Pension Casa Antiga

Pension
Pension Casa Antiga

1 review over Pension Casa Antiga in het Nederlands

Phine en Dolf kwijtgeraakt aan een paradijs

Robert & Anna Maria Langezaal uit Lelystad
29-4-2009

Zowel de eigenaren als de plek kregen een toegevoegde waarde door het speciale gevoel dat ik kreeg, 6 jaar geleden, bij ons eerste bezoek. De kurkeik bij het Roundhouse vervult je met rust als je er voor open staat. Het dakterras van Casa Antica geeft een waanzinnige aanblik van de zonsondergang over de vallei. Het gezamenlijk nuttigen van een avondmaaltijd, op onnavolgbare wijze bereid door Dolf, zorgt voor een streling van de smaakpapillen. De omgeving biedt veel cultuur en natuur; maar ook een dag Pomarinho langs het meer, met een goed boek/glas wijn geeft je het ultieme vakantiegevoel. Een plek reeds uitgekozen door prehistorische bewoners moet de moeite van het bezoeken waard zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Casa Antiga in Castelo de Vide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Casa Antiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Casa Antiga scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.