Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

Tonen op kaart

130 reviews over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• 2019
    10Willeke15-09-2019

Komen hier zeker weten terug!!!

Het is een geweldige plek! Ons verblijf een Yurt, was er leuk Voelde on hier meteen op onze plek Het dagelijkse ontbijt en de kookkunst van Joke en peter waren heerlijk! De omgeving leent zich uitstekend voor allerlei activiteiten Wandelen fietsen zwemmen lekker eten of gewoon niks doen! Petje af voor Joke en Peter Ze hebben een geweldige vakantie plek in het mooiste deel van Portugal.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dominique08-07-2019

Highlight in Portugal

"Tijdens onze rondreis hebben we een 3-daags verblijf (19-21 juni) in de PNL gemaakt. Onze dochter had ons deze tip gegeven, ze was zelf zo enthousiast. We verheugden ons op dit verblijf met nieuwsgierigheid en waren niet teleurgesteld! De ligging en uitrusting van de safaritent is geweldig. We hebben erg genoten van de rust en afzondering. De ontvangst en de zorg waren warm. De aanbevolen restaurants en stranden waren echt een bezoek waard. Elke ochtend verheugden we ons op een heerlijk ontbijt met een persoonlijk tintje. Op warme dagen was het een genoegen om ons op te frissen in het nieuw gebouwde natuurlijke zwembad. Het verblijf is een hoogtepunt van onze 2 weken durende rondreis naar Portugal.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Liselotte van der Zwet05-05-2019

Heerlijke vakantie op unieke glamping

We gaan eigenlijk nooit 2 keer naar dezelfde bestemming, maar hier moesten we nog een keer terugkomen. Het terrein van Joke en Peter is zo mooi met de oude kurkeiken, de wilde bloemen en de vijver. De ruimte en rust uniek en de omgeving zo prachtig dat we dat graag nog eens wilden meemaken. Het natuurzwembad is een ervaring op zich! Wij zaten met onze kinderen in de yurt en ook zij hebben zich weer prima vermaakt. De stranden en de omgeving zijn prachtig, het eten heerlijk en de mensen vriendelijk. Ik zou zo weer terug willen 😃

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Sjef02-05-2019

Genieten!

Na negen jaar nog een keer terug geweest naar Peter en Joke op de "nature lodge". Bij het uitstappen uit de auto komt je de geur van de bloemen en planten die daar groeien je tegemoet. Het was al mooi, alleen met de nieuwe natuurvijver (die super mooi is gemaakt) waan je echt in een paradijs. Heerlijk wakker worden met op de achtergrond het gezang van heel veel verschillende vogels. Onder het genot van een super lekker ontbijt, wat iedere ochtend werd gebracht met verse ingrediënten uit eigen tuin en een zelfbaksel, genieten van het uitzicht waarvan je droomt. (Kilometers ver.) Als je van natuur houdt en echt tot rust wilt komen of lekker wilt genieten van de ongerepte natuur en niet omver gelopen wilt worden door heel veel andere toeristen, ben je hier op het juiste adres. Met alle lof voor Peter & Joke! Onze zoon van 6 wilde echt niet meer naar huis...

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10m.c. Pietersen26-04-2019

prachtig!!

We hadden een fly and drive door noord-portugal geboekt. We wilden in de reis iets wijzigen. Dat was geen probleem. En wat hebben we op prachtige locaties overnacht! Echt alle hotels waren prachtig. En dat voor een zeer gunstige prijs. Alles was goed geregeld. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2018
    9Anita15-08-2018

PNL ligt op een prachtige plek, voor je gevoel in de middle of nowhere. Maar toch heb je binnen 20 min alles binnen handbereik. De omgeving, alantejo is adembenemend. De service van PNL is uitstekend, zeer gastvrij alles is perfect bijgehouden en de hygiëne is top. Je kan merken dat de eigenaren met liefde voor hun lodge en de omgeving te werk gaan. Alles is er op gericht om je te laten genieten van wat Portugal te bieden heeft.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Aty & Willem15-08-2018

Echt een aanrader!

Wat een verrassende ontdekking en bijzondere ervaring. Kamperen met comfort in een Yurt op een prachtige plek midden in de natuur van Alentejo met veel ruimte en privacy. Mooie grillige kurkbomen in een heuvelachtige landschapsdecor en ’s-avonds een prachtige sterrenhemel. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Of erop uit te trekken om de ruige Atlantische kust met schitterende baaien en vergezichten te verkennen langs het lange-afstand wandelpad ‘Fisherman’s Trail’. Alles op goede reisafstand. Heerlijk eten in authentieke en betaalbare restaurants op onverwachte plaatsen. De bevolking is vriendelijk, van massatoerisme is geen sprake. De gastvrije ontvangst, goede informatievoorziening en verzorging van de lieve eigenaren Joke en Peter hebben zeker bijgedragen aan een onvergetelijk verblijf.

• 9Nathalie Jansen14-08-2018

Samen 1 met de natuur!!

Prachtige natuur en tent. Hele lieve lokale bewoners. Rustig om te wandelen in de natuur. Zoek je rust dan ben je hier op je plaats. Heerlijke zwemvijver om even af te koelen. Heb je vragen dan staan Joke en Peter altijd voor je klaar met hun geweldig tips. Je hebt maximale privacy omdat de tenten ver uit elkaar staan. De avonden kunnen best fris zijn.

• 9Goedele en Kim13-08-2018

Zalig!

Prachtige locatie in alle rust! Op en top genieten in de natuur maar toch met alle comfort en privacy. We zijn de eigenaars dankbaar dat ze ons de kans hebben gegeven om mee te kunnen genieten van dit stukje paradijs. Lieve, authentieke eigenaars die ook nog eens heel lekker kunnen koken. Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Luc en ann31-07-2018

een aanrader

alles wat Joke en Peter beschreven in hun brochure klopte met de werkelijkheid om die eerlijkheid zouden we al onmiddellijk teruggaan. MAAR er was nog meer goeds, de stilte, de natuur, de vele dagelijkse tips, de fantastische lokale bewoners, ....

14 tips over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• Tina, 06-05-2014

Als Joke en Peter je uitnodigen om 's avonds samen met de andere gasten te eten, moet je zeker instemmen. Voor een democratische prijs heb je heerlijk (veel) gegeten, drank, leuk gezelschap, kortom een fijne avond. Joke kookt trouwens heel lekker vegetarisch...

• Dorette, 28-05-2012

Troviscais is een piepklein dorp. Je moet het hier hebben van de prachtige natuur. Wij hebben een geweldige mountainbike route gefietst en een dagje een kano gehuurd en over de Mira gevaren. Aanrader! Er zijn weinig leuke eetgelegenheden dichtbij, je moet dan wel met de auto. Maar wij hebben heerlijk de BBQ aangestoken.

• Elly, 18-09-2013

"april in Portugal, een bloemen festival" - nog nooit zoveel bloemen gezien!

2 vragen over Bed and Breakfast Portugal Nature Lodge

• Jet, 15-06-2018

Hoe kom je daar

Zien het helemaal zitten

• tineke, 30-04-2017

fietsen

is er mogelijkheid om daar te fietsen? in Alentejo? en wat is de dichtbij zijnde vliegveld??

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar