Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa do Brasão

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do Brasão voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casa do Brasão in het Nederlands

Mooie huis op de rand van een authentiek dorpje

Hilde en Frank
21-5-2010

Het huis is echt mooi en functioneel ingericht. Wij waren slechts onder ons tweetjes en dan is het zeer ruim. Als je met 6 personen gaat, is er wat weinig kastruimte. Leuk zwembadje en rustig gelegen. Je hebt nog wel buren maar het ligt op de rand van het piepkleine dorpje. Mooie omgeving om te gaan wandelen. Er ligt in het huis een map met wandelroutes en andere leuke tips over de omgeving en de restaurants in de buurt. O poejo was heel goed!!

Wij hebben dit huisje geboekt via owners direct, en dat werkt prima! Vriendelijke eigenaars.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa do Brasão in Marvão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa do Brasão zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.