Vakantiehuis Monte do Casarão

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Monte do Casarão

• 8Bernadette19-10-2016

Heerlijk creatief weekje op eigen berg!

Prachtige omgeving, mooie complete huisjes op eigen berg en oorverdovende stilte! Familie is zeldzaam gastvrij en doet er alles aan je naar het zin te maken. Rust ruimte en comfort.....we hadden zelfs wifi op onze berg!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Hans en Jose29-06-2016

Werelds, zo relaxed , wat een rust

Als je van rust houdt, is dit een wereld plek. Boven op je eigen berg zitten. Half uur rijden naar het strand. Weinig toeristen, je zit echt tussen de portugesen. Groot zwembad. De eigenaar heel vriendelijk en wil het naar je zin maken. Top vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Gratia25-06-2016

Heerlijk!

Superplek!! Heerlijk rustig. Onze dochter heeft jam gemaakt van nespera met nel en vond dat geweldig. Neem niet de route van de navigatie maar die op de site staat dus via san teutonio. Wel 25 rijden naar de supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9Familie Snoep08-05-2016

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op onze 'eigen berg' Mooi huisje, smaakvol ingericht, fijn in de warmte met terras in de schaduw en buitenoven, knus bij de open haard. Waardoor zelfs enige hevige en kille voorjaarsbuien prima door te komen waren. Fijne bedden. Prachtig uitzicht op feeëriek landschap van weides, kurkeiken, lavendel en eucalyptusbomen. Ondanks wifi dreigde onze tienerdochter zich te vervelen zo eenzaam boven op de eigen berg maar daar was gastheer Bas, een reddende engel die haar toegewijd de eerste kneepjes van het surfen bijbracht in de woeste branding van een van de prachtige stranden in de omgeving. En dan hebben we het nog niet gehad over het heerlijke zwembad en de bijzonder vriendelijke, andere gastheer Wynand en gastdames Nel en Lies met wie het ook nog prettig van gedachten wisselen en heerlijk dineren bleek. Een aanrader dus voor iedereen die van optimale privacy houdt maar toch omarmd door een vriendelijke en attente omgeving. We komen graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Adrie Jongkind19-09-2013

Het was voor ons wennen

Maar daarna was het alleen maar genieten. Wat een rust als je hier zit vergeet je even alle elende overal

Gereisd met partner in september 2013

• 9Anneke01-05-2013

Wat een uitzicht!!

Een schildervakantie gehouden op Monte do Casarao in april 2013. Wat is het voorjaar mooi in die streek alles in bloei dus schilderobjecten genoeg. De vakantiehuizen staan allemaal op hun eigen berg allen met prachtig uitzicht, complete inrichting en heel belangrijk goede bedden. De heer des huizes is een uitstekende kok en daar hebben we elke dag van genoten. Om je te verplaatsen heb je een auto nodig. Het was een heerlijke onspannende week.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9familie larsson24-11-2012

rust

fantastisch mooi ingerichte huisjes, elk op de top van een "eigen berg". Uitzicht is fantastisch. Het ligt heel rustig gelegen in de heuvels. De nederlandse eigenaars zijn heel gastvrij en vriendelijk! Perfect voor mensen die rust zoeken. Je moet wel een auto huren om ergens te komen. Dichtsbij zijn de supermarkt is een dik 30 minuten rijden. De kust is spectaculair! We zijn er 2 keer geweest. Eerste keer zonder kinderen, daarna met een baby. Voor jonge kinderen vindi khet zelf een beetje gevaarlijk ,zo boven op en berg met stijle wegen. Er is wel een klein zwembad,m aar verder geen speeltoestellen

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Thea Grote Gansey04-11-2012

Rust en gastvrijheid! Een geweldige plek.

Net 10 heerlijke dagen in een van de huisjes doorgebracht.

We werden zeer gastvrij ontvangen met een wijntje en diner (we kwamen na 21:00 uur aan). Was erg gezellig en meteen heel vertwouwd Naar ons huisje gebracht en daar was ook al het een en ander aanwezig, zodat we nog een wijntje konden drinken en de volgende ochtend konden ontbijten. Hoe welkom kan je je voelen! Echt helemaal super!

Het huis is helemaal goed, heel praktisch en gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. We voelden on er meteen helemaal thuis. Genoten van de rust, de omgeving en het nog mooie weer (eind oktober). Prachtige stranden in de Alentejo en ook in de Algarve. Een aanrader voor wie op zoek is naar rust en privacy!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9naam naam01-05-2012

Adembenemend mooie plek

Al 5 keer nu hier wezen logeren en het blijft fantastisch mooi; natuur,rust en stilte. Absoluut niet voor feestgangers en boulevardslenteraars maar op ons lijf geschreven

Gereisd met partner in april 2012

• 9heer Greiner15-03-2012

natuur, rust, gastvrijheid

deze begrippen spreken voor zichzelf. Wat moet ik toevoegen?

Gereisd met partner in maart 2012

Vakantiehuis Monte do Casarão info