Vakantiehuis Monte Vale Pereiro

9,2

23 reviews over Vakantiehuis Monte Vale Pereiro in het Nederlands

Familie Maijer
5-5-2018

Alleen maar lof, heerlijk comfortabel huisje, fijne bedden, mooi zwembad, prachtige omgeving met vele mooie plaatsjes en stranden en vele eettentjes (verse vis!) en koffietentjes (pastel de nata!). Eigenaren zijn zeer behulpzaam en we werden gastvrij ontvangen, er stond zelfs een fles wijn voor ons klaar. Wij komen heel graag nog eens terug.

Natuurgeluiden, Sterrenhemel, Rust

Monique
11-4-2017

Een auto is een must, de vakantiehuizen zijn buiten het dorp gelegen. In de verte klinken de koebellen, dichtbij tsjilpen de mussen. Er is zon, schaduw en vooral rust.

toppie

Robert Van Der Steen
20-10-2016

Momenteel zitten wij twee weken op deze topbestemming. Het is half oktober en nog volop zomer hier. We komen volledig tot rust in deze stilte met spectaculaire uitzichten. Heerlijk wandelen midden in natuur en pittoreske dorpjes terug in de tijd. Kom ontstressen uitrusten genieten op deze unieke bestemming bij laura en fred. Ook de ontbijtformule is zekef aan te raden. Laat j verrassen door laura met een heerlijk uitgebreid vers ontbijt. Kortom niet twijfelen maar boeken.

Aanrader !!

Lydia en Leo
7-10-2016

Wij zijn in september 3 weken te gast geweest op Monte Vale Pereiro (Casa Cercal). Deze plek is een must voor liefhebbers van absolute rust en stilte. Vanuit de huiskamer en het zwembad het je een schitterend uitzicht. Het huis is goed uitgerust en er zijn prima matrassen. De kust (rotsen en kliffen) van de Costa Vincentina is prachtig. Leuke plaatsjes zoals Porto Covo, Vila Nova de Milfontes, Zambujeira do Mar, maar ook de stadjes wat meer landinwaarts zijn een bezoek waard (Odemira, Santiago, Odeceixe, Aljezur). Gastheer en gastvrouw Fred en Laura resprecteren de privacy van de gasten, maar kunnen je ook leuke tips voor trips geven. Ook een aanrader is het ontbijt van Laura. Verder is een trip van Setubal (met de boot vanuit Troia) de moeite waard. Als je daar dan toch in de buurt bent bezoek dan gelijk het estuarium van de Sado. Maar je hoeft niet per se weg, heerlijk ontspannen bij het zwembad of 's avonds van de prachtige sterrenhemel genieten. We komen beslist terug.

Prachtig!

Karolien Peeters
20-7-2016

Alles was perfect in orde, de ligging, het huisje, de inrichting, de bedden, het zwembad, het terras. We hebben hier een week doorgebracht en raden het iedereen aan. De gastvrouw en -heer waren zeer behulpzaam en toch niet te prominent aanwezig.Het nabijgelegen stadje Cercal heeft alles wat je nodig hebt, supermarkt, bakker, restaurantjes en cafés. Het is een goede uitvalsbasis om een deel van de Alentejo te ontdekken. We hebben zeker genoten!

Wat een heerlijk vakantieplekje!

Anton
5-7-2016

Vijf dagen op ons gemak de omgeving ontdekt vanuit Casa Porte Covo. Een lekker ruim en praktisch vakantiehuis, lekker hoog en licht en met rondom fantastisch uitzicht. Je krijgt een heerlijk landelijk gevoel telkens als je er tussen de koeien door naar toe rijdt.

Het huis is voorzien van goede bedden (200*160); een goede nachtrust is de basis voor een fijne vakantie. Goed geoutilleerde badkamer en keuken maken het vakantiehuis voor iedereen bruikbaar.

Omdat het buiten niet zo héél warm was hebben jammer genoeg maar beperkt gebruik kunnen maken van het mooie zwembad.

Volg zéker ook de uit eten tips van de eigenaren, m.n. restaurante Passarinho is een echte aanrader (in vijf dagen hebben wij er twee keer gegeten).

Prachtige plek midden in de natuur.

Wim en Marjolein
27-6-2016

Drie dagen verbleven op deze mooie plek midden in de natuur. Huisje Casa Porto Covo heeft een geweldig uitzicht en een fijn terras. Het huisje is gezellig en compleet ingericht, de bedden liggen heerlijk.

Prima uitvalsbasis om een stuk van de Rota Vicentina te lopen. Ongelooflijk mooie en ruige kust, lieflijk achterland. Laura verstrekte ons de nodige informatie. En dan na een dag wandelen het zwembad in en barbecuen in de avondzon. Heerlijk

volop rust en privacy!

Gert - Jan en Hélène
28-5-2016

Het was heerlijk om een paar dagen in een vakantiehuisje van Monte Vale Pereiro te zijn! Je kunt ook heerlijk zwemmen in het mooie zwembad! De rode eigengemaakte wijn was erg lekker. Wij hebben een droge wijn gekocht voor 4 euro, die is zeker aan te raden! !

Mooie vakantiewoning in schitterende omgeving

Eric en Carina
23-5-2016

Vakantiewoning ligt in mooie vallei vol bloemen (zeker in mei) tussen de kurkeiken en geurende eucalyptusbomen. Je komt er volledig tot rust.

Alles netjes in orde, mooi zwembad en terras met barbecue.

Ook een aanrader voor wandelaars. Eigenaar biedt gratis pendeldienst aan wanneer je gaat wandelen.

Heerlijke plek voor een rustige vakantie

Fam. Kandt
18-5-2015

Heel net verzorgd huis van alle gemakken voorzien. Alles is keurig in orde en met aandacht ingericht. Met daarbij een heerlijk zwembad met een prachtig uitzicht. Wij verbleven met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) een week in het huis. Het dorpje Cercal ligt op een paar minuten rijden van het huisje, waar alle benodigde voorzieningen zijn. Het strand is ook goed en snel te bereiken, via een prachtige route. Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monte Vale Pereiro in Cercal do Alentejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monte Vale Pereiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.