Appartement Monte da Serralheira

Appartement Monte da Serralheira
8,9

7 tips over Appartement Monte da Serralheira

Geurts, 23-5-2015
Evora is een 'open-luchtmuseum', zeer de moeite waard. Ook de omgeving heeft veel te bieden aan pitoreske dorpjes, kastelen en natuur.
Arjan Sikking, 29-9-2014
Het Nederlandse echtpaar woon al heel lang in Evora en zij hebben veel leuke tips!
Gustaaf en Monique van Ditzhuijzen, 18-11-2013
Hoewel wij geen kinderen bij ons hadden lijkt het mij ook zeer geschikt voor families met kinderen. Er is een groot zwembad met een prachtig vergezicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Monte da Serralheira voor je op een rij gezet:

Loukie de Vaere, 16-6-2013
Eigenaresse is officiele gidse van Evora. Zij kan heel enthousiast tips geven voor tochten of bezienswaardigheden.
w_vanboven, 9-5-2013

Als je geen zin hebt om te koken en ook niet elke dag in een van de gezellige restaurants wil eten, dan kun je maaltijden afhalen in Evora, zoals bijvoorbeeld heerlijke gemarineerde kip, mèt frietjes.

Ook zijn er in Evora een paar supermarkten waar àlles te koop is.

En, heel wat anders: voor vogelliefhebbers is het een Eldorado.

In Evora is een oude kapel, opgebouwd uit menselijk botten, met de bedoeling de mensen te herinneren aan hun sterfelijkheid. Bizar, óók een bezoekje waard!

w_vanboven, 9-5-2013
Als je geen zin hebt om te koken, maar ook niet elke avond in een restaurant wil eten, dan kun je maaltijden afhalen bij een restaurantje in Evora, waar ze bijvoorbeeld heerlijk gemarineerde kip verkopen, mèt frietjes erbij! Ook zijn er een paar supermarkten waar àlles te verkrijgen is. En nog heel wat anders:het is een Eldorado voor vogelliefhebbers!

Fam. Schuurman Hess, 17-3-2013
Lucia is een gediplomeerd gids die veel weet te vertellen en ook rondleidingen kan verzorgen.