Appartement Monte da Serralheira

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Monte da Serralheira voor je op een rij gezet:

64 reviews over Appartement Monte da Serralheira

• 10Fam. Lammers02-08-2019

Fantastisch!

Super verblijf gehad. Jammer dat het maar 4 dagen was want er is voldoende te zien en doen. Zeer gastvrije, vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer! Mooi appartement/huisje en fijne grote tuin en zwembad.

• 2018
    9AJS31-10-2018

Genieten!

Heerlijk afgelegen buiten de stad Evora, maar goed te bereiken met fiets of auto. Erg gastvrij en een heerlijk zwembad.

• 2017
    9fam grabijn19-08-2017

We hebben genoten.

Het huis was fijn. Er was een ruime tuin met een leuk zwembad. Het ontbijt was super. De weg er naar toe is minder, vooral als je op de fiets bent. het is km hobbelen op je fiets. Toch weegt dit niet op tegen deze plek. Een heerlijk fantastisch rustoord van waaruit je prima kan fietsen. Binnen een half uurtje ben je in Evora, een schitterende plaats.

• 9Sandra28-05-2017

Paradijs en niet alleen voor vogels

Een plek om het Portugese tempo op je in te laten dalen. Als je voor het eerst over de onverharde toegangsweg naar de boerderij rijdt, denk je waar kom ik nu terecht maar algauw wordt het een weldadig thuiskomen na een wandel of autotocht in de omgeving. Kijk vanuit de ligstoel bij het zwembad naar de mussen zwaluwen in de bomen en struiken en in de verte naar witte reigers, ooievaars, roofvogels. S avonds komen de vleermuizen en 1 keer scheerde een uil over ons hoofd. Ik ben zelf heel bang voor honden maar laat je niet afschrikken door de honden op de plaatjes, ze zijn superlief! Interieur van de huisjes (ze heten appartement maar zijn gewoon op de begane grond met terras) zijn Portugees dus als je van klinisch strak houdt zal je dat niet aanspreken. 6 nachten gebleven, geen moment verveeld.

• 9Wieneke van Boven22-04-2017

Weer net zo plezierig als de vorige keer!

Bijzonder hartelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. Huis is ruim en aangenaam, met charmante authentieke meubilering, de typisch in die streek bekende houten witte meubels met gekleurde bloemen-beschildering. Daar is duidelijk veel zorg aan besteed! Het zwembad is mooi en schoon, met gratis ligstoelen. Prettig terras en mooie tuin. Snelle wifi. Heerlijk rustige omgeving in prachtige natuur. En op korte rij-afstand de gezelligheid, terrasjes en winkeltjes van het pittoresque Evora, met haar vele bezienswaardigheden. De gastvrouw kan je daar alles over vertellen (zij is beëdigd gids). Een echte aanrader!

• 8Jan den Hengst08-03-2017

Prima appartement / gastvrije ontvangst

Het appartement was prima, en van alles voorzien zodat je je hier direct thuis voelt. De aandacht van gastvrouw en gastheer doet hier nog een schepje bovenop. Evora is heel mooi en dichtbij en de omgeving is prachtig.

• Oude reviews

9Siet&Pieter21-10-2016

een heerlijk landgoed, vriendelijke eigenaren

sfeer is landelijk, goed verzorgd en ingericht appartement, heel mooi uitzicht over de golvende velden, je kunt hier heerlijk tot rust komen. eigenaren zeer betrokken en geven veel informatie, kortom een heerlijk vakantieadres

• 9Loukie22-02-2016

Fantastisch!

Authentiek en sfeervol appartement. Vriendelijke ontvangst, heel aardig personeel. Alles was in appartement aanwezig. Openhaard brandde en er was meer dan genoeg hout om te kunnen blijven stoken. Ontbijt was heel lekker en verzorgd.

• 9Elly31-08-2015

Heerlijk!

De appartementen zijn ruim,schoon en prima ingericht. Wij verbleven in een driekamerappartement met twee badkamers,heerlijk. Ruim en vrij terras. Heerlijk zwembad en een grote tuin er omheen. De gastvrouw en heer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De broodjes voor de ochtend hangen des gewenst morgens aan de deur. Evora is naast de deur een leuke en mooie stad met een aantal goede restaurants.De gastvrouw weet precies waar je goed kan eten. Wij zijn er vier dagen geweest en hebben ons zeker niet verveeld er is in de omgeving een ruim aanbod aan allerlei bezienswaardigheden.Kortom wij hebben genoten.

• 10Els en Leen van Dijk30-08-2015

Uitstekende locatie

Informeer bij de gastvrouw -heer waar interessante dingen zijn te bezoeken.

7 tips over Appartement Monte da Serralheira

• Gustaaf en Monique van Ditzhuijzen, 18-11-2013

Hoewel wij geen kinderen bij ons hadden lijkt het mij ook zeer geschikt voor families met kinderen. Er is een groot zwembad met een prachtig vergezicht.

• Loukie de Vaere, 16-06-2013

Eigenaresse is officiele gidse van Evora. Zij kan heel enthousiast tips geven voor tochten of bezienswaardigheden.

• w_vanboven, 09-05-2013

Als je geen zin hebt om te koken, maar ook niet elke avond in een restaurant wil eten, dan kun je maaltijden afhalen bij een restaurantje in Evora, waar ze bijvoorbeeld heerlijk gemarineerde kip verkopen, mèt frietjes erbij! Ook zijn er een paar supermarkten waar àlles te verkrijgen is. En nog heel wat anders:het is een Eldorado voor vogelliefhebbers!

0 vragen over Appartement Monte da Serralheira

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette