8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Flor da Rosa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Pousada Flor da Rosa in het Nederlands

Slapen in een klooster

AVDS
6-8-2016

Een luxe hotel in een oud klooster. Flor da Rosa ligt een kilometer of 5 buiten Crato. In de directe omgeving is niks te doen, er bevinden zich geen restaurantjes. De kamers zijn zeer ruim en prima ingericht, Het zwembad is groot genoeg, er zijn voldoende bedjes en parasols, handdoeken service. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het eten in het restaurant is goed, het ontbijtbuffet is uitgebreid. Op onze rondreis door Portugal was dit een prima verblijf.

Nuno Godinho, Director, Fri Sep 09 2016 12:45:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mrs/Mr, Thank you very much for taking your precious time to write this review. All our guests comments deserve our best attention. We are looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards Nuno Godinho

2008

Ooit al willen slapen in een kasteel

Karin
27-7-2008

Prachtig hotel in een kasteel. In dit hotel heeft men oud met nieuw proberen te verwerken en wat naar mijns inziens goed is gelukt, maar zoals ik de andere beoordelingen lees is dat smaak. De kamers zijn minimalistisch, jaren 70 ingericht wat ik zeer geslaag vind. Kamers hebben een ruime badkamer en een zeer groot balkon uitkijkend op de landerijen. Het hotel heeft een ruim zwembad met ligbedden al ontbreken de parasols en dat kan met hete zonnedagen een probleem worden als iedereen in de schaduw wil liggen. Het eten in het restaurant is zeer goed en het personeel is zeer bekwaam en behulpzaam. Jammer dat er in sommige reisgidsen negatief wordt gesproken over dit hotel

Gereisd Met vrienden in juli 2008
2007

Idd een prachtig omgebouwd klooster wat zeer indrukwekkend

Dennis Marcelissen
2-12-2007

Idd een prachtig omgebouwd klooster wat zeer indrukwekkend is. Het kan echter niet doorgaan voor het design hotel waar het zich voor tracht uit te geven. De kamer was prima maar voor een dergelijke prijs middelmatig afgewerkt en niet echt up-to-date. Het restaurant ziet er heel erg leuk uit maar het eten is van een matige kwaliteit waar je echt te veel voor moet betalen. Het zwembad met bijbehorende tuin is daarentegen zeer bijzonder. Ondanks de minpunten zeker een bezoek waard al is het alleen maar voor een drankje zodat je door het klooster kunt struinen.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Isropa

Zeer indrukwekkend klooster dat omgebouwd is tot luxe hotel

Ron
18-11-2007

Zeer indrukwekkend klooster dat omgebouwd is tot luxe hotel. Het personeel is erg vriendelijk maar komt wat dommig over. Omdat er in de buurt weinig restaurants zijn is eten in het hotel bijna noodzakelijk. Het restaurant doet zich erg chique voor, zoals in de meeste pousada's, maar personeel komt echt niet van de hotelschool. Op doorreis een leuk hotel voor één of twee nachten.

Gereisd Met partner in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Flor da Rosa in Crato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Flor da Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.