Hotel Blue&Green Tróia Design

HotelWeer vandaag27°17°
Hotel Blue&Green Tróia Design

We hebben een aantal aanbieders voor Blue&Green Tróia Design voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Blue&Green Tróia Design in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch hotel op prachtige ligging

heer Harm van der Ploeg
9-7-2013

Fantastisch hotel op prachtige ligging. Kamers zeer ruim en van alle gemakken voorzien. In eerste instantie minder mooie view maar hotelkamer werd direkt gewijzigd naar de goede zijde. Alleen appartementen en deluxe kamers hebben een mooi uitzicht. Voor uitzicht zo hoog mogelijke verdieping vragen. Setubal goed bereikbaar met Ferry maar stadje is leuk voor een avondje maar niet echt bijzonder. Mensen zijn heel vriendelijk; leuke haventje erbij prachtig zwembad en mooie stranden. Idealische locatie. Huurauto absolute aanrader bij het willen bezoeken van Lissabon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue&Green Tróia Design in Tróia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue&Green Tróia Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue&Green Tróia Design scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.