Appartement Figueirinha Ecoturismo

Laatste review

Zo heerlijk rustig!

Olaf & Linda,
23-9-2016

Wat een verrassend mooi plekje in the middle of nowhere. Wij verbleven in de tent, compleet ingericht met bed, schemerlampjes, leeslampjes, spiegel, kledingrek en een badkamer met een wastafel van kurk en een droog (!!) toilet. Dat laatste, daar ben je zo aan gewend en stinken doet het zeker niet. Om de tent, die op palen staat, een grote veranda met zitje, lantaarn, lampion en een heerlijk loungebed met kussens. Hier is geen sprake van old-school kamperen.

Heel leuk zijn de uilen die je 's nachts hoort.

De tuin heeft een zwemvijver met heerlijk fris water en heel veel leuke ligbedden en zitjes. Het fruit van de bomen in de tuin vind je 's ochtends bij je ontbijt, o.a. passievruchten, vijgen perziken en peren.

De vriendelijke eigenaren, Paula en Alexandre, hebben leuke verhalen over Mozambique, waar Paula vandaan komt, en de reizen die ze hebben gemaakt. Ze hebben goede tips voor als je de omgeving wilt verkennen en ergens wilt eten, maar dringen deze niet aan je op.

Het ontbijt is er heerlijk en Paula kan fantastisch koken.

Waar je rekening mee moet houden is dat je een onverhard, hobbelig pad van ca. 3 km moet volgen om de accommodatie te bereiken. En verder dat het eerstvolgende dorp zowel links- als rechtsaf op ongeveer 10 km liggen. Maar dat is nu juist waarom deze plek zo mooi en rustig gelegen is. De omgeving is prachtig.

Kenmerken

1 review over Appartement Figueirinha Ecoturismo in het Nederlands

Zo heerlijk rustig!

Olaf & Linda
23-9-2016

Heel leuk zijn de uilen die je 's nachts hoort.

Het ontbijt is er heerlijk en Paula kan fantastisch koken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Figueirinha Ecoturismo in Monte da Estrada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Figueirinha Ecoturismo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.