Reviews over Figueira e Barros

Ruim huis en fantastische ligging!

Dennis en gezin,
    4-6-2011

Het is een ruim en zeer compleet ingericht huis met een prachtig uitzicht. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en op de trampoline. In het dorpje zelf en de omliggende dorpen zijn veel openbare speeltuinen voor peuters. Verder kun je met een huurauto makkelijk de dorpjes en steden in de omgeving bezoeken! prettig dat je ontvangen wordt door een Nederlandse vrouw die in de buurt woont en die je altijd kan bereiken!

Heerlijke omgeving, prachtig uitzicht

Johan,
    10-4-2011

2 gezinnen in een huis is goed te doen. 2 badkamers, 3 w.c.'s, 4 slaapkamers, ruime woonkamer en keuken. Grote veranda, waar je mee kan reizen met de zon. Zwembad. 's Morgens op verzoek bakker aan de poort. Mooie authentieke stadjes in de omgeving. Toerisme is ver weg.

Ultiem genieten!

Familie Groothuizen,
    29-8-2010

Casa de Balao is de plek voor een superfijne en intieme vakantie met de kids en familie of vrienden! We hebben heerlijk genoten van de ruime en supermooi gelegen huizen, wat een uitzicht en wat heerlijk om je eigen zwembad te hebben! Eten en drinken was erg goedkoop en we hebben veel uitstapjes kunnen maken, zoals de Koninklijke paardenstallen en de markt in Badajoz (Sanje). De kinderen hebben we de hele week niet gehoord, ideale vakantie dus! Bijzonder was de mogelijkheid tot ballonvaren met de Nederlandse eigenaar. Dat was het hoogtepunt van de vakantie, letterlijk en figuurlijk! Er zijn twee huizen gebouwd door de eigenaar zelf, alles is nieuw en als er wat is kun je hem altijd bereiken! We werden welkom geheten door Jose, die ook zorg draagt voor de schoonmaak, een fijne Nederlandse vrouw die in de buurt van het huis woont. Alle faciliteiten zijn aanwezig voor een ongestoorde vakantie! Je kunt zelfs beide huizen huren en met 16 man verblijven! We komen zeker terug, bedankt!