Bed and Breakfast Casa do Governador

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa do Governador voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casa do Governador in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heel afgelegen landhuis met alle ruimte

carl_braekevelt
10-8-2017

De quinta hadden wij geboekt ; sfeervol ingericht huis - met goed werkende airco - gelegen op enkele honderden meters van het hoofdgebouw, te bereiken via een hobbelig zandweggetje. Het huisje is ruim ; beschikt over één slaapkamer, badkamer, living (met 2 slaapplaatsen op zetelbed) en keuken. Het is er gezellig te vertoeven, ook op het warme terras. Geen geluid of beweging in wijde omgeving, echt om volledig tot rust te komen. Wel wat ongedierte tegengekomen, maar kan niet anders, zo te midden de velden. Natuurzwembad tussen hoofdgebouw en huisje is leuk en héél verfrissend. Ontbijt samen met andere gasten aan lange tafel in landhuis. Vers geperst sinaasappelsap en eitjes naar keuze werden aangeboden. Goed ontbijt. Op 3 km van centrum van Evora.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa do Governador in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa do Governador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.