Hotel M'ar de Ar Muralhas

8Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor M'ar de Ar Muralhas voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel M'ar de Ar Muralhas

• 7Yvonne30-06-2014

Binnen de stadsmuren van Evora

De plek van dit hotel was prima. Je loopt zo het centrum van het stadje in. Ook zit er een mooie tuin en zwembad bij dit hotel. Maar het ziet er allemaal wat vervallen en niet onderhouden uit. Het bed en de badkamer en het balkon waren goed, maar het is het net niet. Het ontbijt was prima

• 1Defrancq Jacques17-06-2013

"Dit nooit meer!"

Onze kamer lag vlak boven de grote feestzaal waar er een trouwfeest werd gehouden. Tot 2u 's nachts klonk de muziek loeihard en een andere kamer was niet beschikbaar. Geen pretje om 's anderendaags om 7u te moeten opstaan om een groepsreis aan te vatten.

• 9gerard_janssens25-09-2012

Prachthotel en zeer goed gelegen

Goed gelegen binnen de muren van Evora

• 9patrick24-09-2012

Uitstekende ligging

We verbleven er afgelopen zomer 4 nachten met onze tieners. De kamers zijn niet heel groot, maar wel proper en voorzien van alle comfort. De rustieke stijl van het hotel beviel ons enorm. Het personeel was heel vriendelijk, behulpzaam en sprak (meestal) goed Engels. De grote tuin biedt rust en ruimte. Het ontbijt was goed verzorgd en bijzonder uitgebreid. Aan het zwembad was het op sommige momenten redelijk druk. De ganse ruimte er omheen werd heel stijlvol en gezellig ingericht. Vooral het buiten eten (indien er plaats is) is heel erg leuk. Het interieur van het restaurant vinden we, vanwege de fletse groene kleur, eerder wat ‘ziekenhuisachtig’. Verder echter niets dan lof over dit hotel met zijn perfecte ligging om deze stad te verkennen.

Met oudere kinderen

• 9Jan26-06-2011

een aanrader

Zeer goed hotel aan rand van de stad (100 m van centrum) en goed bereikbaar.Ruime ondergrondse parking. Comfortabele grote kamers (vraag uitzicht op zwembad) Zeer compleet ontbijt en ook goed restaurant. Mooi zwembad in prachtige tuin. Aanrader

• 8petersoswald25-08-2010

Het lekkerste ontbijt van portugal

Semi-luxe hotel. Uitstekend ontbijt. Goede kamer met mooie flatscreen. Mooie ingerichte maker. Service van het hotel kon beter. Ook omdat het personeel slecht engels spreekt. Evora zelf was niet zo veel te doen. Huur een auto en je kunt vanaf deze plek goed uit de voeten.

• 9Wessel19-01-2009

Prachtig gelegen hotel

Aan de binnenzijde van de muur om Evora gelegen mooi hotel. Prima, ruime kamers met enorme LCD TV. Prima ontbijt en mooi zwembad.

Met vrienden

• 8L. Simons04-09-2008

Aanrader.

Mooi hotel binnen de stadsmuren. Binnen paar minuten lopen op de grote Plaza. Prachtige tuin met groot zwembad en heerlijke relaxbedden. Ontbijt zeer uitmuntend. Kamers goed. Alleen jammer dat de meeste geen balkon hebben.

• 7Mardes01-09-2008

Verwachtingen niet ingelost !

Het hotel is gelegen op wandelafstand van het mooie Evora, net binnen de stadsmuren. Het hotel heeft alles om een tophotel te zijn (groot zwembad met veel stoelen, mooie tuin, ondergrondse parking tegen 5 euro per dag, copieus ontbijt) maar loste toch de verwachtingen niet in. Weinig kamers hebben een balkon. De bedden zijn slecht. De service is oppervlakkig. Het restaurant is nogal duur voor de weinig inspirerende maaltijden.

• 10Joost Van Laere12-08-2007

zeer goede ligging; vriendelijk personeel; grote keuze bij ontbijt; een oase van rust binnen de muren van een prachtige stad: een aanrader!

1 tip over Hotel M'ar de Ar Muralhas

• gerard_janssens, 25-09-2012

Het hotel en Evora zijn meer dan de moeite waard

0 vragen over Hotel M'ar de Ar Muralhas

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken