Camping Orbitur Évora

Meer camping info

13 reviews over Camping Orbitur Évora

• 6paulbulters21-05-2014

Niet aansprekende camping

Camping die niet uitnodigt om nog eens terug te komen. Wel op loopafstand van stadje. Sanitair niet om over naar huis te schrijven, zanderige staanplaatsen. Weinig vriendelijke ontvangst van baliedame.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4Jos Kroezen-Fleuren23-01-2014

Nooit meer

Deze camping gaat per jaar achteruit, onvriendeijk personeel. slecht schoon gemaakt sanitair of helemaal niet.

Als camperaar ben je eigelijk niet meer welkom

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 8johanna02-07-2013

prima huisje op camping

Klein huisje, Super Astria, maar met complete keuken en sanitair, inclusief meubilair op balkon. Parasol. 2 Ligbedjes. Het huisje stond lekker onder de bomen. Geen horren in de ramen en er waren heel veel muggen in juni. Slapen met alle ramen dicht! Vlgs de receptie zijn er in de zomer vrijwel nooit muggen. Wifi was 3 van de 4 dagen stuk. Vergeleken met appartementen en hotelprijzen in Portugal zijn de huisjes op de camping duur. Wij hebben een heel prettig verblijf gehad op de camping.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8uringa09-04-2012

Mooie camping met lekker zwembad!

Deze orbitur camping was voor ons goed, heerlijk de omgeving bekeken en het stadje Evora. Echt mooi, rij zeker in de omgeving rond. zelf je plek uit zoeken, lekker ruim. In de buurt een grote supermarkt waar wij ook ons brood kochten. vriendelijk personeel en toen wij er waren netjes sanitair.

We zijn er 2 x geweest 2008 en 2009

Wanneer we weer in de buurt zijn gaan wij hier weer heen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 7Rob18-03-2011

Prima camping

Goede camping, goed en schoon sanitair. Eén gedeelte onder de bomen, ander gedeelte in de volle zon. Nieuw zwembad. Vlakbij het mooie stadje Evora.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 1995

• 7Marjon B28-07-2010

Prima camping voor bezoek aan Evora en omgeving

Tijdens onze rondreis 3 nachten (4 juli t/m 7 juli) op deze camping gestaan. De camping heeft grote plaatsen, er zijn plaatsen in de schaduw, maar ook plaatsen in de zon, op die plekken zijn de bomen nog niet hoog genoeg. Op de camping is een prachtig zwembad. Personeel is vriendelijk. hele gezellige barman. In de buurt grote supermarkt (Modelo). Sanitair is ouderwets, zoals op elke Orbitur camping, maar wel netjes schoon. 2 sanitair gebouwen. Allebei open terwijl de bezetting laag was. Toen wij er waren was het boven de 40 gr. Dat is heel erg heet. Wij zijn 's morgens vroeg naar Evora geweest om de stad te bekijken. Na 3 dagen zijn wij richting Alveiro gegaan. Voor bezoek aan Evora en omgeving een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 4Ans21-06-2010

beter van niet

Op het eerste gezicht ziet het er aardig uit. Het nieuwe deel heeft redelijk grote plekken, niet veel schaduw. Maar bij nader inzien, is het een vieze camping. De plekken zijn vuil en het sanitair is dramatisch. Veel te weinig voor een volle camping (er was maar 1 gebouw open). Er wordt slecht schoongemaakt. Voordeel is de ligging: op fiets en loopafstand van de stad (1,5 km). Personeel is onvriendelijk.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2010

• 7ronell26-12-2009

dicht bij het centrum

Om Evora te bezoeken is deze camping perfect. Wij hebben van het zwembad geen gebruik gemaakt. Iets verderop zit een grote supermarkt wat heel handig is. TOen wij er in 2004 waren was de begroeing nog weinig. Je kon wel je auto wassen.

Gereisd met partner in september 2004

• 5Joost22-07-2009

Vreselijk!

De camping oogt niet bepaald gezellig: kale plaatsen, veel zand en stof, lelijke bungalows.. Alleen het zwembad scoort een voldoende. Het sanitair is verouderd en wordt niet goed schoongemaakt. Het grootste nadeel van de camping is echter het (zeer!) nabijgelegen bedrijventerrein, waar een dozijn honden 's nachts de wacht houdt en onophoudelijk blaft. Heel naar geluid dat de hele nacht door gaat.

Deze camping is een absolute afrader!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Jo Urlings15-02-2008

De camping is van een redelijke kwaliteit voor Portugese begrippen, de Orbitur campings zijn over het algemeen duurder dan andere. De camping ligt ca. 15 min. lopen vanaf het centrum. Er zijn plaatsen onder naaldbomen en er zijn plaatsen met nieuwe aanplant met minder schaduw, laatste plaatsen zijn wel afgebakend. Het sanitair is van goede kwaliteit de schoonmaak kon beter. Advies ga er niet in augustus heen a:de temperatuur b: dan hebben de Portugezen vakantie en die nemen het niet zo nauw met de hygiëne. De stad maakt veel goed voor de prijs die je moet betalen op de camping. Evora is zeer de moeite waard om te bezoeken. Jo ( Camperaar)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2007

1 tip over Camping Orbitur Évora

• uringa, 09-04-2012

Word lid van Orbitur, krijg je korting op je verblijf bij alle Orbitur campings in Portugal.

0 vragen over Camping Orbitur Évora

• SchaduwplaatsenAanwezig