Camping Alentejo

Meer campinginfo

31 reviews over Camping Alentejo

• 8Bram en Marian de Wijze23-04-2019

Mooie landelijke omgeving

Cadance,op deze camping in April 2019 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Evoramonte: camping Alentejo Bezoek data: 8-04-2019 april. Prijs: € 17.00
    Ontvangst: Vriendelijk, we kregen een mooi documentatie boekje van de provincie en een praktisch info blaadje met o.a. de busdiensten.en omgeving evenementen. Paden: Tot receptie met asfalt verder verhard met gravel. Staanplaats: Mooie schone groene camping met grote afgebakende plaatsen op gravel beschutting met enige loofbomen. Inkopen: Brood op bestel lijst bij de receptie. Grotere winkels op 11 km. in Estremoz. Wifi: Free en goed Restaurant: n.v.t. Geluid: Het verkeer op de naast gelegen weg.was niet echt hinderlijk. En s’nachts stil. Eindoordeel: Nette schone rustige camping met mooi sanitair en zwembad. Vriendelijke behulpzame eigenaren. Bus 3x dgs voor de deur (Everamonte)

• 2018
    8Marjoke06-08-2018

Nette camping!

De camping heeft staanplaatsen onder aan de heuvel en bovenop de heuvel. Wij kozen voor boven vanwege het mooie uitzicht. De ondergrond bestaat uit witte kiezels. Het sanitairgebouw is vrij nieuw en erg netjes. Het zwembad(je) kan wel wat onderhoud gebruiken, her en der losse tegeltjes en sommige ligstoelen zijn aan vernieuwing toe. Bij de receptie kun je een eenvoudige maaltijd bestellen, bv pizza. Wifi is uitstekend over de hele camping. Het enige nadeel is de weg die vlak langs de camping loopt. Niet heel storend voor ons maar wel duidelijk hoorbaar.

• 8conny20-07-2018

Fijne camping !

Gastvrij, keurig sanitair, mooie plekken. Prachtig gelegen (helaas) langs de doorgaande weg (met snelheidsvertragende ribbels).

• 8Staat v/h sanitair

• 2017
    9Hennie en Ariena Oosterbroek01-09-2017

Fijne camping met vriendelijke eigenaar

Camping heeft een super sanitair mooi zwembad en een heel vriendelijke en hulpvaardige eigenaar.

• 9De waal20-06-2017

Heerlijke camping

Prima sanitair met muzlek Happy hour ,Prima zwembad Van het lawaai van de weg niets gemerkt Kom er Graag terug Sibo helps je overal mee

• Oude reviews

8Arend Jans06-09-2016

Fantastische camping.

Ligt langs de route Estremoz / Evora dus moet je even wennen aan het verkeer.

• 7Philip Pessoa26-06-2016

mooie camping op de verkeerde plaats

Service van de eigenaar, het fraaie sanitair gebouw en het zwembad. Mooie kampeer plek (gras!). Helaas ligt de camping dicht bij een vrij drukke weg. Hierdoor lawaai van passerende auto's.

Alleenreizend

• 8Nel Floor25-06-2016

Helemaal Top !

Leuke camping met veel gezelligheid! Waren vorig jaar voor het eerst,nu langere tijd verbleven mede door dat auto probleempjes gaf en we dus niet verder naar het zuiden zijn gegaan wat we andere jaren wel deden.Twee maal per week een happy hour, leuk om elkaar wat beter te leren kennen.Uitjes met campinggasten. Siebo doet er alles aan om het je naar je zin te maken en regelt het voor je!Excursies,musea enz. Er is een mooi zwembad. Het sanitair ziet er goed en schoon uit. Siebo en Catharina bedankt voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot volgend jaar!

• 8Staat v/h sanitair

• 8F. Hopman14-06-2016

Geweldige camping met gastvrije eigenaar.

Niet al te grote camping, met leuk zwembadje en mooi en superschoon sanitair. Campingeigenaar, die goed Nederlands spreekt en bijna alles zelf doet met heel veel plezier. Camping bestaat uit 2 gedeeltes, boven genummerde plekken maar beneden oogt wat rommelig vooral als camping zo goed als vol is. Broodjes iedere dag te bestellen bij de receptie, 's ochtends liggen ze klaar naast het bakje om het geld in te doen. Jammer dat de camping zo vlak bij de drukke weg ligt, wat nogal wat geluidsoverlast geeft. Mooie bezienswaardigheden in de omgeving.

• 10Mart en Josephine09-03-2016

Goed verzorgde camping ,prachtig landelijk gelegen

Een camping met goed sanitair, gastvrije eigenaars en bovenal een schitterende locatie. Tussen de kurk- en steeneiken ligt de camping op een heuvel vanwaar je aan een zijde zicht hebt op het stadje Estremoz en de andere kant op Evoramonte en op de landerijen van de boerderij van Siebo en Catarina.. Bij aankomst een A-4 info waar je heel veel informatie uit kunt halen, maar daarnaast beantwoordt Siebo graag en enthousiast alle vragen die je verder nog hebt. Minpunt voor ons was het geluid van de naast gelegen weg IP 2/ N 18. Een geluidscherm zou een deel van die hinder weg kunnen halen.

7 tips over Camping Alentejo

• Peter, 15-01-2014

Bezoek de dorpskroeg in Evoramonte ook eens buiten het Happy Hour. Gezellig wat drinken en eten met de dorpsbewoners wordt zeer gewardeerd. Het is de linker kroeg (er zijn er twee naast elkaar) de rechter is minder gezellig.

• Vincent, 12-05-2013

Extramonte en vooral Evora zijn de moeite waard. Daarnaast is de wandeling die de eigenaar heeft getekend er mooi.

• Peter Vermeulen, 03-02-2013

Bezoek in de omgeving eens. Kasteeldorp Evoramonte, Monsaraz, de Steden Evora, Elvas, Estremoz (boeren en antiekmarkt op zaterdag), Mora zoetwateraquarium, Vila Vicosa, Castelo de Vide, Marvao en nog veel meer moois en in 1 dag goed te bekijken. Zeer mooie omgeving met kurkeiken, hunebedden mooie stuwmeren, dorpjes met witte huisjes. Monsaraz is zeer de moeite waard een schitterend kasteeldorp 80 km van de camping, overnachten met camper/caravan is gratis op de parkeerplaats, mooie vergezichten.

2 vragen over Camping Alentejo

• hijnen, 07-03-2017

camping

hallo Siebo,

wij willen komen,. wat is de prijs? groetjes peter en ans, de snor

• mischa den braven, 21-03-2016

Camperplaats

Kan je hier ook met je camper staan en hoeveel kost een staanplaats.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig