Camping Ecocamping Resort Zmar

2 reviews over Camping Ecocamping Resort Zmar in het Nederlands

zeer afgelegen

Van
27-7-2013

Camping is een aantal km van dorp, als je wil gaan eten in restaurant op de camping moet je eerst in bureau gaan betalen en dan kan je pas restaurant binnen en ook zien dus wat je kan eten. Bar was de 2 dagen die wij er waren om 20 uur gesloten. De winkel op camping was voor 4/5 leeg. Zeer triest voor een 5* camping.

via tom tom GPS niet te vinden

astrid kramer
8-10-2011

Deze camping wilden wij in oktober bezoeken, wij stelden tomtom gps coordinaten in. We reden goed, maar moesten rechtsaf werd er gezegd, alleen was er een looppad.

Keren konden we niet met een auto en caravan en de weg werd steeds beroerder, dus u bent gewaarschuwd.

Wij zijn langzaam doorgereden naar een andere camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ecocamping Resort Zmar in Sao Luis / Odemira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ecocamping Resort Zmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.