Hotel Albergaria do Calvario

9.1Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergaria do Calvario voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Albergaria do Calvario

• 9yvonnewillemsen_117-09-2013

Mooi hotel met perfecte service!

Heel fijn hotel, lekker centraal zodat je makkelijk Evora lopend kunt ontdekken. Het is schoon en erg netjes. Wat ik helemaal super vond was de service. De medewerkers zijn zo vriendelijk en behulpzaam! Ook hun boekje met tips e.d. is heel waardevol. Heel fijn hotel om te verblijven!

• 9Rosan Dederen19-05-2013

Super service, echt ongekend

Hele mooie accommodatie. Erg Portugees met mooie kamers, heerlijke bedden en sfeervol ingericht. Op de gezellige binnenplaats kun je lekker buiten ontbijten. Het hotel ligt ongeveer 10 min lopen naar het schitterende centrum. Hier liggen heerlijke restaurantjes..

• 10Peter29-05-2012

topper

Al veel gerezen maar nog nooit zo een vriendelijke ontvangst gehad, en niet gemaakt vriendelijk ! Ontbijt met superverse streekproducten is ongelooflijk lekker.

• 8Francoise Verdonschot23-10-2011

Leuk hotel met zeer prettig personeel

Leuk hotel. Vond onze kamer tegenvallen voor de prijs. Was niet al te groot en het rook er erg muf. De rest van het hotel is mooi ingericht en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is inderdaad prima met taarten en biologische etenswaren. De ligging van het hotel is prima. Alles op loopafstand. Vond het al met al te duur. Heb in leukere hotels gezeten in Portugal voor heel wat euro's minder..

• 10fam. Verbruggen29-07-2010

fantastisch hotel

Prima ligging, binnen de muren van het prachtige Evora, maar toch zeer rustig gelegen. Mooie ruime kamer, er werd gratis een bed bijgezet voor onze dochter. Heerlijk ontbijt. Fijn contact met het personeel, zeer persoonlijke ontvangst. Bij aankomst kreeg je een lijst met restaurants die de eigenaars zelf hadden uitgeprobeerd met telkens een korte uitleg waarom je op die bepaalde plekken moest gaan eten. Zij reserveerden voor je een plaats. Het restaurant bleek steeds een schot in de roos te zijn. Ondergrondse garage aanwezig en bovendien in de prijs inbegrepen. Dit hotel is een absolute aanrader!!

Met jonge kinderen

• 9Henk Oldenhof08-07-2010

Pracht ligging direct aan middeleeuwse stadsmuur

Op zoek naar een mooie plek in Evora? Dit is een topper. Oorspronkelijk een 16e eeuwse olijfperserij is dit anno 2010 omgetoverd tot een klein, intiem en bijzonder gastvrij hotel. Daarbij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, bij het inchecken werden we b.v. in alle rust ontvangen en kregen we van Hugo uitgebreide informatie over Evora en alle interessante plekken die we moesten bezoeken. Ook op het ontbijt is helemaal niets aan te merken en je krijgt inderdaad uitsluitend lokale en kwalitatief uitstekende producten aangeboden. Voor een bezoek aan het fraaie middeleeuwse Evora is dit een perfect hotel.

• 9Margreet140106-07-2010

Prachtig stijlvol en gastvrij klein hotel

In het mooie stadje Évora wilden we in een speciaal hotel logeren. De Albergaria overtrof onze verwachtingen ruim; zelfs na alle lovende recensies op Zoover . Peter en Nina voeren op een (ogenschijnlijk) zeer ontspannen maar ook professionele wijze hun hotel en nemen voor alle individuele gasten de moeite om een praatje te maken en ze tips voor uitjes te geven. Het ontbijtbuffet met lokale producten is een van de beste die je op je reis zult vinden. Kortom, een echte aanrader!

1 tip over Hotel Albergaria do Calvario

• Rosan Dederen, 19-05-2013

Het personeel geeft graag tips over de restaurants. Parkeren is gratis in de garage van het hotel.

0 vragen over Hotel Albergaria do Calvario

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden