige Atlantische kust met schitterende baaien en vergezichten te verkennen langs het lange-afstand wandelpad ‘Fisherman’s Trail’. Alles op goede reisafstand. Heerlijk eten in authentieke en betaalbare restaurants op onverwachte plaatsen. De bevolking is vriendelijk, van massatoerisme is geen sprake. De gastvrije ontvangst, goede informatievoorziening en verzorging van de lieve eigenaren Joke en Peter hebben zeker bijgedragen aan een onvergetelijk verblijf.

Samen 1 met de natuur!!

Nathalie Jansen
14-8-2018

Prachtige natuur en tent. Hele lieve lokale bewoners. Rustig om te wandelen in de natuur. Zoek je rust dan ben je hier op je plaats. Heerlijke zwemvijver om even af te koelen. Heb je vragen dan staan Joke en Peter altijd voor je klaar met hun geweldig tips. Je hebt maximale privacy omdat de tenten ver uit elkaar staan. De avonden kunnen best fris zijn.

Zalig!

Goedele en Kim
13-8-2018

Prachtige locatie in alle rust! Op en top genieten in de natuur maar toch met alle comfort en privacy. We zijn de eigenaars dankbaar dat ze ons de kans hebben gegeven om mee te kunnen genieten van dit stukje paradijs. Lieve, authentieke eigenaars die ook nog eens heel lekker kunnen koken.

Een echte aanrader.

een aanrader

Luc en ann
31-7-2018

alles wat Joke en Peter beschreven in hun brochure klopte met de werkelijkheid om die eerlijkheid zouden we al onmiddellijk teruggaan. MAAR er was nog meer goeds, de stilte, de natuur, de vele dagelijkse tips, de fantastische lokale bewoners, ....

Heerlijke glampingplek

Barbara
19-7-2018

Een heerlijke en relaxte plek, met fijne gastvrouw en gastheer. Wij hadden de safaritent, vrij privé gelegen, met een erg fijn terras met uitzicht. Ook vielen de overdekte buitenkeuken en de aparte badkamer zeer in de smaak. Op de quinta is een natuurzwembad met kikkers, lelies, en lekkere bedden, en een grote relaxhut met een gevulde boekenkast en koelkast. Je kunt een paar keer per week eten bestellen bij Joke, erg lekker. Aanrader voor wie van glamping en rust houdt. Ook de omgeving vonden wij zeer de moeite waard, de Alentejo is erg mooi en nog vrij puur (en veel minder toeristisch dan de Algarve). Je bent zo aan de kust, waar o.a. de Fisherman's Trail loopt, een langeafstandspad, en waar ze goeie sardientjes en vinho verde hebben.

fantastisch ! wanneer weer!

Gabrie Smits
5-7-2018

wij zijn al regelmatig bij Portugal Nature Lodge geweest en tot nu toe altijd in de Yurt. Nu kwam de mogelijkheid (eindelijk) om mee te doen aan de eerste recharge week. Een week van iedere ochtend yoga bij het mooie natuur zwembad en genieten van alle vegan food gemaakt door Joke. En we hebben nu de safari tent geboekt.

De yoga werd gegeven door een lieve yogalerares die veel begrip en betrokkenheid had voor ieders niveau.

We hebben twee keer yoga op het strand gehad met daarna een heerlijk ontbijt, altijd een verrukkelijk tussendoortje en de lunch kregen we mee. We hebben een mooie wandeling gemaakt waarna we een heerlijke lunch bij het meertje voorgeschoteld kregen. En als afsluiting een uitgebreid gezamenlijk diner en een afscheidsontbijt. Ik ben geïnspireerd geraakt en tot rust gekomen. Heb me gewenteld in de rust van deze prachtige plek en gelaafd aan het heerlijk eten.

met dank aan de goede , gezellige zorgen van Joke en Peter.

Natuur en rust met uitstekende service. Pareltje!

Liesbeth Michels
1-5-2018

Dit is echt midden in de natuur. Een heerlijke plek om tot rust te komen, te wandelen, fietsen en de ruige kusten op een half uurtje rijden te verkennen. Supper gastheer en - vrouw. Met meer dan uitstekende kookkunsten. We komen zeker terug om bij te tanken!!

Geweldige ervaring

Louise
29-4-2018

Helemaal tot rust gekomen! Ik raad het iedereen aan. Wat een prachtige plek

Nooit meer naar huis

Paula
1-3-2018

September. Rustig en goedkoop

Leuke nette en vriendelijke reisleiding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge in Troviscais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.