Vakantiehuis Quinta da Saimeira

Met jonge kinderen

Geweldig!

Gerbrich
17-8-2018

Wij hebben enorm genoten in Casa das Pedras. Minstens zo mooi als de foto’s. Prachtige plek met fenomenaal uitzicht. Het huis is ruim en mooi ingericht. Het terras en zwembad geweldig. Wat een plek! Hopelijk komen we terug!

fantastisch huis met eigen zwembad

Zezima
2-9-2016

Het verblijf is geheel wat de website beloofd.

Wij verbleven in het huisje Casa de Pedras dit is het meest Privé verblijf.

Vrijwel overal in het huis zijn de ramen voorzien van horren om de insecten buiten te houden.

Ondanks de tips ramen open in de avond en overdag de luiken gesloten houden bleef het huis best wel warm, gelukkig is er wel een tafel ventilator aanwezig.(Er is namelijk geen airconditioning in het huis)

Er zijn helaas maar 4 televisie (Portugese)kanalen en omdat er bij ons een kind aanwezig was is dit jammer.Gelukkig is er wel wifi

Zeer hoogwaardige materialen zijn verwerkt in het huis zoals natuursteen, het voelt als een warme deken alles in overdaad.

Wij waren welkom met 3 kleine hondjes (teckels) (hond vriendelijk verblijf)

De toegangsweg tot de poort van de Quinta is een kiezel weggetje voorzichtigheid geboden.

Vooral het kasteel van Marvao is prachtig en er is in het nabij gelegen plaatsje Portagem veel vertier te beleven en goede restaurants.

We hebben het hier heerlijk naar de zin gehad, de omgeving is prachtig.

Prachtige en rustige plek

Iris
19-5-2016

We hebben eind maart een paar dagen in Casa das Rosas gelogeerd. Een prima plek voor 2 personen. Het is een knusse accommodatie, met prima bedden, een fijne douche, en een keuken waar alles inzit wat je nodig hebt.

Het was overdag prima weer, maar het koelde 's-avonds behoorlijk af dus dan gebruikten we de houtkachel. Er ligt een voorraadje hout in de woonkamer en als je meer nodig hebt kun je dat uit de houtopslag gaan halen.

De ligging van Saimeira is echt geweldig. Midden in de prachtige natuur, en het is er heerlijk stil. Toch is het maar een korte rit naar Marvão, dat je overigens vanaf Saimeira kunt zien liggen. Wandelen kan ook heel goed, je hoeft de poort maar uit te lopen en dan sta je op het wandelpad naar Castelo de Vide en naar Marvão.

Wat mooi!

Sandra Kuipers
26-11-2015

Wat een mooi uitzicht! Prachtige accomodaties! Schoon en ruim met mooie zwembaden. Ga hier gerust naar toe als je wil voelen hoe het is om midden in de natuur wil zijn en de puurheid van de omgeving, de natuur en de ongecompliceerdheid van de bevolking wil ervaren. Wij vinden het daar heerlijk

gewelidige lokatie

sophie van Goudoever
21-5-2013

We hebben hier 5 dagen vakantie gevierd. Het huis is super, mooi en comfortabel ingericht. 2 ruime slaapkamers met lekkere bedden. Mooie badkamer met prachtig ligbad. Keuken bevat alles wat je nodig hebt. 2 fijne terassen, met volop zon in ochtend en middag.

Zwembad ligt naast huis met infinity uitstraling.

Het uitzicht is prachtig, veel olijfbomen en je kan tot Spanje kijken. 160 km indien goed zicht.

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. We voelden ons echt gasten.

Fantastische plek om te relaxen

Fam. B
27-7-2010

Saimeira is een heerlijke plek om te ontspannen. Prachtige, luxe vakantiehuizen en twee zwembaden. Prachtige vergezichten, zowel over het natuurreservaat als het zicht op het indrukwekkende kasteel van Marvao . Prachtig wandelroutes. De omgeving is nog authentiek.Echter een uitgebreide supermarkt, restaurants, tennisbanen en een golfbaan (momenteel niet in gebruik) binnen een straal van 4 km. Een auto is wel noodzakelijk.

2008

Schitterend vakantieverblijf

W.E. STAATS
18-9-2008

Via een poort binnenkomend aan de rechterkant een mooi groot huis. Daar is het huis van de eigenaren, de familie Ibelings + 2 vakantie-appartementen voor 2 en 4 personen, zeer goed ingericht met veel privacy Er naast een mooi zwembad. Via de weg naar links kwamen wij na 150 meter bij een vrijstaand groot huis. Schitterend huis met alles er op en er aan. Daarbij opnieuw een groot zwembad.

Het uitzicht was fenomenaal. Vanuit een niet al te grote hoogte kon je een enorm gebied zien met tegen de horizon de Spaanse bergen. Schuin rechts boven op een berg de oude burcht van Marvao, 's-nachts verlicht.

Niemand de eerste kilometers in de buurt. Houd je van de natuur en volledig relaxen, zonnebaden, zwemmen, dan is dit de aangewezen plek.

De familie Ibelings en het vakantiehuis alsmede de natuur hebben bij ons een overweldigende indruk achtergelaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta da Saimeira in Marvão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta da Saimeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.