Vakantiehuis Monte da Gravitasterstersterster

46 reviews over Vakantiehuis Monte da Gravita

• 2019
    9Lisanne Machiels19-05-2019

Heel erg fijn

Prachtige locatie, zeer gastvrij, fijn huis met alles erop en eraan. Voor natuur en rust is dit de plek waar je moet zijn. Echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Annie Schuuring29-06-2018

Geweldig

Ik kan beginnen met het kortste commentaar; alles was goed. Na 4 jaar waren we weer terug en het leek of het gisteren was. De ontvangst, het verblijf, alles was tot in de puntjes geregeld. We zijn als van ouds weer in de watten gelegd. Hetvoelde als thuiskomen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Kees en Hanneke04-06-2018

Fantastisch!

Hier ga je genieten van de natuur, geen auto of vliegtuig geluiden maar gekwetter van de vogels, de bellen van de geiten, soms een hondje op de achtergrond en de paarden en ezel. 's avonds genieten de fantastische sterrenhemel Echt een heerlijke plek om vakantie te vieren. Mooie wandelmogelijkheden. Een paar keer lekker aan kunnen schuiven tijdens de zelf bereide overheerlijke maaltijden. Gezellig huisje, wij verbleven in 'Casa Do Pinheiro' Hele vriendelijke gastvrijheid door Marianne, Peter, Bas en Niels.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Maarten23-09-2017

Heerlijke plek!

Wat een top lokatie! En wat een fijne huisjes! Alles was aanwezig voor een heerlijke vakantie! Een fijn bed maakte dit alles compleet. Volledig tot rust gekomen in dit heerlijke oord!! Wat vonden wij goed? Sfeer Gastvrijheid Schoon/netjes Zwembad/speelruimte voor de kinderen Prachtige omgeving

Verbeterpuntjes? Geen!

Dank je wel Marianne en peter! We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Yoska30-07-2017

Heerlijke plek om volledig te ontspannen

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Monte da Gravita in Casa da Palmeira. Dit is een prachtige ruime accomodatie met een heerlijk overdekt terras. Dankzij de dikke muren blijft het, ondanks de hoge temperaturen buiten, binnen heel aangenaam voor een goede nachtrust. De accomodatie is van alle gemakken voorzien.

De tuin is prachtig met genoeg vermaak voor de kinderen (trampoline, schommels, voetbalveld).

Eten bij Marianne en haar gezin was heerlijk. Fanastisch eten en goed gezelschap. Wij hebben hier met het hele gezin enorm van genoten.

Wij vonden het een feestje om een week bij Marianne, Peter, Niels en Bas te mogen zijn!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Martin28-07-2017

Rustig eenvoudig gezellig. Prachtige locatie.

Verblijf in de pipowagen was erg goed. Razendsnel onthaasten en leuke mensen! Eet ook vooral eens mee. Dat is erg lekker en gezellig.

Martin en Isabelle

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Jen13-06-2017

Natuur, rust en gastvrijheid

Heerlijke rustige plek middenin de natuur. genoten van de mooie tuin en de dieren: geitjes, honden, katten, paarden, ezel. Marianne en Peter zijn super gastvrij. Wij zaten in casa de Pinheiro met prachtig privé terras met heerlijk uitzicht over de wei.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10guus meijer & pauline vis12-05-2017

Prachtige omgeving, leuk huisje, vriendelijk.

Het huisje licht prachtig, een stil en ruim terras, mooie tuin, veel bloemen en groen. Het is nog mooier dan op de website staat. In de omgeving heb je prachtige! (rots en zand)stranden, je kunt er ook goed surfen. De beheerders helpen je overal mee en kunnen afspraken voor je maken. Je moet wel wat rijden naar winkels e.d.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9belinda tahapary30-01-2017

Zéker ook in de jan.mnd.geweldig, goeie openhaard!

Dicht bij het échte Portugese land-leven. In de wintertijd geweest,goeie openhaard en warm. Prachtige wandelomgeving, zeker ook langs de kust. En warme familie met veel aandacht voor de gasten!! Fijn huis, van alle gemakken voorzien, en práchtige ligging in de natuur! Wij komen gráág terug.......

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Luuk Dietz28-09-2016

Heerlijk buitenleven

Wij sliepen in de safaritent van Monte da Gravita in de Portugese nazomer. Geurende eucalyptus en bloemen en de paarden op een paar meter afstand in de wei maken dit een heerlijke plek om te 'kamperen' (want wel een douche-en-toilethuisje met buitenkeuken bij de tent). Op enige afstand allerlei prachtige stranden. En Peter en Marianne zijn de perfecte gastheer en -vrouw, ontspannen, gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

5 tips over Vakantiehuis Monte da Gravita

• Ronald&Hilde, 05-04-2014

Ga eens lunchen bij Paparocca in Villa Nova de Milfontes, heerlijk voor een spotgoedkope prijs. Peter en Marianne kunnen jullie vertellen hou er te komen.

• Samantha V, 28-08-2013

Restaurant in het dorpje Reliquiaes als je de eerste stoplicht tegen komt gelijk rechts, van een portugees en een zweedse dame is zeker aan te raden, alles vers en zeer goedkoop 25 euro voor 3 pers, vrouw kent heel goed engels. Strand Zamboejera de mar is ook echt super mooi om een bezoekje te brengen.

• Stefan Besten, 01-05-2014

Een aantal keren per week kan Marianne op verzoek koken. Laat deze kans niet aan je voorbij gaan. Portugees, overheerlijk en supergezellig.

0 vragen over Vakantiehuis Monte da Gravita

Vakantiehuis info