Hotel Evora

Meer hotelinfo

20 reviews over Hotel Evora

• 2017
    8Henri van Uden09-09-2017

Goed hotel bij een mooie stad

Dit hotel heeft een prachtig en goed onderhouden zwembad. Het oogt een beetje als een vestiging van de ons bekende keten met de toekan, maar het is er prima vertoeven. De bedden liggen lekker, het eten is goed en het personeel is vriendelijk. Vreemd is wel dat er op het balkon maar 1 stoel stond en toen ik vroeg waarom geen 2, kreeg ik als antwoord dat ze niet meer stoelen hebben en dat sommige kamers helemaal geen stoelen op het balkon hebben staan.

• Oude reviews

8Bert22-10-2016

Mooi hotel dichtbij centrum van Evora

Modern ingericht hotel. Doet daardoor wat kil aan maar valt uiteindelijk mee. Vriendelijk en gastvrij personeel. Kamers prima in orde. Mochten zelfs wisselen omdat er een rooklucht in de kamer hing. Ontbijt prima voor elkaar. We hebben in Evora zelf gegeten. Voldoende mogelijkheden.

• 8Simon en tineke08-09-2016

Goed hotel echt vier sterren vriendelijk personeel

Goed hotel hadden een kamer aan zwembad zijde ,verbleven hier op basis logies ontbijt.
    Hotel ligt aan de rand van evora met onze huurauto naar het stadje was goed te doen voldoende parkeerplek. Het ontbijt is uitstekend verzorgd met voldoende keuze wat op is wordt snel aangevuld. Zwembad is mooi aangelegd met genoeg ligbedden die echter wel wat onderhoud kunnen gebruiken. Hotel heeft ook een binnenbad vanwege de verplichte badmuts geen gebruik van gemaakt buitenbad was voor ons voldoende. Dit hotel is een aanrader zijn er 10 dagen geweest ,goed bevallen.

• 8jl_trudy01-10-2015

Prima hotel.

Ons 2e hotel tijdens de rondreis door Portugal. Ligt even buiten het centrum, maar er gaat elk half uur een Tourbus. Tijdens ons verblijf (2 nachten) waren er opvallend veel kinderen. Heeft een aardig zwembad. Goed ontbijt en ook tussen de middag een prima menukaart. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met een slechte airco en een balkon zonder zitje (?)

• 9gelu24-02-2014

uitstekende verkenningsbasis

Het hotel oogt op het eerste gezicht niet super qua uitstraling en ligging; zeker niet als eerste verblijfsadres (van drie) van een zelf samengestelde rondreis is en na een lange, relatief eentonige autorit na landing in Lissabon. We verbleven er vier nachten op L&O basis en kwam er er na onze dagelijkse verkenningstochten in de Alentejo steeds graag terug en voelden ons daar heel op ons gemak in alle ruimtes binnen en buiten bij het aangename zwembad. Achteraf zeggen we, dat iets langer daar beter was geweest.

• 9Roza Finet28-03-2013

Uitstekende accomodatie

Hotel Evora ligt op een paar kms van Evora stad in een rustige omgeving. In het algemeen is het hotel zeer goed verzorgd, de kamers zijn ruim en proper, het ontbijtbuffet voorziet in zowat alles. Het restaurant (met regionale specialiteiten) in het hotel is ook wel een pluspunt, moet je 's avonds niet meer weg om in de stad te gaan eten. Binnen en buitenzwembad met mooi terras. Verder is er ; Fitness Center, Water Aerobics Class, Library, Tennis, Karts, Babysitting op aanvraag.

• 8vroomar9713-03-2013

Mooi hotel met wat luxe

Dit was ons derde hotel op onze rondreis...heeft veel extra, spa welness, binnen en buiten zwembad...wifi is rond de receptie gratis op de kamer betalen..ligt iets verder van het centrum..is lopend best te doen...hebben buffet genomen vh diner...was netjes verzorgd...ontbijtbuffet was ook prima, veel keus en perfecte koffie....

• 8mevrouw Kok28-10-2011

Mooi

Vriendelijk personeel erg behulpzaam waren eerder geweest, goed eten, jammer van betaalde wifi. Zou moeten veranderen naar wifi hotspot

• 8bootje709-09-2011

Goed hotel, veel faciliteiten

Hier een nacht verbleven tijdens onze rondreis. Mooi hotel, groot, veel faciliteiten zoals buitenzwembad, pooltafel, div. zitjes, geldautomaat, ruime parkeergelegenheid. Ruime kamer met balkon. Prima ontbijt. De ligging is aan de rand van Evora waardoor het goed bereikbaar is. de ommuurde stad is te ver om te lopen maar met de auto binnen 2 min bereikbaar. Veel parkeergelegenheid net buiten de stadsmuren. Evora is een mooi plaatsje.

• 5Anne31-08-2010

Redelijk hotel als uitvalsbasis voor Evora

Ligging t.o.v. Evora is goed (met de auto), wel ingesloten tussen twee wegen dus lawaaierig. Zorg dat je aan zwembadzijde zit, anders uitzicht op parkeerplaats. Erg slechte service, nors, chagrijnig personeel dat werkelijk niets voor je wilde doen. Balkonnetje had geen zitje, dus binnenstoel naar buiten gehaald en nachtkastje als kruk gebruikt. Redelijk schoon, wel rustig (als je balkon deur dicht doet). Zwembad gaat vroeg dicht. Wel lekker gazon erbij. Wij vonden de sfeer erg onpersoonlijk en ongezellig. Wel OK voor bezoek aan Evora, daar konden we geen genoeg van krijgen.

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Evora

• gelu, 24-02-2014

De stad en regio verkenningen per auto zijn goed te doen. Vanuit het hotel te voet naar het oude stadscentrum is niet aantrekkelijk wandelen. Evora zelf is beslist charmant. Gun jezelf bijvoorbeeld de tijd om het nog steeds werkende aquaduct in de stad te zien eindigen.Iets verder weg vonden we Evoramonte heel speciaal en nog verder weg is nog veel fraais en landschappelijk schoons te vinden.

• Roza Finet, 28-03-2013

De natuur in Portugal in de maand maart is gewoon prachtig, op weg van en naar niet vergeten de "Wildflowers" te bewonderen.

• jl_trudy, 01-10-2015

Neem de tourbus, is goed te doen. Laatste gaat 's avonds om 19.00 uur ri. centrum. Taxi is echter niet duur. Restaurant Alentejo (zijstraat Giraldoplein) heerlijk plaatselijke keuken.

0 vragen over Hotel Evora

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektEngels

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
    • TennisbaanAanwezig