Bed and Breakfast Verdemar

Met jonge kinderen

Ontspannen & genieten!

Annet
1-8-2017

Wij komen al 21 jaar bij Verdemar. Natuurlijk hebben we ook weleens een andere accommodatie uitgeprobeerd – maar altijd keerden we weer terug bij Nuno en Christien. Het is gewoon nergens zo fijn als daar. Ook dit jaar intens genoten van: de schone, smaakvol ingerichte kamers, de maffe ezel en het lieve paard, de perziken die je zo van boom kunt eten, de fantastische stranden en pittoreske baaitjes in de omgeving (waar het zelfs in het hoogseizoen rustig is), wandelen in de prachtige omgeving (en urenlang geen kip tegenkomen) en rondsnuffelen in dorpjes waar de tijd heeft stilgestaan. Nog meer? Ja, nog meer! De kinderen zien surfen op een turqoise zee, luieren bij het schone zwembad, iedere ochtend ontbijten met knapperig Alentejaans brood en vers fruit, ‘s avonds buiten aan lange tafels heerlijk eten & wijn drinken – als je zin hebt samen met de andere gasten en als je liever ‘onder elkaar’ bent is dat ook prima. Wat was het weer heerlijk. Volgend jaar weer.

Het was weer fantastisch

Jacqueline
19-7-2016

We hebben weer genoten van de gastvrijheid van Christine en Nuno. Eten was voortreffelijk. Het huis was too.

De omgeving is schitterend. We vonden het jammer dat we na 14 dagen jullie moesten verlaten. Tot snel

Rustige locatie

Leomar
23-9-2013

De B&B bestaat uit huisjes gelegen rondom een grote tuin met zwembad. Huisjes zijn sfeervol ingericht. Het ontbreken van een koelkast vonden wij een minpuntje. In de ontbijt/diner ruimte zijn tegen betaling koude en warme dranken verkrijgbaar. Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. De eigenaren leken minder interesse in ons gezelschap te hebben, wellicht een einde seizoensdipje .

In de omgeving zijn leuke wandelingen te maken, routes verkrijgbaar bij de receptie. De kust ligt op 25 a 30 autominuten afstand. In de omgeving is verder niet veel te doen. De bewegwijzering in de omgeving is niet optimaal, neem een TomTom mee omdat er geen navigatiesysteem standaard in een huurauto aanwezig is.

Prachtige accommodatie

hanneke
22-9-2013

We hebben een fijne week doorgebracht in Verdemar. De eigenaren zijn heel vriendelijk, het ontbijt is heerlijk (vers fruit uit de bomen!) en onze kinderen waren gek op het zwembad. In de omgeving zijn prachtige stranden (ca. half uur met de auto) en je kunt boodschappen doen op ca. 10 minuten. Aanrader!

fantatastische plek, veel rust.

valerie kwak
29-12-2012

zeer goede prijs kwaliteit verhouding, mooie wandelingen. Zeer vriendlijke mensen.

Zonnebaden, wandelen, uitrusten

M&M
12-10-2012

Alentejo is een prachtig gebied. De stranden zijn kleine baaitjes, dus je zit altijd op een bijzonder plekje. Buiten de heetste maanden (juli & aug) is het gebied perfect voor afwisselende wandelingen, voor elk niveau. Verdemar is een heerlijk kleinschalige B&B. De eigenaars kennen het gebied goed. Christine geeft graag tips. Ze heeft een map samengesteld met mooie (dag)tochtjes, zowel per auto als te voet. Het Verdermar-terrein is ook erg prettig, met een fijn terras en hangmatten, heerlijk zwembad en koel grasveld, dus als je een dagje 'thuis' wilt blijven heb je ook een prima verblijf. Bartok en Bela, de huishondjes, vinden dat ook erg gezellig, hoewel ze zich ook aanbevolen houden voor een wandeling. Ook leuk: schapen en paarden op de wei, en Nuno, de gastheer, kookt zelf. Het huisje werd goed schoongemaakt en Lena zet heerlijke koffie.

Fantastische plek in authentieke rustige omgeving

Inge Veenstra
15-8-2012

Net terug van 14 dagen Verdemar. Wat een geweldige plek. Een oase van rust en schoonheid in de toch al prachtige Alentejo. Hou je niet van massatoerisme, maar wel van een ontspannen en mediterrane sfeer, een goed glas wijn en genieten, dan is dit werkelijk een aanbeveling. Prachtige frisse kamers (lekkerste handdoeken en elke dag schoon), smaakvol ingericht en ook enkele gezellige huisjes op het grote terrein. Heerlijk voor kinderen. Onze zoon van 11 heeft de tijd van zijn leven gehad. Schooieren met elkaar, spelen en genieten van de vrijheid. Zoveel stille baaitjes in de nabijheid (20 minuten en geen verkeer) en vanuit Verdemar zijn mooie wandelingen te maken. Over de kookkunst van Nunu en de gastvrijheid van Christine niets dan lof. We zijn blij dat we over deze plek kunnen vertellen. Gisteren nog aan het genoeglijke ontbijt in de stilte en de zon, nu weer genieten van de energie die we van dit verblijf kregen.

wereldplek

Randy Leonora
24-7-2012

Accommodatie is erg prettig. Mooie ingerichte kamers met goede bedden.

De omgeving is prachtig en leent zich uitstekend voor wandelingen.

Accommodatie ligt midden in de natuur met veel groen en met een zwembad.

Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Fantastische plek voor een supervakantie!!

Meindert
28-4-2012

Was begin april bij Verdemar, wat een fantastische plek om een voorjaarsvakantie door te brengen. De locatie is fantastisch gelegen op een zeer rustige plek, waar je gewekt wordt door vogelgeluiden en of balkende ezels. Met een auto ben je in een half uur aan de ongerepte kust met prachtige baaien en strandjes (Milfontes). De eigenaren zijn bijzonder gastvrij: Christine bestiert de boel op ontspannen wijze en de kookkunst van Nunu is niet te versmaden. Ga dus niet zelf koken, maar geniet van zijn heerlijke gerechten. ook het ontbijt was super!! Aanrader om vaker naar toe te gaan!!

mooie plek, kwaliteit valt wat tegen.....

krijgsman
10-4-2012

begin april een week in casa verde gewoond. Nogal summier ingericht in verhouding tot de prijs. Nog wat koud en klam, slaapkamer rook muf, het hele huis stonk sterk naar de schoorsteen van de open haard: geen klep in de schoorsteen, waardoor ook koude lucht binnenkwam. Verbeterpunt!

Service is goed. Maaltijd zonder vlees viel wat tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Verdemar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Verdemar in Cercal do Alentejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Verdemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.