Vakantiehuis No Campo

17 reviews over Vakantiehuis No Campo

• 2018
    10Martijn04-09-2018

Mijn vakantie gered !

We hadden een huisje in de buurt van No Campo geboekt. Dom, maar het was iets goedkoper en het zag er online goed uit. Maar wat een ramp, was totaal niet wat ze beloofden. Erg uitgeleefd en veel (kleine) dingetjes deden het niet. Lawaaiig en ook niet echt schoon. We gingen langs No Campo en gelukkig had Erik nog een gaatje en konden we zo toch genieten van die mooie streek en verblijven in een prachtig huisje waar alles klopt. Het geld meer dan waard. Dank jullie wel !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9An02-07-2018

Verzorgd en compleet.

Een heel prettig vakantiehuis. We huren vaker van particulieren in Europa, maar nooit eerder was het huisje zo verzorgd en compleet ingericht. En natuurlijk die rust, de stilte, de vogels en de schapen met bellen. Maar dat schreef iemand anders al. Met 2 slaapkamers groot genoeg. Je zit buiten op verschillende terrasjes met verschillende zitjes. Zon in de morgen, lekker wakker worden! En ´s middags als het warm wordt onder de kurkeiken in de schaduw met een uitzicht ..... wauw. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Toon16-09-2016

Zoals een vakantiehuis moet zijn.

Eigenlijk is alles op Zoover als gezegd over No Campo. Een prachtige plek, een verzorgd huisje, centraal gelegen tussen Lissabon, de kust en het binnenland van de Alentejo. Natuurlijk warm en veel zon in augustus, maar prettig dat het binnen koel blijft. De twee slaapkamers zijn ideaal, de keuken is een aparte ruimte en goed uitgerust. De huiskamer heeft een grote eethoek voor 4 personen. En stiekem toch Nederlandse TV gekeken. Kortom, zoals een vakantiehuis moet zijn!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Alex Bernart21-06-2016

Fantastische plek

Het is 1 vakantiehuis. Algemene indruk van dit vakantiehuis is prima. Heel rustige omgeving (alleen een kudde schapen) en het uitzicht is geweldig. De auto wordt geparkeerd op eigen terrein, achter een (automatisch) hek.Voor boodschappen moet je ongeveer 20 min met de auto naar een hele grote supermarkt (soort Intermache). De eigenaren (Nederlanders) ontvangen je vriendelijk en laten je daarna ook geheel vrij. Voor vragen zitten zij in een huis vlakbij. In het huis is een badkamer met douche en een ruime woonkamer met satelliet-TV, keuken met ruime koelkast en 2 slaapkamers. Indien je van rust en luieren houdt ( ik lees alleen in de vakantie) is dit een ideale vakantieplek. Wil je toch actief zijn en je van wandelen houdt, dan zijn er wandelroutes die vanuit het huis starten. Wij hebben er 1 gedaan en dit was een hele mooie.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Fred en Martijn05-05-2015

Een natuurervaring!

We kwamen in april om te vogelen. De site van No Campo beloofde veel. Maar de werkelijk overtrof alles! Niet alleen de grote trap tijdens een excursie, maar heel veel vogels om te spotten op het eigen terrein. De boomklever zelf gewoon voor het keukenraam. De bosuil in een kurkeik bij de geiten. We hoefde dus het terras niet af om de Roodborst Tapuit, de Putter, de Grouwe Gors, de Koereiger en de Rode patrijs te zien. Oh ja, het huisje. Perfect!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Janneke11-08-2014

Strand en 'campo' wat wil je nog meer.

We waren hier twee weken hoogseizoen. Hoogseizoen? Alleen wat Portugezen op het strand! Elke dag naar een ander strandje, woeste golven, of stille baaien, en alles met prachtig schoon zand. De rit naar de kust (een klein half uurtje) is de moeite waard. Gratis en probleemloos parkeren (we blijven Nederlanders hè). Terug in het huisje dat heerlijk koel blijft, buiten eten, top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Merel08-06-2014

Super locatie

Super uitvalsbasis, maar nog beter is 'thuis' blijven. Erik laat je graag het land zien en we mochten uit de moestuin kruiden en groente halen. Veel mispels gekregen uit de boomgaard. Heeeeeeeeeerlijk! Het huisje vonden we prettig. Geen tierlantijnen, die vaak toch niet jouw smaak zijn. Alles is aanwezig, WiFi en Nederlandse tv op een groot breedbeeld. Omdat we 's morgens vroeg terug moesten vliegen, is het fijn dat Santa Margarida da Serra op zo'n 10 km van de snelweg ligt. Je bent zo in Lissabon, en zo bij het strand. Super locatie dus!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Dennis04-12-2013

Heerlijk huis voor wie houdt van rust en ruimte

het huis is prachtig gelegen, op een ruime afstand van de bewoonde wereld. de inrichting is minimalistisch, maar comfortabel. wij waren er in november en hebben 20+ graden overdag gehad, met elke dag zon, maar in de avonden hebben we heerlijk vertoefd bij de haardkachel. ideale combinatie van beide. wij waren er met ons kleintje van1,5, die er heerlijk kon stappen en ontdekken. in het huis hebben we wat kleine momenten van angst gehad met de harde tegelvloer, 2 tredes tussen woonkamer en keuken en hete kachel, maar alles voor niets, want het ging fantastisch. wij willen zeker nog eens terug. de rust en warmte missen we nu zeker in de regen en drup in Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

• 9Jeroen23-09-2013

Een oase van rust

Geweldig huisje, in werkelijkheid veel groter dan het op de website lijkt. Lekker bed met een nieuw matras zonder kuil . Buiten is het heerlijk zitten in de mooi aangelegde tuinen, er zijn vol op buitenstoelen en tafels. Een oase van rust. Kort om niks negatiefs te verzinnen.

Gereisd met partner in september 2013

• 10familie Huygens10-02-2013

Kerst in Zuidportugal

Werd het toch nog een leuke vakantie;-) De auto ging kapot en met de feestdagen is dat niet echt prettig. Maar alle lof voor de eigenaren van het huisje die er veel aan gedaan hebben om te helpen. Ze belden en regelden een sleepauto. Reden ons naar Grandola, naar de garage en naar de supermarkt voor boodschappen. En dat allemaal zonder klagen of er een cent voor te rekenen. Het is dus goed gekomen, en daarom een warme douche voor No Campo.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

1 tip over Vakantiehuis No Campo

• Dennis, 04-12-2013 Rapporteren

November is de olijvenmaand, op advies van Erik en Wanrade zijn we even gaan kijken bij de olijvenperserij. Leuk om te zien, heerlijk om te ruiken. En off the grid. Gaaf.

0 vragen over Vakantiehuis No Campo

Vakantiehuis No Campo info