11 reviews over Hotel Dom Fernando in het Nederlands

Gereisd Met vrienden in september 2019

ligging is uitstekend

P.J.M. Dekker
8-8-2012

goed hotel, maar wij waren er slechts 1 nacht. Maar de ligging is fantastisch op 5 minuten lopen van het centrum. Verder konden wij vanuit onze hotelkamer zo naar het zwembad lopen. (circa 50 meter). Het ontbijt was niet uitzonderlijk maar gewoon goed.

Gereisd Met partner in Tue Jul 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

3 keer lawaai

fiedel
15-6-2012

parkeren is goed geregeld en de eerste indruk van lounge en zwembad(badjassen+slippers) ook, maar....kamer aan drukke verkeersweg plus krakend bed en constante gesuis van apparaat? buiten is 3 keer teveel lawaai. matras in zijhalletje gelegd en op de grond geslapen. ontbijt zeer matig. kamer was schoon.

Gereisd Met partner in Wed Jun 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je geld

Peter
2-6-2011

Een leuk hotel aan de rand van het oude centrum van Evora, waar je waar krijgt voor je geld. Het personeel spreek voldoende Engels en is erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is behoorlijk uitgebreid voor een 3* hotel. Het bijbehorende restaurant is ook zeker een aanrader voor het diner. De kamer is niet al te groot, wel redelijk schoon. De bedden zijn voor Portugese begrippen niet super hard.

Het hotel is aan de rand van de stad gelegen en eenvoudig met de auto te bereiken. Voor de deur van het hotel is een openbare, gratis parkeerplaats. In 5 minuten lopen, sta je in het oude centrum van Evora, waar veel bezienswaardigheden te vinden zijn.

Kortom: zeker een aanrader voor 1 of 2 nachten voor wie niet al te veel geld wil uitgeven voor een goed bed.

Gereisd Met partner in mei 2011

goed hotel, perfecte ligging

M & P
30-10-2010

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Goede gratis parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Goede kamer, klein 2-persoons bed. Mooi zwembad. Goed ontbijtbuffet. Wat betreft Evora zelf. Leuk stadje met leuk pleintje, veel te zien, vooral het kapelletje "dos ossos" wat opgebouwd is uit duizenden skelletten is erg indrukwekkend.

Gereisd Met partner in oktober 2010

uitstekend hotel

Fenna kalverda
25-8-2010

Een prima hotel lekker dicht bij het centrum. Grote kamers en prima bedden. Mooi balkon van waaraf je een mooi uitzicht had op de kathedraal van de stad. Eten prima in orde ondanks dat het een groot hotel was. Er ontbrak bij ons op de kamer de afstands bediening van de T.V. en de Fohn en wij wouden graag een extra kussen. Dit werd onmiddelijk opgelost nadat wij dit hadden gemeld dus prima service.

Gereisd Met vrienden in Sat May 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Degelijk en prettig hotel

RemcoL
8-7-2010

Wij hebben hier 3 dagen met plezier gezeten. Een prettig hotel met dito kamer, niet extreem luxe allemaal maar ook niet overdreven rommelig.

Evora zelf is een echte aanrader. Ten eerste is het niet duur, wij vonden een tentje waar je voor 15 euro onbeperkt kon eten en drinken (helaas weet ik de naam niet meer, het was een oude klooster tuin en een tip v/d receptie) Ten tweede is het een zeer oud plaatsje met enorm veel cultuur en gezelligheid. Toen wij er waren was er net een dorpsfeest met veel straattoneel en verkleedpartijen wat bij vlagen een echte middeleeuwse sfeer gaf.

Voor langere tijd kan het weleens saai worden, ben je op rondreis, sla dit dorpje zeker niet over. Het hotel was voor ons ook uitstekend.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verouderd complex op gunstige locatie

Tanno
7-10-2009

Van buitenaf ziet het rondom een groot zwembad gelegen hotel er goed uit. Binnen blijkt het aan renovatie toe, maar er was een goede prijs/kwaliteit, daar wij 50 euro per nacht betaalden incl. ontbijt (een internetsite). De kamers waren redelijk ruim met allen een balcon met de meesten uitzicht op het zwembad. Rondom zwembad grasmat met ligstoelen. Meeste gasten verblijven maar enkele dagen om Evora te bezoeken. De ligging is danook ten opzichte van de stad prima, ongeveer 5 minuten lopen. Het ontbijt is goed. De kamers worden dagelijks schoongemaakt maar dat gebeurt met de franse slag.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan renovatie toe

Mirjam
31-8-2009

Tegenover kerk die van 09.00u tot 21.00u ieder kwartier een klokkenspel laat horen. Te weinig ligbedden bij zwembad en ze zijn al vroeg allemaal gereserveerd. Melding bij receptie is effectief,regelt een ligbed. Kamers voldoen maar mogen opgeknapt worden. Ligt op mooie loopafstand van centrum. Personeel in restaurant heeft altijd slechte zin(?) Eten is slecht!

Gereisd Met partner in augustus 2009
2007

Aangenaam hotel

Andrea Geurts
9-4-2007

Aangenaam hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel prettige louge.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dom Fernando in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dom Fernando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.