Hotel Evora

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag20°7°
Hotel Evora
7,7

20 reviews over Hotel Evora in het Nederlands

Goed hotel bij een mooie stad

Henri van Uden,
9-9-2017

Dit hotel heeft een prachtig en goed onderhouden zwembad. Het oogt een beetje als een vestiging van de ons bekende keten met de toekan, maar het is er prima vertoeven. De bedden liggen lekker, het eten is goed en het personeel is vriendelijk. Vreemd is wel dat er op het balkon maar 1 stoel stond en toen ik vroeg waarom geen 2, kreeg ik als antwoord dat ze niet meer stoelen hebben en dat sommige kamers helemaal geen stoelen op het balkon hebben staan.

Mooi hotel dichtbij centrum van Evora

Bert
22-10-2016

Modern ingericht hotel. Doet daardoor wat kil aan maar valt uiteindelijk mee. Vriendelijk en gastvrij personeel. Kamers prima in orde. Mochten zelfs wisselen omdat er een rooklucht in de kamer hing. Ontbijt prima voor elkaar.

We hebben in Evora zelf gegeten. Voldoende mogelijkheden.

Goed hotel echt vier sterren vriendelijk personeel

Simon en tineke
8-9-2016

Goed hotel hadden een kamer aan zwembad zijde ,verbleven hier op basis logies ontbijt.

Hotel ligt aan de rand van evora met onze huurauto naar het stadje was goed te doen voldoende parkeerplek.

Het ontbijt is uitstekend verzorgd met voldoende keuze wat op is wordt snel aangevuld.

Zwembad is mooi aangelegd met genoeg ligbedden die echter wel wat onderhoud kunnen gebruiken.

Hotel heeft ook een binnenbad vanwege de verplichte badmuts geen gebruik van gemaakt buitenbad was voor ons voldoende. Dit hotel is een aanrader zijn er 10 dagen geweest ,goed bevallen.

Prima hotel.

jl_trudy
1-10-2015

Ons 2e hotel tijdens de rondreis door Portugal. Ligt even buiten het centrum, maar er gaat elk half uur een Tourbus. Tijdens ons verblijf (2 nachten) waren er opvallend veel kinderen. Heeft een aardig zwembad. Goed ontbijt en ook tussen de middag een prima menukaart. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met een slechte airco en een balkon zonder zitje (?)

uitstekende verkenningsbasis

gelu
24-2-2014

Het hotel oogt op het eerste gezicht niet super qua uitstraling en ligging; zeker niet als eerste verblijfsadres (van drie) van een zelf samengestelde rondreis is en na een lange, relatief eentonige autorit na landing in Lissabon. We verbleven er vier nachten op L&O basis en kwam er er na onze dagelijkse verkenningstochten in de Alentejo steeds graag terug en voelden ons daar heel op ons gemak in alle ruimtes binnen en buiten bij het aangename zwembad. Achteraf zeggen we, dat iets langer daar beter was geweest.

Uitstekende accomodatie

Roza Finet
28-3-2013

Hotel Evora ligt op een paar kms van Evora stad in een rustige omgeving. In het algemeen is het hotel zeer goed verzorgd, de kamers zijn ruim en proper, het ontbijtbuffet voorziet in zowat alles. Het restaurant (met regionale specialiteiten) in het hotel is ook wel een pluspunt, moet je 's avonds niet meer weg om in de stad te gaan eten. Binnen en buitenzwembad met mooi terras. Verder is er ; Fitness Center, Water Aerobics Class, Library, Tennis, Karts, Babysitting op aanvraag.

Mooi hotel met wat luxe

vroomar97
13-3-2013

Dit was ons derde hotel op onze rondreis...heeft veel extra, spa welness, binnen en buiten zwembad...wifi is rond de receptie gratis op de kamer betalen..ligt iets verder van het centrum..is lopend best te doen...hebben buffet genomen vh diner...was netjes verzorgd...ontbijtbuffet was ook prima, veel keus en perfecte koffie....

Mooi

mevrouw Kok
28-10-2011

Vriendelijk personeel erg behulpzaam waren eerder geweest, goed eten, jammer van betaalde wifi. Zou moeten veranderen naar wifi hotspot

Goed hotel, veel faciliteiten

bootje7
9-9-2011

Hier een nacht verbleven tijdens onze rondreis. Mooi hotel, groot, veel faciliteiten zoals buitenzwembad, pooltafel, div. zitjes, geldautomaat, ruime parkeergelegenheid. Ruime kamer met balkon. Prima ontbijt.

De ligging is aan de rand van Evora waardoor het goed bereikbaar is. de ommuurde stad is te ver om te lopen maar met de auto binnen 2 min bereikbaar. Veel parkeergelegenheid net buiten de stadsmuren. Evora is een mooi plaatsje.

Ligging t.o.v. Evora is goed (met de auto), wel ingesloten tussen twee wegen dus lawaaierig. Zorg dat je aan zwembadzijde zit, anders uitzicht op parkeerplaats. Erg slechte service, nors, chagrijnig personeel dat werkelijk niets voor je wilde doen. Balkonnetje had geen zitje, dus binnenstoel naar buiten gehaald en nachtkastje als kruk gebruikt. Redelijk schoon, wel rustig (als je balkon deur dicht doet). Zwembad gaat vroeg dicht. Wel lekker gazon erbij. Wij vonden de sfeer erg onpersoonlijk en ongezellig. Wel OK voor bezoek aan Evora, daar konden we geen genoeg van krijgen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evora in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.