Hotel Pousada Dos Loios

Portugal, Alentejo, Evora

9.1Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Dos Loios voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Pousada Dos Loios

• 9Rob en Marga Derks van Schendel12-12-2016

Wat een ongekende gastvrijheid. Fantastisch!

Het personeel is zeer gastvrij, betrokken en behulpzaam. Het ontbijt is heerlijk en het hotel ligt naast de tempel van Diana en het histrorisch museum en kathedraal van Evora. Je loopt ook zo het centrum in.

• 9Pascale13-08-2012

Heerlijk vertoeven in een mooie omgeving

Zeer goede plaats voor een bezoek aan Evora en Alentejo. De kamers zijn geweldig mooi en sfeervol.

Met oudere kinderen

• 9rstut4622-06-2012

Prachtige pousada

De pousada is in het centrum van Evora gelegen. Evora is een prachtig stadje. En ook de pousada is heel mooi. De meeste kamers zijn erg donker. Wij hadden een kamer met openslaande deuren kamer 8. De standaard kamers zijn erg klein.

• 9Jolanda25-08-2010

Mooie Pousada op een geweldige locatie

Tijdens onze rondreis door Portugal en Spanje in juni 2009 hebben wij in deze pousada verbleven. Door zijn ligging midden in het centrum is het ideaal om het stadje Evora te verkennen. Als je iets anders zoekt dan een standaard hotel is dit zeker een aanrader!

• 9leon.barendregt11-10-2009

Oase van rust midden in centrum

Deze pousada heeft alles wat je maar wensen wilt, een prachtige ambiance als voormalig klooster, mooie ruime kamers die vroeger als kloostercel hebben dienstgedaan, maar nu mooi ingericht en van alle comfort voorzien, heerlijk eten in de kloostergang, zelfs een klein zwembad op de beschutte patio en dat alles pal in het centrum met de tempel van Diana als buurpand, en ook nog een parkeerplaats voor je auto voor de deur. De service was ook uitstekend, de airco op de kamer deed het niet, waarna er meteen een andere kamer werd geregeld. Evora zelf is ook zeer de moeite waard, is dan ook Unesco erfgoedstad.

• 9Karin27-07-2008

Sfeervolle poussada in centrum van Evora

Tijdens mijn poussadatour deze zomer door Portugal was dit echt de topper. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht. Badkamer echt van alle gemakken voorzien. Ons hotelkamer bezat een klein tv kamertje met een heerlijke bank om uit te rusten. Voor mij was de prijs en de kwaliteit verhouding zeer goed. Aanrader. Middenin het centrum van Evora dus zo bij alle bezienswaardigheden. Tevens een heerlijke patio met een klein zwembad en heerlijke ligbanken.

• 9jan en katrien15-08-2007

Schitterende pousada in centrum van Évora. Auto kan je kwijt voor de pousada. Duurdere prijsklasse maar prima prijs/kwaliteit. Kamers zijn vroegere kloostercellen en bieden alle comfort. Je eet is de vroegere kloostergangen en het is héél lekker. Pousada heeft ook een klein leuk zwembad met terras en bar.

• 9I. Schout09-08-2007

Heel bijzondere pousada door ligging (midden in stadje) en vroegere functie. Was een klooster en nu slaap je in de kloostercellen.

• 10Anton Jan17-07-2006

Een gedeelte van onze huwelijksreis hebben we in deze Pousade doorgebracht. In een woord: fantastisch. In deze eeuwenoude historische locatie staat service voorop. Geweldig. Ook de locatie, bij de tempel van Diana, midden in het centrum is geweldig. Een aanrader dus.

0 tips over Hotel Pousada Dos Loios

0 vragen over Hotel Pousada Dos Loios