Vakantiehuis Monte da Gravita

45 reviews over Vakantiehuis Monte da Gravita in het Nederlands

Geweldig

Annie Schuuring,
29-6-2018

Ik kan beginnen met het kortste commentaar; alles was goed. Na 4 jaar waren we weer terug en het leek of het gisteren was. De ontvangst, het verblijf, alles was tot in de puntjes geregeld. We zijn als van ouds weer in de watten gelegd. Hetvoelde als thuiskomen.

Fantastisch!

Kees en Hanneke,
4-6-2018

Hier ga je genieten van de natuur, geen auto of vliegtuig geluiden maar gekwetter van de vogels, de bellen van de geiten, soms een hondje op de achtergrond en de paarden en ezel. 's avonds genieten de fantastische sterrenhemel Echt een heerlijke plek om vakantie te vieren. Mooie wandelmogelijkheden. Een paar keer lekker aan kunnen schuiven tijdens de zelf bereide overheerlijke maaltijden.

Gezellig huisje, wij verbleven in 'Casa Do Pinheiro'

Hele vriendelijke gastvrijheid door Marianne, Peter, Bas en Niels.

Heerlijke plek!

Maarten,
23-9-2017

Wat een top lokatie! En wat een fijne huisjes! Alles was aanwezig voor een heerlijke vakantie! Een fijn bed maakte dit alles compleet. Volledig tot rust gekomen in dit heerlijke oord!!

Wat vonden wij goed?

Sfeer

Gastvrijheid

Schoon/netjes

Zwembad/speelruimte voor de kinderen

Prachtige omgeving

Verbeterpuntjes?

Geen!

Dank je wel Marianne en peter! We hebben genoten!

Heerlijke plek om volledig te ontspannen

Yoska,
30-7-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Monte da Gravita in Casa da Palmeira. Dit is een prachtige ruime accomodatie met een heerlijk overdekt terras. Dankzij de dikke muren blijft het, ondanks de hoge temperaturen buiten, binnen heel aangenaam voor een goede nachtrust. De accomodatie is van alle gemakken voorzien.

De tuin is prachtig met genoeg vermaak voor de kinderen (trampoline, schommels, voetbalveld).

Eten bij Marianne en haar gezin was heerlijk. Fanastisch eten en goed gezelschap. Wij hebben hier met het hele gezin enorm van genoten.

Wij vonden het een feestje om een week bij Marianne, Peter, Niels en Bas te mogen zijn!

Verblijf in de pipowagen was erg goed. Razendsnel onthaasten en leuke mensen! Eet ook vooral eens mee. Dat is erg lekker en gezellig.

Martin en Isabelle

Natuur, rust en gastvrijheid

Jen,
13-6-2017

Heerlijke rustige plek middenin de natuur. genoten van de mooie tuin en de dieren: geitjes, honden, katten, paarden, ezel. Marianne en Peter zijn super gastvrij. Wij zaten in casa de Pinheiro met prachtig privé terras met heerlijk uitzicht over de wei.

Prachtige omgeving, leuk huisje, vriendelijk.

guus meijer & pauline vis,
12-5-2017

Het huisje licht prachtig, een stil en ruim terras, mooie tuin, veel bloemen en groen. Het is nog mooier dan op de website staat. In de omgeving heb je prachtige! (rots en zand)stranden, je kunt er ook goed surfen. De beheerders helpen je overal mee en kunnen afspraken voor je maken. Je moet wel wat rijden naar winkels e.d.

Zéker ook in de jan.mnd.geweldig, goeie openhaard!

belinda tahapary,
30-1-2017

Dicht bij het échte Portugese land-leven. In de wintertijd geweest,goeie openhaard en warm. Prachtige wandelomgeving, zeker ook langs de kust.

En warme familie met veel aandacht voor de gasten!!

Fijn huis, van alle gemakken voorzien, en práchtige ligging in de natuur!

Wij komen gráág terug.......

Heerlijk buitenleven

Luuk Dietz
28-9-2016

Wij sliepen in de safaritent van Monte da Gravita in de Portugese nazomer. Geurende eucalyptus en bloemen en de paarden op een paar meter afstand in de wei maken dit een heerlijke plek om te 'kamperen' (want wel een douche-en-toilethuisje met buitenkeuken bij de tent). Op enige afstand allerlei prachtige stranden. En Peter en Marianne zijn de perfecte gastheer en -vrouw, ontspannen, gastvrij en behulpzaam.

Heerlijke oase op de berg

Lisanne
28-9-2016

Monte da Gravita, een oase van rust, gastvrijheid echt een heerlijke vakantie gehad.

Ons huisje Pinheiro is een heerlijk huis ruim voor 2 pers. Een geweldige veranda waarbij je uitkijkt over de weide met ezel en paarden. Totale rust en privacy. Het huisje heeft alles wat je nodig denkt te hebben. Mooie badkamer en heerlijke douche. Het zwembad is perfect om af te koelen en daarna lekker op de leuke ligbedden uitkijkend over de speelweide bruin worden.

De service van de familie is fenomenaal! Wat kan Marianne lekker koken en wat was de Portugese maaltijd gezellig!

Stranden zijn prachtig en Odemira is een gezellig dorp. De omgeving met zn kurkeiken en eucalyptus is mooi.

Kortom, voor ons was het een vakantie om niet te vergeten en een plek waar we zeker terug komen. Marianne, Peter, Niels en Bas bedankt!! Liefs Bas en Lisanne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monte da Gravita in Sao Luis / Odemira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monte da Gravita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.