Hotel Convento do Espinheiro Heritage & Spa

Hotel Convento do Espinheiro Heritage & Spastersterstersterster

9.6Fenomenaal

Portugal, Alentejo, Evora

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Convento do Espinheiro Heritage & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Convento do Espinheiro Heritage & Spa

• 9lieve.vanwesenbeeck21-08-2013

schitternd hotel

Dit is een echt klassehotel,beetje stijf maar met onberispelijke service. Uitgestrekte tuin op een helling waardoor beetje welgekomen wind;mooi zwembad met uitgebreide handdoekenservice.Kamers prima,goedwerkende airco. Het ontbijt vonden we beneden de 5 sterrenklasse,vooral de kwaliteit vd verschillende broodsoorten was benedenmaats.Men wil chique doen maar bereikt tegenovergesteld effect.Jammer,lekker brood is nochtans niet moeilijk te vinden in Portugal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Hans23-09-2011

Schitterend hotel en omgeving

Dit voormalige klooster, met schitterend gerestaureerde kerk, is een prachtige ambiance. Onze kamer bevond zich in het oude gedeelte en was schitterend met een heerlijk kingsize bed. De kamers zijn voorzien van een minibar en een kluis (gratis). Badjassen en slippers zijn voor gebruik aanwezig. De kamer beschikte naast een bad over een heerlijke stortdouche. Een Nederlandse satellietzender aanwezig met teletekst. Het restaurant bevindt zich in de kelder, ook dit is een schitterende ruimte met het originele boogplafond en kolommen. Het ontbijt is overvloedig inclusief de. Het hotel beschikt verder nog over een inpandig- en buitenzwembad, en een sauna en stoom- en fitnessruimte. Onze kamer bevond zich boven het restaurant het geluid van het schuiven over de plavuizen van de tafels en de stoelen tijdens het opruimen van het restaurant was tot ca. 00.30 duidelijk hoorbaar. Een ander nadeel is dat het hotel 4 km van Évora af is gelegen en er geen openbaarvervoer in de buurt aanwezig is.

Gereisd met partner in september 2011

• 9luca18-08-2008

één van de beste hotels

hotel wat klasse en charme uitstraalt, fantastische service. Alles OK . Ontbijt fantastisch Receptiemanager leidde ons persoonlijk naar de kamer en toonde ook de verschillende nooduitgangen(proficiat) ,vertelde ons ook dat er nog een nieuwe vleugel wordt gebouwd( 30-tal kamers) en er op de site ook een golfterrein komt . Er zouden in de nabije toekomst nog een 5 tal klasse/luxe concurrerende hotels worden gebouwd in de streek van Evora

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Istvan08-08-2008

Een echte topper

Prachtig kloosterhotel, zeker 5 sterren waard. Rustig gelegen op 6 km buiten het centrum. Mooie tuinen met een goed verzorgd zwembad. Een aanrader voor personen die genieten van een rustige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2008

1 tip over Hotel Convento do Espinheiro Heritage & Spa

• lieve.vanwesenbeeck, 21-08-2013

bezoek naast Evora ook Evoramonte(fort met prachtig uitzicht op de streek

0 vragen over Hotel Convento do Espinheiro Heritage & Spa

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages