Hotel Pousada Dos Loios

Hotel Pousada Dos Loios
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Dos Loios voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Pousada Dos Loios in het Nederlands

Wat een ongekende gastvrijheid. Fantastisch!

Rob en Marga Derks van Schendel
12-12-2016

Het personeel is zeer gastvrij, betrokken en behulpzaam. Het ontbijt is heerlijk en het hotel ligt naast de tempel van Diana en het histrorisch museum en kathedraal van Evora. Je loopt ook zo het centrum in.

Heerlijk vertoeven in een mooie omgeving

Pascale
13-8-2012

Zeer goede plaats voor een bezoek aan Evora en Alentejo. De kamers zijn geweldig mooi en sfeervol.

Prachtige pousada

rstut46
22-6-2012

De pousada is in het centrum van Evora gelegen. Evora is een prachtig stadje. En ook de pousada is heel mooi. De meeste kamers zijn erg donker. Wij hadden een kamer met openslaande deuren kamer 8.

De standaard kamers zijn erg klein.

Mooie Pousada op een geweldige locatie

Jolanda
25-8-2010

Tijdens onze rondreis door Portugal en Spanje in juni 2009 hebben wij in deze pousada verbleven. Door zijn ligging midden in het centrum is het ideaal om het stadje Evora te verkennen. Als je iets anders zoekt dan een standaard hotel is dit zeker een aanrader!

Oase van rust midden in centrum

leon.barendregt
11-10-2009

Deze pousada heeft alles wat je maar wensen wilt, een prachtige ambiance als voormalig klooster, mooie ruime kamers die vroeger als kloostercel hebben dienstgedaan, maar nu mooi ingericht en van alle comfort voorzien, heerlijk eten in de kloostergang, zelfs een klein zwembad op de beschutte patio en dat alles pal in het centrum met de tempel van Diana als buurpand, en ook nog een parkeerplaats voor je auto voor de deur. De service was ook uitstekend, de airco op de kamer deed het niet, waarna er meteen een andere kamer werd geregeld. Evora zelf is ook zeer de moeite waard, is dan ook Unesco erfgoedstad.

Tijdens mijn poussadatour deze zomer door Portugal was dit echt de topper. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht. Badkamer echt van alle gemakken voorzien. Ons hotelkamer bezat een klein tv kamertje met een heerlijke bank om uit te rusten. Voor mij was de prijs en de kwaliteit verhouding zeer goed. Aanrader.

Middenin het centrum van Evora dus zo bij alle bezienswaardigheden. Tevens een heerlijke patio met een klein zwembad en heerlijke ligbanken.

Schitterende pousada in centrum van Évora

jan en katrien
15-8-2007

Schitterende pousada in centrum van Évora. Auto kan je kwijt voor de pousada. Duurdere prijsklasse maar prima prijs/kwaliteit. Kamers zijn vroegere kloostercellen en bieden alle comfort. Je eet is de vroegere kloostergangen en het is héél lekker. Pousada heeft ook een klein leuk zwembad met terras en bar.

Heel bijzondere pousada door ligging (midden in stadje) en vroegere functie. Was een klooster en nu slaap je in de kloostercellen.

Een gedeelte van onze huwelijksreis hebben we in deze Pousade doorgebracht. In een woord: fantastisch. In deze eeuwenoude historische locatie staat service voorop. Geweldig. Ook de locatie, bij de tempel van Diana, midden in het centrum is geweldig. Een aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Dos Loios in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Dos Loios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Dos Loios scoort een 9.08 uit 10 op basis van 9 reviews.