Bed and Breakfast Verdemar

5 tips over Bed and Breakfast Verdemar

valerie kwak, 29-12-2012
Prachtige stranden op 15 min met auto
M&M, 12-10-2012
Goed geschikt voor uitrusten (aan het zwembad of naar het strand), maar ook om te paard, te voet of per auto op eigen tempo het gebied te verkennen.
Inge Veenstra, 15-8-2012
Voor elk wat wils, zowel voor kinderen als stellen, maar wel aan te bevelen om wat langer dan enkel dagen te blijven. Mensen die een dag of drie bleven, hadden dikwijls spijt. De rust is zo heerlijk daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Verdemar voor je op een rij gezet:

Randy Leonora, 24-7-2012

Het is de moeite waard om s'morgens vroeg een wandeling te maken.

Even fluiten en daar komen de honden aangerend om je gezelschap te houden.

De stranden, 20 km ver, zijn verlaten als je een beetje doorloopt.

Zorg wel voor een parasol en water.

Voor het nachtleven moet je niet naar Verdemar. Waarom zou je , je gaat daar voor je rust en uitstekend gezelschap van gasten en eigenaars en personeel.

Meindert, 28-4-2012
Casas Novas ligt midden in een prachtig wandelgebied met kurkeiken en olijfgaarden, fietsen op een ter plekke te huren hybride fiets is avontuurlijk en niet te stijle hellingen. Op ongeveer een klein uurtje rijden van Evora (Werelderfgoedlijst), half uurtje rijden van de kust (Milfontes) waar je heerlijk krab kunt eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Verdemar voor je op een rij gezet: