Hotel Residencial Riviera

Hotel Residencial Riviera

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial Riviera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residencial Riviera in het Nederlands

Perfect

mastop
16-8-2009

Hotel is in het centrum van Evora in een oud maar gerenoveerd pand. Parking goed geregeld. Kamers met gewelfd plafond is echt heel mooi.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residencial Riviera in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residencial Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.