Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
Hotel Best Western Santa Clara

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Santa Clara voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Best Western Santa Clara in het Nederlands

matig hotel voor "best western"

Ton
4-7-2014

hotel ligt met de hoofdingang in een steegje. Met je koffers over een kasseien pad naar het hotel wat een aanslag is op de wielen van je koffer. kleine lift aanwezig, ga je met een groep is dit niet aangenaam. eten en drinken was goed verzorgd. wifi aanwezig ook op de kamers.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je loopt zo de stad in.

Jan
26-6-2013

Goed verborgen, maar niet onvindbaar. Kortste weg met routeplanner geeft verassend resultaat. We stonden met de auto in het voetgangersgebied! Deur uit rechts af en je staat in het centrum (plein). Verder leuk hotel met nette kamer. Stille airco, maar dan wel lawaaiige ventilator in douche. Badkamer met kinderbadkuip. Wifi valt af en toe voor langere tijd weg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Redelijk ontbijt.

Gereisd Met partner in Wed Jun 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol hotel

Jan
19-9-2012

Hotel Santa Clara ligt aan de rand van het centrum van Evora. De bus kan er niet komen, dus je moet wel de laatste 150 meter met de koffers naar het hotel lopen en dat is over hobbelende kinderkopjes. Het hotel ligt in een achteraf steegje en is beslist sfeervol te noemen. De kamer is middelgroot met een grote badkamer, bovendien is het er schoon en de bedden slapen heerlijk. Het uitzicht is vanzelfsprekend in een steegje nihil. Het diner en ontbijt is uitzonderlijk goed. Het hotel heeft geen eigen keuken maar het komt van een catering. De kwaliteit is voortreffelijk en men vindt het fijn als je na drie stukken vlees met lekkere gebakken aardappels en groenten nomaals iets neemt als ze weer langs komen. Een super diner. Ook het ontbijt is perfect er staat van alles zelfs verse sinaasappelen om uit te persen en heerlijk zoet. Als hotel een aanrader, jammer dat we hier maar een nacht zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Centraal gelegen, maar moeilijk bereikbaar

Wim
6-12-2010

Door gebrek aan wegwijzers (en GPS in de huurauto) bijzonder moeilijk te vinden, centraal gelegen hotel. Op straat zijn enkele parkeerplaatsen voorbehouden voor de hotelgasten, maar dan is het nog een flink eind stappen met de bagage over erg hobbelige kasseien. Wij logeerden in het bijgebouw, nog een eind verder! Kleine kamer en dito badkamer. Piepkleine TV. Geen koelkast. Gratis grote fles water. Wifi gratis beschikbaar. Vrij beperkt ontbijtbuffet in een te kleine ruimte. Het hoofdgebouw wordt volledig gerenoveerd.

Gereisd Met partner in Thu Sep 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goed hotel

Marie-Louise
16-10-2008

Op onze rondreis door Portugal was dit het derde overnachtingshotel. Wel even zoeken maar we hebben het gevonden in een smal steegje. We mochte de auto de twee overnachtingen voor de deur laten staan. Een goed hotel met verzorgde kamers. Het ontbijt is gewoon, brood en beleg, maar thuis eten we immers ook niet uitgebreider dus we mogen niet klagen.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Leuk hotel, midden in de historische binnenstad

Jan Lakeman
13-6-2008

Leuk hotel, midden in de historische binnenstad. Mensen met zwakke enkels hebben het hier moeilijk, maar er valt heel veel te zien in deze oude universiteitsstad. Het centrum is te voet makkelijk te doorkruisen. Gezellig plein met terrasjes binnen 10 minuten vanuit het hotel te bereiken.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Wat een geweldig lief hotelletje en wat en geweldige we en

keessie
28-8-2006

Wat een geweldig lief hotelletje en wat en geweldige ligging, we hadden een hele mooie verzorgde kamer en heerlijk zachte bedden! We sliepen in de dependance van het hotel maar het was echt super!

Gereisd Anders in augustus 2006

Wat een geweldig schattig hotelletje! Onze kamer was niet

Keessie
28-8-2006

Wat een geweldig schattig hotelletje! Onze kamer was niet klein en een leuk uitzicht op het binnenplaatsje. Het ontbijtbuffet was niet echt spannend. De bereikbaarheid viel ons mee, je kon zo het smalle straat indraaien en voor de deur van het hotel parkeren! Top midden in het centrum.

Gereisd Anders in augustus 2006

Klein maar fijn hotelletje, midden in Evora

Naski
20-4-2006

Klein maar fijn hotelletje, midden in Evora. Door de krappe steegjes nauwelijks te komen, maar toen wij de auto ver weg hadden gezet (wegens een omleiding) liep er iemand van het hotel helemaal met ons mee om de auto op te halen. Service!! De kamer was niet groot, maar wel netjes en schoon. Bij het ontbijt was een erg sjaggerijnig klein vrouwtje de gastvrouw.

Gereisd Anders in Thu Apr 20 2006 22:23:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Santa Clara in Evora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Santa Clara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.