Hotel Herdade da Retorta

2 reviews over Hotel Herdade da Retorta in het Nederlands

Best we ever had !

Monique
11-4-2013

Een top locatie met een top verzorging, er ont, reekt niets, eigenaars zijn super vriendelijk , zijn subtiel aanwezig als je ze nodig hebt, een ontbijt zoals een koning met zelfgemaakte jam, cake, vruchtensap, alles wat een mens kan dromen !

Hier komen we zeker nog terug!

Prachtig herenhuis in de Alentejo nabij Serpa

Karin Roede
15-9-2009

De eigenaren hebben dit bijzondere herenhuis cq boerenbedrijf prachtig gerestaureerd. Het ligt net buiten het mooie stadje Serpa. Heerlijk rustig tussen de olijfbomen. De kamers zijn groot, sfeervol en toch modern. Het ontbijt aan de grote tafel in de prachtige zaal met glas in lood ramen uitstekend verzorgd. Zeer gastvrij onthaal. Uitstekend geschikt om een groot deel van de zuidelijke Alentejo te bezichtigen. 'S avonds ben je met de auto binnen 5 minuten in de oude ommuurde stad waar een leuk restaurantaanbod is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herdade da Retorta in Serpa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herdade da Retorta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.