We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Da Espada voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quinta Da Espada in het Nederlands

Heerlijk rustig vlak bij evora

Bart
8-9-2013

Mooi rustig gelegen, kleischalige quinta. Eigenaresse legt in duidelijk engels uit waa j heen kunt, mooi zwembad

Gereisd Met partner in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Da Espada in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Da Espada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.